Oon lukion tokalla oleva jätkä, joka ilmeisesti joutuu vähän kelaileen seksuuaalista suuntautumistaan uudestaan... Meidän lukion ykkösellä on eräs poika, josta en saa katsettani irti. Hän on vain niin uskomattoman söpö ruskeine kiharine hiuksineen, jotenkin niin poikamainen, huoleton, rento... Huomaan ajattelevani häntä vähän väliä, kuvittelen millaista olisi suudella häntä jne. En edes tiedä hänen nimeään enkä yhtään mitään muutakaan!
Mä seurustelen tytön kanssa, josta välitän todella ja olen aika onnellinen hänen kanssaan, mutta en ymmärrä tätä juttua...tätä ihastusta tuohon poikaan on nyt kestänyt jo kuukausia, elokuusta asti.. Olenko todellakin siis homo? Tai bi..? En olisi ikinä uskonut olevani... mutta kai tässä pitää vaan ruveta uskomaan! ^^
Ei tää voi olla pelkästään jotain tilapäistä mielenhäiriötä...en tiedä, onko tää poika huommanut miten katselen häntä aina kun näämme, enkä todellakaan tiedä, olisiko hän tippaakaan kiinnostunut minusta. Vähän aikaa sitten oli tilanne, että olimme kaksin luokassa, hän kysyi jotain neuvoa yhteen tehtävään ihan normaalisti, olisi varmasti kysynyt keneltä tahsan paikalla olevalta..Menin aivan lukkoon, hyvä että sain sanoja suustani, niin paljon pulssini kiihtyi!
Mitä mä voisin tehdä?! En tiedä uskallanko ikipäivänä mennä hänelle suoraan juttelemaan asiasta..mitä mä sanoisin muka? Että 'moi, mä oon vissiin pihkassa suhun' ...se varmaan pitäis sitä jonain sairaana läppänä tai vetäis mua turpiin..ja muutenkin, tilanne on aikas outo. Mut ihan totta, en mä vaan voi tunteilleni mitään!! En ois ikinä uskonu, et mulle käy näin...
POIKA ihastunut POIKAAN
20
5556
Vastaukset
No, jos tämä viesti ei ole provo, niin vastataan... En tiedä onko apua.
Kyllä sinun varmaan kannattaa miettiä oletko sittenkin bi. Kun luin viestiäsi, tunne kuulosti perin tutulta - sillä erolla että ihastukseni ovat olleet tyttöjä. Parempi varmaan olisi ettet puhuisi sille pojalle tunteistasi, ainakaan vielä. Mieti ensin itse omia tunteitasi ja puhu vaikka jonkun kanssa tunteistasi.
Ei siinä joka tapauksessa ole mitään sairasta olet sitten hetero, homo tai bi.- Höpsö
Kannattaa tosiaan miettiä sitä, että oletko hetero, homo vai bi. Kuulostaisi siltä, että olet bi, riippuu että pidätkö myös tyttöjä ns. haluttavina? En muuten todellakaan suosittele, että menet pojalle kertomaan ihastuksestasi, poikahan vielä pelästyisi ja juoksisi karkuun. katsele huomaamattomasti aina välillä, älä tuijota :P tarkkaile, että onko pojalla esim. tyttöystävää, vai olisiko hän homo. Kannattaa antaa ajan hoitaa asiat, turhaan kiirehtimällä saatat menettää molemmat, pojan ja
tyttöystäväsi. iisisti vaan :) - rosanna_89
ei siin oo mitää outoo et oot bi! mul on laaja frendipiiri eikä oo tosiaankaa mitenkää ihmeellistä et joku on bi. monet mun tutuist on!! : ) ne on siistei tyyppei eikä siin mitää vikaa ;) se tekee tyypeist vaa mielenkiintosempii!!! :D
...mut on toi kyl söpöä jotenki :) mitä jos koittaisit suudella sitä jossai sopivas paikas? ;) tarjoo vaiks kyyti sille himaan... - homopoika*
Moi! Toi tilanne kuulostaa tosi tutulta. Itse huomasin joskus yläasteen puolella ettei tytöt kiinnosta pätkänvertaa. Kuulostaa vähän siltä että taidat olla bi-poju. Mutta sinuna en kyllä menisi sanomaan sille pojalle siitä ihastumisesta. Voithan sä tutustua häneen ihan vain kaverina ja saattaa olla että tuleekin ilmi että hänkin on homo!? Kyllä sä kerkiät sitten vaikka etsiä jostain homobaarista joskus seuraa, ettei kannata mennä ihan noin vain sanomaan toiselle pojalle mitään, jos hän on vaikka hetero..? Heteromiehet kun on tollasissa asioissa vähän tiukkapipoja! Mutta tsemppiä sinulle! :)
- mulle
Olen tietääkseni täysin hetero mutta joskus huomaan myös olevani lievästi ihastunut samaan sukupuoleen. Tämä ihastuminen on kuitenkin enemmänkin ihannointia minun kohdallani. Usein kohteena on tyyppi joka on todella söpö ja trenditietoinen "naistenmies", mikä itsekin haluaisin olla. En mahda sille mitään jos ne silmät välillä harhailee tuossa henkilössä. Kyllähän häntä on mukava katsoa ja haaveilla että olispa itsekin tuollainen. Sama kait se on kun pikkuskidit juoksee Britneyn ym. perässä..
- rarely man
Jokainen homoilee kerran elämässä. karu totuus
- E.S.A.
EEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii Välttämättä
- weliwiiwa
otin pienempänä kaverilta suihin
- HOMOOOOOOOOOOOOOOOOO
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- onnellisesti bi
Ite oon kokenu saman. Epäilen kyllä että oot bi. Oon meinaa itekki, ja ihastun poikiin sekä tyttöihin.Oon siis tyttö. Kerran olin rantasaunan suihkutiloissa, ja sinne tuli aivan ihanan näköinen tyttö. Menin aivan totaalisesti lukkoon, kun hän kysyi multa jotain, en muista nyt mitä mut kuiteski.
Sitte oon myös ihastunu 2 kaveriini. Toisen kaverin kohdalla ihastuminen meni nopeasti ohi, mutta kun toinen kaverini muutti eri kaupunkiin, olin surun murtamana.
Poikiin ihastun ihan saman lailla. Itse en seurustele, joten ihastun tosi helposti.
Se on hassua, että mulla on varmaan ainaki 10 eri ihmistä joihin oon ihastunu. Tyttöi sekä poikii. :D - sososososos
Olen bi ja olen ylpeä itsestäni.
- Not cool..
Mullakin on aika samankaltanen homma, oon vaan lukion ekalla ja ihastunu tokalla olevaan. Ihana sinisilmänen jätkä.. Voi herranjumala sitä tunnetta kun kävelee sen ohi, hermostuttaa niin älyttömästi, mut kummiskin tekis mieli vaan sanoo sille jotain. Ois niin ihanaa olla sen vieressä vaan kuunnella sen juttuja, eikä tarvis välittää mistään muusta. Tiedän että tästä ei ikinä tuu mitään, aivan varmasti on hetero eikä muutenkaan kiinnostunu musta. Mutta en vaan saa sitä jätkää pois mielestä, en yhtään millään, tuntuu vaan niin täydelliseltä ihmiseltä.
Huoh, nää hetero-ihastukset ei tosiaan oo mitään kivaa, aina saa pettyä, mutta eipä sitä ihastumisen kohteisiin pysty ite vaikuttaan. Harmi vaan. - joku..:)
Mäki oon bi...ja oon ihastunu yhtee poikaa nytte..oon poika...ihastuin siihe ku olin kasilla ja se tuli juts ylä-asteelle...kattelin sitä joskus kasil..mut nyt ku oon ysil...katon sitä koko ajan...mut yritän kattoo sille et se ei huomaa...mut se huomas jo kasil))) nii...ja tänää nii vitun paska tapaus....koulus tosi pien käytävä ja menin iha nnormaalist luokan kans luokkaa... no sit eteen tuli sen pojan luokka ja se poika itse...menin kyl niitte läpi mut olin ihan lukos....ja iha kauhee olo sen jälkee...ja en tiiä onks se hetero vai kuka...enkä ees voi tutustuu siihe ku en tiiä koko tyyppii..tiiän vaan sen mitä luki faces siit)))....ja koht loppu vuos...aikaa viel iha vähä...enkä tiiä mitä tehdä...oon ite iha ujo...mut ku katon sen hommii nii näkyy et se ei oo todellakaa ujo))) riehuu joskus välkäl) enkä oikee tiiä mitä se miettii musta
- hyväläppähermanni
ei vittu repesin ku luin ton:DD
- lllllllaaaaaa
Hm monet täällä kehottaa miettimään että ootko hetero vai bi, mutta mun mielestä semmonen on ihan turhaa päänvaivaa, ne on tosi mustavalkoset luokitukset. Sanotaan että kaikki ihmiset tykkää jollainlailla kuitenkin molemmista sukupuolista. Varsinkin nuoruudessa monille tulee ihastusta/ihailua samaan sukupuoleen. Oo ihan huoletta ihastunu siihen poikaan, ajan kanssa sitten näkee että jääkö noi poikaihastukset sitten vaan tuohon yhteen vai mites :) Jos sulle tulee hyvä tilaisuus niin tutustu ihmeessä siihen, ihan kaverina tietysti aluksi, mutta jos siitä sitten vähitellen selviäisi voisko se olla kiinnostunu :>
- MmmmmmLLLLLLLLaaaaHH
Hei! 'Ongelmasi' on selvää. Lukio-iässä jo kannattaa tietää oma suuntautuminen, mutta ymmärrän että olisit bi-seksuaali. Minulla on juuri nyt sama tilanne kuin sinulla, tiedän että olen homo ja olen ihastunut samanikäiseen poikaan, olemme vain nuorempia kuin sinä. Tutkimukset kertovat että vain harva ihminen on 100% Hetero/Homo. Jopa ihmiset jotka kutsuvat itseään ''heteroksi'' voi huomata että pitää saman sukupuolen omaavia ihmisiä söpöinä tai jopa saada tunteita näitä kohtaan. Suosittelen sinun tekevän samaa kuin minäkin minun tilanteessani, jos hänen kaveripiiriinsä kuuluu sinun tuttuja, pyri menemään tämän tutun luokse samaan aikaan kun ihastuksesi on vieressä, näin pyri molempien keskusteluun ja ystävysty, seurustelua ennen pitää olla aina jonkin aikaa ystävä ja ottaa pieniä askelia. Ota myös pojan käyttäytyminen huomioon, käyttäytyykö tämä niin sinua kohtaan että voisi olla ihastunut jopa sinuun? Minun ihastukseni tuijottelee minua joskus silloin tällöin, ja joskus auttaa minua kun kaverini härnää minua, vaikka emme tunne edes hyvin. Yritä vain lähestyä pikkuhiljaa.
- Nii!
Ei siinä mitään ihmeellistä oo, eihän kukaan meistä ole 100% Hetero! Jokaisessa meissä on aina vähän homoa. Jokainen meistä on/tulee olemaan jollain tavalla ihastumaan poikaan, joko sitten voimakkaasti/lievästi tai huomaamattomasti. Sekään ei ole väärin että ei haluaisi olla ihastunut poikaan tai tyttöön.
- -97 Poika
Joo tiiän, että on vanha topicci, mut pakko kommentoida.
Mä ihastuin ehkä vähän viime vuonna (8lk) yhteen mun luokkalaiseen poikaan. Se on tosi komea, urheilullinen, ystävällinen, hauska... Me istutaa vierekkäin parilla tunnilla, ja me istutaa aika lähekkäin. Se poika tuoksuu tosi hyvälle ja mä tavallaa haistelen sitä salaa. Sit jos esim jalat/kädet koskee toisiaan, nii se (enkä mä) vedä pois tai ota etäisyyttä (onneks, koska tuntuu tosi hyvältä saada koskea sitä). Ja sit välil ku se puhuu/jotain, nii se nojautuu mua päin, ja meidän päät on aika lähekkäin ja sit vaa tuijotan sitä silmiin.
Kun mulla kävi yks onnettomuus syksyllä, nii sit se poika puolusti mua ja uhkas hakata sen, joka sen onnettomuuden aiheutti (se oli itseasiassa sen toisen ja mun vika yhtä paljon, mut se poika oli tosi söpö ku se puolusti mua).
Se poika tekee läpällä aika paljon sellasia "homo eleitä". Itseasiassa aika paljon niitä eleitä, nii tiedä sitte miten niitä pitäis tulkita. - Kaappihomo2003
Mitä teen? Olen 8-luokalla ja olen ihastunut yhteen poikaan. Kun katson sitä niin tunnen lämmön koko kehossani. Olen kuitenkin kaappihomo enkä tiedä onko sekin homo? Mistä voisin tunnistaa kaappihomon?
- Anonyymi
Oi miksi täytyi käyn mun näin et osaks kovaks onnesta jäin?(särkyneitä toiveita)
Itsellä sama ongelma paras kaveri ei mitään tietoo onko homo ja niih
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840