Piteneekö metri, jos kaikki alkavat venyttää senttejä?
Pitäisikö pelätä vai iloita, jos niin kävisi?
Piteneekö metri?
12
545
Vastaukset
- Lohtu
Ennen en omistanut milliäkään nyt on monta senttiä.
- ~olennainen~
parkkihallin vessaneteisessä jalat ristissä tiedustelin eräältä herralta olisko hänellä kahtakymmentä senttiä ja hän ystävällisesti, että katsotaan, katsotaan...
- Pirre*
O-Orvokki nyt sielä..velmuilee..:))
Pennijä miun pit aina aikonnaan venyttee, ja nyt kun ne tek niistä senttijä, ne kutistu entisesttään - kuuskerttoo melekkein, millon tulloon metri täytteen..hohhoijjaa...:/
Niin monestakohan sentistä muuten sais metrin..:)..mites ne muuten niitä pittuusmittoja muuttaavat..tiijjätkö?ja poseerasin joskus vuosia sitten Greenwichissä virallisen metrin mitan vieressä. Opiskelukaveri ei osannut käyttää kameraani ja vasta myöhemmin huomasin, etten saanut sitä matkamuistoa. Moni muukin erehtyi sen saman kameran äänekkään automaattikohdistustoiminnon kanssa, jota käytin aina silloin harvoin kun kamerani vieraisiin käsiin luovutin.;))
En tunne nykyisiä virallisten kaupallisten mittojen ja mittalaitteiden kalibrointivaatimuksia. Ainakin entivanhaan piti torimyyjienkin mitat tarkistuttaa ja leimauttaa tietyin aikavälein.
Eikös se metri ole sata senttiä?
Tuskin se kovin pian muuttuu, kun monissa maissa ollaan vasta siirrytty metriseen järjestelmään.- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
ja poseerasin joskus vuosia sitten Greenwichissä virallisen metrin mitan vieressä. Opiskelukaveri ei osannut käyttää kameraani ja vasta myöhemmin huomasin, etten saanut sitä matkamuistoa. Moni muukin erehtyi sen saman kameran äänekkään automaattikohdistustoiminnon kanssa, jota käytin aina silloin harvoin kun kamerani vieraisiin käsiin luovutin.;))
En tunne nykyisiä virallisten kaupallisten mittojen ja mittalaitteiden kalibrointivaatimuksia. Ainakin entivanhaan piti torimyyjienkin mitat tarkistuttaa ja leimauttaa tietyin aikavälein.
Eikös se metri ole sata senttiä?
Tuskin se kovin pian muuttuu, kun monissa maissa ollaan vasta siirrytty metriseen järjestelmään., mutta jotain muistelen kuulleeni josttai uudistuksesta..pittääpä selata tätä ihmekonetta, jos siellä tietäsivät..huomiseen ja hyvää yön loppua..
- -nainen-
No minä olen venyttänyt senttejä jo niin monta vuotta, että kohta olen varmasti 3 metrinen.
Jos metrit pitenevät, sinun - ja minunkin - pituus lyhenee. Pidä varasi, ettet saavuta kääpiölukemia. ;))
- räknaaja
optimisti-orvokki kirjoitti:
Jos metrit pitenevät, sinun - ja minunkin - pituus lyhenee. Pidä varasi, ettet saavuta kääpiölukemia. ;))
ne vielä muuttaa kaiken tuumiksi, on ne senverran isottelijoita. Euro ja tuuma..
- Euroissa
Huomaan ajattelevani:
"Jaa... kello on jo viisi euroa ja kaksikymmentä senttiä"
että kyllä se varmaan vaikuttaa kohta kaikkeen ajatteluun - kysymys?
vai voiko kysymys olla milloinkaan optimistinen?
vastaus ainakin voi!
jos aikakin muuttuu, kun galaksin vauhti muuttuu,ja kai se on kiihtymään päin
että jos maapallo pyörii nopeammin niin eikö silloin senttikin veny siinä vauhdissa?
ja maapallo litistyy,,,kai se metrikin sitten venyy
voitaishan me iloitakin siitä,,,jos ei muita iloja ole? - pituus
Olen optimisti.
Parempi tulkita asia niin, että metri pitenee kuin, että askel lyhenee.
Valitettava ilmiö 45:n jälkeen.- optimisti
niin miksi on valitettavaa, että askel lyhenee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
