Olen muuttanut hetki sitten asuntooni. Välillä tunnen että selkäni takana ollaan, nytkin. Välillä näen kaksoset vahvana mielessäni, huom, vain mielessäni, kuin joku tuputtaisi minulle tätä mielikuvaa.
Yritin meditoida tämän ajatuksen kanssa, mutta ei onnistunut muu kuin kaksosten näkeminen. Öisin tuntuu, että meno yltyy, varsinkin jos sänkyni on väärässä suunnassa. Voi olla, että kuvittelen, mutta jouset paukkuvat ja ympäriltä kuuluu sähköistä, metallista muminaa, kuin maahisten muminaa. Kuulostaako tutulta? Ymmärrän, jos ei. ;)
Olisi mielenkiintoista tietää, onko asunnossa asuneet ihmiset salaista tietoa, vai julkistà? Löytääkö netistä tai jonnekin soittamalla. Asunnon omistajalle en viittisi soittaa, ettei pidä kakona. :) Hieno mies kun on. Olisi jännä tietää onko talossa asunut kaksoslapset joskus muinoin, talo on n. 100 vuotta vanha.
Talon entiset asukkaat kummittelee?
3
1245
Vastaukset
Esim. poltergeist-ilmiötä on paljon tutkittu.
Tapauksia on jokaisessa maassa.
Näissä "lähteiksi" on todettu esim. murrosikäinen tyttö.
Mielestäni ilmiö ei rajoitu ikävuosiin. Kuka tahansa ns.parapsykologisia
kykyjä omaava aikuis-ikäinen mies tai nainen voi aiheuttaa "yliluonnollisia" ilmiöitä.
Tiedän tälläisen tapauksen. Niitä on paljon luultua enemmän.
Herkkiä ihmisiä on psyykkisesti terrorisoitu lopunikäiseen sairaalahoitoon.
Mikä pahinta; aivan normaaleina pitämiemme kanssaihmisten toimesta.- zwei
Tietenkin entiset asukkaat haluavat pitää kotinsa kasassa, ja varsinkin ellet sinä tee sitä. (en tarkoita, ettet tekisi)
- hoitoonko ?
änellä on juuri tuollaisia kokemuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233