Tämä ainainen kysymys.. miten saa jenkkakahvat pois? ei sellasia vastauksia et "urheilulla","liikunnalla tai "lenkillä"! vähä tarkemmin.. :) kiitos!
jenkkakahvat pois?
3
663
Vastaukset
- Uskomaton
Eihän niille ole mitään "taikasanaa".. Mutta kiinteyttämällähän ne pitäisi pois saada, varsinkin jos on oikeanlaiset liikkeet. Kuntosalilla on yleensä oma laite jenkkakahvoille:D Mutta kotikonsteilla, samalla kun teet vinoja vatsalihaksia eli vatsalihakset joiden aikana kyynerpää osuu vastakkaisen jalan polveen..
ja sitten toinen on kylkilihakset, kun olet kyljelläsi ja nostat kroppaa ylöspäin..
Pitäisi tehota=) - Jouppilanvuori
Joko käyt rasvaimussa tai sitten laihdutat. Jenkkakahvat ovat AINA ylimääräistä rasvaa. Ne eivät ole persettä, eivätkä ne ole tissiä, vaan ne ovat ylimääräistä. Millään liikkeellä et saa täsmälaihdutettua jotain tiettyä kohtaa. Ainoastaan syönnin vähentäminen ja liikunnan lisääminen johtavat haluttuun tulokseen.
- -T91-
tiedän sen, mut on jo aikas kaua liikuskellu ja vähentäny rasvasta ruokaa..koko ikäni iteasiassa ollu jotain liikuntanumeroa joka päivä, nyt oon viel lisäänny! ja kaikenlaisia liikkeitäki tehny(en tosin kuntosalilla)! ja en oo mikää lihava(no en tosin laihakaan) et ei mulla niin hirveesti rasvaa oo mut näkyy selvästi noi kahvat heti jos on farkut tms vähä kireemmät housut..enkä tarkota sitä rypistynyttä nahkaa vaan sitä rasvaa joka ei lähe pois millän! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862