Dengue-kuume?

ymmällään

Onko kellään tietoa Phuketin dengue-kuumetilanteesta?

7

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no

      Mun mielestä Phuketissa ei oo niin kamalasti sitä kuumetta. Se on kasautunut suurimmilta osin pohjoiseen Thaimaahan.
      Mun perhe menee Pohjois-Thaimaahan ens vuoden alussa, vähän pelottaa... Mut pitää varmaan ottaa Offia mukaan pari purkillista :)

      • sinne

        Sieltä saa ihan samoja ihomyrkkyjä niin paljon kuin vaan tarvitsee ja muistaakseni eivät ainakaan kalliimpia ole kuin täällä.


      • Damien
        sinne kirjoitti:

        Sieltä saa ihan samoja ihomyrkkyjä niin paljon kuin vaan tarvitsee ja muistaakseni eivät ainakaan kalliimpia ole kuin täällä.

        Tavattiin muuten maaliskuussa matkatessa mies matkalla sairaalasta takaisin "kotisaarelleen"koh phanganille,oli sairastunut dengaan siellä.


    • MrShaft

      ks. keskustelu Thaimaa- tietoja tarvitaan!

      Trooppiset taudit jyrää puskassa: Pohj. Thaimaa, Malesian sademetsät, Borneo etc.
      Rantalomalaiset voivat olla huoleti kunhan muistavat hyttyssuojan!

      • Teresa

        Sairastin moisen taudin joulukuussa, siitäkin voi selvitä =)

        Ei siihen mikään auta muu kuin: älä koskaan tapa hyttystä mikäli on jo ihollasi, puhalla pois tai ravista mutta älä tapa!

        On paljon myrkyllisiä hyttysiä jotka ruiskuttavat kosketuksestasi myrkyn ja seuraukset ei ole kaunista katsottavaa noin kuukauden ajaksi...

        Lykkyä pyttyyn!


    • dengue

      Itse sain Phuketista Dengue kuumeen 2010 tammikuussa. Ja tuttavani 2010 lokakuussa, joten kyllä sieltäkin voi tartunnan saada...

    • Kuta

      Oletteko uskaltanu käydä noilla nurkilla denguen jälkeen? Itse sain sen nyt marraskuussa Indonesissa. Harmittaa vaan todella kun lääkärin mukaan täytyy nyt vakavasti harkita koko loppu elämä dengue alueille menemisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe