Vapaaehtoistyötä Afrikassa

slkgdkfgn

Moi. Olen 18 vuotias lukiolainen ja ajattelin ottaa lukiosta välivuoden, tai ainakin väliajan...Haluaisin lähteä vapaaehtoistyöhön Afrikkaan, halvalla. Auttamaan eläimiä, tai lapsia..ONko jollain tieota miten ja minne ja mitä maksaa..Onko jollain kokemusta tai edes jotakin tietoa? Kiitos jo etukäteen, todella olen avun tarpeessa!

5

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maare

noita nuorten unelmia. Se ei siellä paikan päällä ole yhtään niin romanttista kuin kirjoista ja lehdistä lukemalla voisi luulla. Hanki ensin kunnon ammatti.

• aödklg

En minä mistään romanttisen ihanasta afrikasta unelmoikaan, haluan mennä sinne, koska haluan AUTTAA! Kiitos vaan vinkistä, ehkä vanhempana hankikin:/

• Afrikassa
        aödklg kirjoitti:

En minä mistään romanttisen ihanasta afrikasta unelmoikaan, haluan mennä sinne, koska haluan AUTTAA! Kiitos vaan vinkistä, ehkä vanhempana hankikin:/

Joo ei sinne varmasti lähdetä romanttiselle unelmalomalle vaan auttamishalua täytyy olla, eikä iällä ole merkitystä sen asian kanssa. Itseäni kiinnostaa myös vapaaehtoistyö Saharan eteläpuoleisessa Afrikassa mutta kovin kalliita monet vapaaehtoisohjelmat ovat...

• Mira

Olin ite vapaaehtoisena afrikassa, Malawissa jokunen aika sitten. Olin Humana People to People järjeston kautta. Todellakin elämäni parasta aikaa. ota muhun yhteyttä jos haluat tietää lisää. Noista kustannuksista saat varmaankin lisätietoa osoitteesta [email protected]

• öangmsödgnm

Kiitos! En olekaan menossa vielä tänä vuonna, mutta varmaan vuoden päästä. Jos vaikka mailaat mulle [email protected] ja kerrot kokemuksestas lisää ja miten rahat meni:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4198
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2752
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2252
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1913
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1360
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1307
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe