Mitä annatte kissallenne jos haluatte erityisesti hemmotella sitä ruualla? Tahtoisin myös esim. jouluna antaa kissalleni herkkuja ja "jouluaterian".. mitä siihen voisi laittaa? :)Jotain erikoisempaa..
kissojen herkkuja..?
7
1136
Vastaukset
- metsämyrmeli
Meidän Iita nauttii suunnattomasti saadessaan Kitkan muikkuja,naudan maksaa, kuivalihaa ja tietysti Hyla-kevytkermaa sekä tietenkin pieniä myyrän poikasia suoraan pesästä haettuna (harvinaista herkkua kesämökillä)
- cat the first
Voiko sitä maksaa antaa jos on herkkävatsainen kissa?
- amir05
joskus kun lohta perataan niin kissa saa siitä makupaloja..tykkää hirveesti! joskus annan pari pientä katkarapua joita kissa tykkäis syödä vaikka kuinka mut ku yleensä niitä myydän suolaliemessä niin liian suolaista antaa enemmän ku pari..sit hirvenlihaa joskus annetaan ja kissa on niin innoissaan ;)mut osta vaikka jotai kaloja jouluks kisulle..terveellistä ja hyvää :)
katkarapuja, hirvipaistia, kirjolohta ja hylamansikkajäätelöä :)
- Punainen kolli
Minun kissan herkkua ovat kana ja karjalanpaistilihat. Keitän lihat ja laitan minimaalisen vähän suolaa, muita mausteita ei tarvita. Karjalanpaistilihoja voi antaa myös raakana. Oletko kokeillut sylttyä, se voi olla aika lihottavaa, ei kannata paljoa antaa. Tilkka kermaa tai viiliä kyytipojaksi. Joulukinkku on liian suolasta kissalle.
- 305
Tykkäävät mahdottomasti kylmäsavustetusta porosta
sekä katkaravuista.Jälkkärinä ykkönen on mansikkatäytteinen kääretorttu joka täytyy olla kotitekoinen.
- Nimetön
Eläinkaupassa oli joskus metallipaperiin käärittyjä kissankarkkeja. Ne oli nam, mutta koska karkeissa ei ollut tuoteselosteita niiden toimitus kauppoihin loppui, sääli.
Mutta kyselepä eläinkaupoista kuivattuja kuoreita, ovat sellaisia pikkukaloja. Ainakin Oulun Joutsensillan eläinkauppa niitä on hankkinut koska minä olen niitä kisulleni mankunut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252