neptun/mamaia

****

elikkäs kummastakin hyvät ja huonot puolet? kumpi kivempi?
kiitos!

6

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pp2

      Oltiin elokuussa mamaiassa, mä kyllä ian tykkäsin paikasta.Mukavan lepposaa!

    • Mahtava

      Neptuniin kannattaa mennä, ihana paikka! Valitse muuten hyvä hotelli, Romaniassa se kannattaa!

      • hilli

        sanon minä, kun Neptunissa en oo käynyt!
        Mutta Mamaia kyllä oli tosi kiva mesta, mukavia ihmisiä ja ihanat rannat,ruoat kaikki:]
        Me oltiin siellä joskus toukokuun alussa, eli ei ollu paljon yhtään turisteja. Ja tuntui kuin olisimme saaneet erikoiskohtelua koko ajan!
        ciorba de burtaa ei kannata maistaa, vaikka ne mainostaa sitä koko ajan niiden kansallisherkkuna, ellei sitten tykkää vatsalaukkukeitosta:D Mamaiassa on myös kätevä hissirata joka kulkee rantaviivaa pitkin Mamaian porteille saakka, Constantaan päin. Elikkäs kyllä suosittelen suvereenisti Mamaiaa:)


    • yöunisille

      Mamaia on ihan kohtuuhintainen rantapaikka suhteessa tarjontaansa.

      Jos kuitenkin olet iltauninen tai haluat nukahtaa ennen klo 6 aamulla, ota tosissasi opaslehtien varoitukset rantadiskojen melusta. Joihinkin hotelleihin kuuluva yöllinen meteli on INFERNAALISTA. Varaa korvatulpat mukaasi.

      • mekkalaa

        Oltiin 2005 juhannuksen jälkeen 2 viikkoa Mamaiassa hot. Orfeussa. Sijainti aivan Mamaian pohjoispäässä. Lähellä rantaa ja ostoskeskusta. Saimme nukkua yömme erittäin rauhassa, ei kuulunut diskojen eikä muutakaan melua. Suosittelen lämpimästi kys. hotellia.


      • ei melua
        mekkalaa kirjoitti:

        Oltiin 2005 juhannuksen jälkeen 2 viikkoa Mamaiassa hot. Orfeussa. Sijainti aivan Mamaian pohjoispäässä. Lähellä rantaa ja ostoskeskusta. Saimme nukkua yömme erittäin rauhassa, ei kuulunut diskojen eikä muutakaan melua. Suosittelen lämpimästi kys. hotellia.

        olimme viime elokuussa mamaiassa hotel savoyssa, ja siellä sai kyllä nukkua ihan rauhassa, ei siis ollut mekkalaa. ihan kiva paikka se oli kun sattu hyvät ilmat ja halpaa oli mut en kyl toista kertaa sinne mee.. hyvä juttu oli myös se ettei sielä yritetty rosvota tms.. sääliksi kävi vaan ne kulkukoirat ja köyhyys muuten.. mut ihan jees mamaia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe