Olen muuttanut hetki sitten asuntooni. Välillä tunnen että selkäni takana ollaan, nytkin. Välillä näen kaksoset vahvana mielessäni, huom, vain mielessäni, kuin joku tuputtaisi minulle tätä mielikuvaa.
Yritin meditoida tämän ajatuksen kanssa, mutta ei onnistunut muu kuin kaksosten näkeminen. Öisin tuntuu, että meno yltyy, varsinkin jos sänkyni on väärässä suunnassa. Voi olla, että kuvittelen, mutta jouset paukkuvat ja ympäriltä kuuluu sähköistä, metallista muminaa, kuin maahisten muminaa. Kuulostaako tutulta? Ymmärrän, jos ei. ;)
Olisi mielenkiintoista tietää, onko asunnossa asuneet ihmiset salaista tietoa, vai julkistà? Löytääkö netistä tai jonnekin soittamalla. Asunnon omistajalle en viittisi soittaa, ettei pidä kakona. :) Hieno mies kun on. Olisi jännä tietää onko talossa asunut kaksoslapset joskus muinoin, talo on n. 100 vuotta vanha.
Talon entiset asukkaat kummittelee?
3
1251
Vastaukset
Esim. poltergeist-ilmiötä on paljon tutkittu.
Tapauksia on jokaisessa maassa.
Näissä "lähteiksi" on todettu esim. murrosikäinen tyttö.
Mielestäni ilmiö ei rajoitu ikävuosiin. Kuka tahansa ns.parapsykologisia
kykyjä omaava aikuis-ikäinen mies tai nainen voi aiheuttaa "yliluonnollisia" ilmiöitä.
Tiedän tälläisen tapauksen. Niitä on paljon luultua enemmän.
Herkkiä ihmisiä on psyykkisesti terrorisoitu lopunikäiseen sairaalahoitoon.
Mikä pahinta; aivan normaaleina pitämiemme kanssaihmisten toimesta.- zwei
Tietenkin entiset asukkaat haluavat pitää kotinsa kasassa, ja varsinkin ellet sinä tee sitä. (en tarkoita, ettet tekisi)
- hoitoonko ?
änellä on juuri tuollaisia kokemuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861819Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171131Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79992Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot153852- 92846
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv53696- 53694