Mitä annatte kissallenne jos haluatte erityisesti hemmotella sitä ruualla? Tahtoisin myös esim. jouluna antaa kissalleni herkkuja ja "jouluaterian".. mitä siihen voisi laittaa? :)Jotain erikoisempaa..
kissojen herkkuja..?
7
1174
Vastaukset
- metsämyrmeli
Meidän Iita nauttii suunnattomasti saadessaan Kitkan muikkuja,naudan maksaa, kuivalihaa ja tietysti Hyla-kevytkermaa sekä tietenkin pieniä myyrän poikasia suoraan pesästä haettuna (harvinaista herkkua kesämökillä)
- cat the first
Voiko sitä maksaa antaa jos on herkkävatsainen kissa?
- amir05
joskus kun lohta perataan niin kissa saa siitä makupaloja..tykkää hirveesti! joskus annan pari pientä katkarapua joita kissa tykkäis syödä vaikka kuinka mut ku yleensä niitä myydän suolaliemessä niin liian suolaista antaa enemmän ku pari..sit hirvenlihaa joskus annetaan ja kissa on niin innoissaan ;)mut osta vaikka jotai kaloja jouluks kisulle..terveellistä ja hyvää :)
katkarapuja, hirvipaistia, kirjolohta ja hylamansikkajäätelöä :)
- Punainen kolli
Minun kissan herkkua ovat kana ja karjalanpaistilihat. Keitän lihat ja laitan minimaalisen vähän suolaa, muita mausteita ei tarvita. Karjalanpaistilihoja voi antaa myös raakana. Oletko kokeillut sylttyä, se voi olla aika lihottavaa, ei kannata paljoa antaa. Tilkka kermaa tai viiliä kyytipojaksi. Joulukinkku on liian suolasta kissalle.
- 305
Tykkäävät mahdottomasti kylmäsavustetusta porosta
sekä katkaravuista.Jälkkärinä ykkönen on mansikkatäytteinen kääretorttu joka täytyy olla kotitekoinen.
- Nimetön
Eläinkaupassa oli joskus metallipaperiin käärittyjä kissankarkkeja. Ne oli nam, mutta koska karkeissa ei ollut tuoteselosteita niiden toimitus kauppoihin loppui, sääli.
Mutta kyselepä eläinkaupoista kuivattuja kuoreita, ovat sellaisia pikkukaloja. Ainakin Oulun Joutsensillan eläinkauppa niitä on hankkinut koska minä olen niitä kisulleni mankunut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765894Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745180Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453274Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052693Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92629Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131927