onko ko mallissa jakohihna vaiko ketju.Jos hihna, niin mikä on vaihto väli?
Neuvoja!
5
693
Vastaukset
- konkari..
Hihnahan siinä, viimeisiä hihnallisia bensakoneita Nissanilla.
Normaalisti 100tkm vaihtoväli, mutta ainakin osassa Microista alennettu 80tkm vaihtoväli. Ei siinä korkealta putoa jos tuolloin vaihtaa. - Datsunisti
K10 koriset eli -92 saakka 4 vuotta/ 80 tkm.
- _MRR_
Haynesin mukaan K10 Micralla vaihtoväli 100tkm, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
- Nissanisti
_MRR_ kirjoitti:
Haynesin mukaan K10 Micralla vaihtoväli 100tkm, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Haynesissa on paljon muutakin väärää tietoa. Tarkasta vaikka Aro-Yhtymästä asia.
- Make
Vaihda hitossa se hihna äläkä laske kilometrejä. Multa katkesi ja uusi kone piti hankkia. Ei se silloin 6 vuotta sitten maksanut kuin 2000 mk, mutta harmitti silti. Omiin autoihini olen vaihtanut hihnan 4 vuoden välein kilometreistä riippumatta. Joillakin valmistajilla, muistaakseni myös nissanilla, on 5 vuotta ajallinen vaihtoväli. Eli vaihdetaan silometrien täytyttyä tai ajan täytyttyä, kumpi sitten tulee ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764