tupakan ´haju pois...

keksijä_pelle

miten saa tupakan hajun pois vaatteista....olen seiskalla ja mä olen ketjupolttaja melkein..mitä pitäis tehä??kotona tästä ei tiedetä ollenkaan..

73

13866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä**

lopeta kokonaan tupakanpoltto niin ei tarvi huolehtia siitäkään asiasta. jää aikaa muulle ajattelulle kun sinä sitä nähtävästi kaipaat todella paljon ketjupolttaja!!

• pistekirjoittaja

*tuo....MENI....jo...aivan..liian..pitkälle!!..tommosta..ei..muuuten..kannata..toivoa!"painu..kuuseeen..ja..tukehdu..paskaan!!

• Äly hoi

Miten se ei ole oma vika jos polttaa? :DD

• nutu kunniaan

minkä ikäne oot vielä ja poltatko ja jäitkö ikinä kiinni :DDD

• ketjupolttaja

Tietokonekiellon wtf

• ndldölswkdb

miten IHMEESSÄ ei muka ole oma vika jos polttaa???????

• filter

No suihkuta siihen päälle jotain muuta hajua. Kannattaa puhallella ne savut ylöspäin niin ei jää niin paha haju vaatteisiin.

• eehehee

joooo vittu ylöspäin :DD loistoajatus.... jos pössyttelet ylöspäi ni kaikki haju jää hiuksii joka on paskempi asia ku että jäis vaatteisii (vaatteet voi aina vaihtaa)

• keino

on olla tupakoimatta...se, että YRITTÄÄ peittää tupakan LEMUA jollain toisella "LEMUSTEELLA" niin ei peitä kuitenkaan sitä tupakan hajua...vaatteet lemuaa, hengitys lemuaa...listaa voisi jatkaa loputtomiin!!! Mutta kun ei tupakoi, niin ei tarvi myöskään lemuta millekkään epämiellyttävälle. Sanoit olevasi seiskalla, joten lopettaminen ei voi olla vaikeaa. Vain omasta tahdosta kiinni. Itse olen myös polttanut joskus, mutta päätin, että nyt lopetan, ja sen jälkeen en ole vetänyt savuakaan (siitä nyt noin 5 vuotta) EIKÄ TEE EES MIELI!!! Pahaa tekee toi tupakanlemu, kun joku vaikka on kaupan kassajonossa edelläni tai perässä ja lemuaa tupakalle tai muille hajusteille!!! Ihan henkee ahistaa!!!

Mutta tsemppiä sulle.

• maha

suihkuta axea tai vastaavaa vaatteille ja ole paljon ulkona

• ffggggf

Miten helvetissä joku seiskaluokkalainen voi muka olla ketjupolttaja, hieman epäilen. Eri asia sitten jos tarkoituksella vetää ketjussa kun se on "cool", mistäköhän tuon ikäinen pentu ylipäätänsä saa rahat röökiin?! Sitä pinttynyttä röökinhajua ei saa vaatteista pois muuten kuin pesemällä ja muiden hajusteiden suihkuttaminen ei sitä hajua peitä, esim. joku Axen ja röökin sekoitus haisee aika "mielenkiintoiselle". Tuossa iässä nikotiiniriippuvuus ei voi olla kovin vahva joten kannattaisi lopettaa kun vielä voi tai ainakin lopettaa se "ketjupolttaminen".

• minä 9lk

asiaaaa

• Anonyymi

Omg ei helvetti kyllä 7 luokkalaidella on rahaa röökiin eikä tässä vittu kysytty sun mielipidettä siihwn et se polttaa vaan kysyttii ihan toista. Et tiiä sen taustaa joten oo vittu hiljaa ja pidä katse omassa perseessä

• Sammakko.

Olet siis ketjupolttaja, mutta vanhempasi eivät tiedä, että poltat ?

Kerroppa nyt oikein omin sanoin, mitä ketjupolttaja tarkoittaa.

• keksijä_pelle

no se tarkottaa ainakin itseni ajatuksen kera et sä olet melkein koko ajan polttamassa...vanhempani eivät tiedä et mä poltan....olen "maistellu"jo kaksi viikkoa

• sss
        keksijä_pelle kirjoitti:

no se tarkottaa ainakin itseni ajatuksen kera et sä olet melkein koko ajan polttamassa...vanhempani eivät tiedä et mä poltan....olen "maistellu"jo kaksi viikkoa

Kuulostikin tosi kummalta ettei muka vanhemmat ole huomannut, että lapsi on ketjupolttaja (haju, ketjupolttajana siis kotonakin polttaa useasti ja peräkanaan, paljon tupakkaa=paljon rahaa eli taloudellisessakin mielessä erottuu). Mutta jos kerran kyseessä kaksi viikkoa niin ei niin suuri ihme....tosin en usko tuota ketjupolttaja-termin soveltuvuutta sinuun.

• nhhj
        keksijä_pelle kirjoitti:

Eli olet vetänyt ns. poskareita kaksi viikkoa, turha väittää mtn paskaa että olet muka ketjupolttaja. Jos olet aloittanut röökaamisen pari vko sitten niin sinä pikku natiainen varmaan kuolisit nikotiinimyrkytykseen jos todellisuudessa vetäisit röökiä ketjussa. Kannattaa lopettaa ennen kuin jää koukkuun, ei tosiaankaan kannata polttaa siksi koska kaveritkin polttavat. Itse tein aikoinani sen virheen että "menin massan mukana" ja aloin polttamaan koska lähes kaikki luokkalaiseni polttivat, silloin ajattelin että pystyn lopettamaan heti kun haluan. Ennen kuin huomasinkaan olin sauhutellut yli 10 vuotta eikä se lopettaminen ollutkaan niin helppoa, jokusen vuoden kun on polttanut niin alkaa myös ilmenemään sivuvaikutuksia, kuten hengenahdistusta, yleiskunnon huononemista, ym.

• tyyppi88

"olen seiskalla ja mä olen ketjupolttaja melkein.." Hahaa!! :D On sullaki ongelma.... jos poltat ni kanna siitä sitte seuraukset ja kerro porukoilles....

• ketjup

Vai että ketjupolttaja kun on 2vko maistelut, oot tainnu saada vähän väärän kuvan ketjupolttakasta. tai oot sekottanu poskarit ketjupolttajaan.

• keksijä_pelle
        ketjup kirjoitti:

Vai että ketjupolttaja kun on 2vko maistelut, oot tainnu saada vähän väärän kuvan ketjupolttakasta. tai oot sekottanu poskarit ketjupolttajaan.

en todellakaan poskeen vedä!!sitä paitsi mä ostan tupakkaa aasialaisesta ja sitä mitä tupakkaa ne myy,niin siinä on huumetta!!jos et usko nin tule/mene aasialaiseen mut jos et asu Kajaanissa niin käy vaik kajaanissa siellä aasialaisessa niin tiedät sit...nössö!!

• jeepäjee
        keksijä_pelle kirjoitti:

en todellakaan poskeen vedä!!sitä paitsi mä ostan tupakkaa aasialaisesta ja sitä mitä tupakkaa ne myy,niin siinä on huumetta!!jos et usko nin tule/mene aasialaiseen mut jos et asu Kajaanissa niin käy vaik kajaanissa siellä aasialaisessa niin tiedät sit...nössö!!

ja mikähän se aasialainen mahtaa olla. .ja kaikissa tupakoissa on huumetta, tavallaan tai toisella. Ja jos niissä jotain vahvempaa huumetta olisi ei se enää normaalia tupakkaa olisi. Ja vielä jos sitä "huumetta" myytäisiin ihan yleisesti niin eiköhän poliisi olisi jo saanut tiedon siitä ja tehnyt asialle jtn.
        Eli nyt on tainnut käydä niin että joku on sanonut sulle että niissä on huumetta, ja olet ottanut sen jonain vahvempanakin huumeena. Onhan kahvissakin huumetta.
        Ja tosiaan jos kerta olet aloittanut polttamaan niin kerro vanhemmillesi suoraan uudesta harrastuksestasi eläkä piilottele sitä, sehän se vasta nössöä onkin kun ei ota vastuuta teoistaan ja mukavampihan se olisi poltella niitä "huumeita" ihan normaalisti kotipihalla niin ei tarvitsisi aina pelätä ja juosta jonnekkin metsään tupakalle/huumeille!!

• keksijä_pelle
        jeepäjee kirjoitti:

ja mikähän se aasialainen mahtaa olla. .ja kaikissa tupakoissa on huumetta, tavallaan tai toisella. Ja jos niissä jotain vahvempaa huumetta olisi ei se enää normaalia tupakkaa olisi. Ja vielä jos sitä "huumetta" myytäisiin ihan yleisesti niin eiköhän poliisi olisi jo saanut tiedon siitä ja tehnyt asialle jtn.
        Eli nyt on tainnut käydä niin että joku on sanonut sulle että niissä on huumetta, ja olet ottanut sen jonain vahvempanakin huumeena. Onhan kahvissakin huumetta.
        Ja tosiaan jos kerta olet aloittanut polttamaan niin kerro vanhemmillesi suoraan uudesta harrastuksestasi eläkä piilottele sitä, sehän se vasta nössöä onkin kun ei ota vastuuta teoistaan ja mukavampihan se olisi poltella niitä "huumeita" ihan normaalisti kotipihalla niin ei tarvitsisi aina pelätä ja juosta jonnekkin metsään tupakalle/huumeille!!

haahah!!!mä katsos poltan millon missäkin!!nkä vain kotipihalla..vaan kavereitten kassa nurkan takana...!!!

• keksijä_pelle kirjoitti:

haahah!!!mä katsos poltan millon missäkin!!nkä vain kotipihalla..vaan kavereitten kassa nurkan takana...!!!

Huomaa että olet seiskaluokkalainen.
        Lopeta se tupakointi. Ei se voi olla niin siistiä. Ja tupakan sekoittaminen joihin hajusteisiin haisee suorastaan järkyttävän pahalta.

• millerimalleri
        keksijä_pelle kirjoitti:

vitu ääliö luulekko että kukaaa pitää sua coolina ku sanot että jossai saatanan poskarissa on huumeita iteppä oman elämäs pilaat ja ei oo mtn nössöö jos ei haluu polttaa tai käyttää jtn aineita. ite en piä nuuskaa tai muuta nii pahana mut huumeisiin ei kannata koskea vaikka tietysti jokaisen oma asia jos koskee mutta silti.

• Julkinen.tupakointi
        keksijä_pelle kirjoitti:

Miksi ei voi tupakoida nurkan edessä?

• röökiseppo1700

mä oon 14.v ja vedän ainakin joka päivä yhen savukkeen.kerran vedin 5 putkeen.huimaamaan rupes ja otsalle tuli hikeä.savun hajua ei saa noin vaan pois vaatteista.lopeta röökaaminen ja pese vaattesi!

• PekuPEEE

tuo tupakointi on niin järjetöntä paskaa mutta jos haluat kuolla nuorena miehenä ja ja saada hengen ahdistusta ja maksaa siitä lopun ikääs niin polta vaa. Tuut varmasti katuun sitä 10 vuoden päästä mutta omapahan on elämäs.

• setasetsdf

Lopeta kokonaan se polttaminen kerran sitten pitää olla miettimässä miten sen hajun saa pois tai muuta ettei vaan mami huomaa

• poltan

osta pieni pussi juusto naksuja lähtee haju sormist ja suusta

• totuus on että =?

Kirja kertoo Alpo-nimisestä pojasta ja tämän hyvästä, velimäisestä ystävästä Rutasesta, joka asuu Taunon ja tämän äidin kanssa samassa talossa. Rutasen äiti ja isä tappoivat toisensa, mutta hän ei tuntunut välittävän. Kirja kertoo näiden kahden nuoren elämästä – koulusta, bileistä, tappeluista, naisista ja huumeista. Alpo on melko hyvin koulussa pärjäävä poika, joka osaa taivutella naiset aina itselleen. Rutanen puolestaan on poika, joka ei osaa erottaa oikeaa ja väärää. Hän on kerran jäänyt kiinni auton varastamisesta, ja huijaa Alpon kanssa ihmisiä usein korttipeleissä ja biljardissa. Kirjan myöhemmässä vaiheessa Rutanen alkaa välittää huumeita ja joutuu sen takia nuorisovankilaan. Rutanen on melko vahva ja ”kova” nuori, ja Alpo ajatteleekin olevansa onnekas, kun hänellä on sellainen ystävä. Sivuhenkilönä on myös tyttö nimeltä ”Kerttu”, johon Alpo ihastuu. Hän on 13-vuotias ja hippi.

• 34343fdfdfd

eine röökin savu kerrasta haise kun puhaltelee nenän kuatta tai muuten nii se haisee nenässä

• urjola

Olit vuonna 2005 nahka oletko vieläkin saatanan poskareitten imijä! ;O naksn

• jaajaajaajaa

jaa

• ...

Henki haisee vaikka tekisit mitä.

• minäminäminä.!!

hahhha sain naurut illaks :D

• Mökkitie

Hyvä mies vedä sisua, kaikki hajut lähtee hengityksestä mutta vaatteet on pahempi juttu.

• fgkhljlgk

kahvinporot auttaa kummasti ja etikka.

• tulevapolttaja

Oikeest miks kaikki laittaa jtn " tupakka tappaa".. no v**** ihan ku ei tiiettäs! jos ette tieny nii ne on aikastes out of topic.. joten siis täs ois vähä vinnkei:
      pese kätes, osta niit jotaa pastillei, oo kauan ulkoon, älä polta hirveen lyhyin väli ajoin, et se haju ehtii lähtä kokonaa ettei pinty (toimii vaa silloin ellei oo "ketjupolttja") , pese hampaitas HYVIN ettei hampaitten kellastuminen näkyis niin paljoo, hierro kesäl vaik käsiis ruohoo, mee vaik uimaa vaatteet pääl kuuman kesäpäivän nii johan lähtee:DD ja sit talvel vaik yrität lumel hieroo sit hajuu pois:DD jos ykskää auttaa nii hyvä:D en oo ite viel alkan polttaaa ja siks tulinki tänne kattoo et miten se läähtis:))) mut pliis ei enää "TUPAKKA TAPPAA"- kommenttei:)

• etwryetykulhj

Ei tupakkaan välttämättä kuole, se vain LISÄÄ riskiä sairastua kehkosyöpään. Mutta tupakointia ei kannata missään tapauksessa aloittaa: kunto huononee, iho kalpenee, hiukset muuttuu hauraammaksi, hengitys haisee, makuaisti heikkenee jne. Ja sitten syöpäriskin lisäksi keuhkoahtaumataudin riski suurenee. Tupakointia ei kannata aloittaa, jos on pakko polttaa niin ostaa pari kertaa vuodessa hyvän sikarin ja polttaa sen konjakin kanssa takkatulen ääressä.

• ertghyukk

Osta 2t mopo, lorauta öljyä pensaan suhteessa 1:25 ja aja muutama km. Sitten ei kyllä haise rööki mutta 2t kyllä.

• ohpyhayksinkertasuus

Yks vaihtoehto ois lopettaa röökin imeskely.

• Rööki poju

Jos vanhempasi polttavat niin kiinni jäämisen riski on pienempi koska he eivät välttämättä haista, yksi kaverini oli ollu veljensä kanssa naapuri metässä röökillä ja tuli kotiin ja niiden äiti laittoi ihan niiden kädet nokan eteen eikä haistanut, koska se äiti polttaa. Ja käden hajun saa pois esim leikkaa pillistä (minkä saa vaikka mäkkäristä) pienen palan ja laittaa sen filtterin päälle juuri siihen missä pidät sormia niin kädet ei haise ainakaan niin vahvalta, ja juuri ennen kotiin menoa ota vaikka havun-neulasia käsiin ja hiero (saattaa vähän kyllä nipistää) tai sitten koivun lehtiä ja sitten vähän pureskelet niitä ja tietenkin äiti/isä rupee epäileen jos oot ennen jäänyt röökistä kiinni mutta sano vaikka et kaatusit nurmella ;)

• hdgsgse

Voi v*tun jonne, päivän naurut: "Joo hiero neulasia käsiin niin ei haista mitään". Lopeta ihan suoraan se tupakointi jo nuorena. Vanhemmalla iällä se kostautuu jos jää tupakan orjaksi. Minäkin tiedän muutamia naapureita jotka on koko ajan rööki suussa, vaatteet haisee tupakalle, iho vanhentuneen näköinen jne. Punainen mallu maksaa 5€ ja sillä rahalla sais vaikka mitä muuta hyödyllisempää kuin tupakka. Mutta kaikilla on oma päätös tupakoiko vai ei.

• Tuleva Syöpäpotilas

OIkeesti auttakaa mua joku! en halua tupakoida, oon 7. luokkalaine suhteellisen nuori poika ja oon polttanu jo parin päivän aikana pari, äskenki menin vetää yhen toho perämettää:O mä oon luultavasti riippuvainen jo aika vahvasti:( kertokaa miten tän hajun saa pois, nii lopetan tupakoinnin, en haluu olla mikää helari sen sijaa et saan äänenmurroksen tai en haluu mitää mustii keuhkoja, tauteja, tai vanhentunutta ihoa!D: kiitos jos autatte:)

• paras on lopettaa

puhu terkkarille tai lääkärille. elä osta tupakkaa. aina ku alkaa tekee mieli, lähe vaikka lenkille. ja jos et tykkää siit et sun käsii jää se röökin haju ni pistä se rööki sun avaimen siit reiästä ja pidät siit kepistä kii

......../////l\\\\\\........
      ........\\\......///........ toi esittää sitä avaimen reikää mihi tunget sen röökin
      ..........\\\\l///..........
      ............||||............
      ............|||||||||.......
      ............||||............ ja toi sitä osaa mistä piät kiinni sitte, eli se osa mikä työnnetää
      ............|||||||||........ lukkoon ku avataa ovee

• pahis 13w likka

ite 13w tyttö (seiskalla) ja sama juttu sun kans 'ketjupolttaja eikä porukat tiiä eikä myöskää kaverit muutaku 1'
      mut siis yleesä ite laitan jotaa hajuvettä tyylii.. ja pesen kädet kunnolla.
      mut ei sitää voi kokonaan peittää. varsinkaa pienessä tilassaku oot esim. taksi ja just oot polttanu

• Ja ihan varmaa tietoa tä

Iha kaikille tiedoks et alle 25 vuotiaana jää 8 kertaa helpommin koukkuun/riippuvaiseksi kuin esim 35 v aikuinen! Ja jos jää herkästi koukkuun/riippuvaiseksi siihen ei tarvi kuin suunnillen 40 tupakkaa!

• jokuouto3

Se on henkilöstä kiinni jääkö koukuun 1askin jälkeen vai 10 askin jälkee. Lopeta rööki toi on pellen näköst ku tommoset nappulat röökil.

• Kandee kertoo totuus

Kannataa vaan kertoo vanhemmilles. Vanhemmat kumminki arvostaa rehellisyyttä.

• tuppakaka

osta vaa kurkkupastilleit ja hajustetta sit ku esim s-marketissa on niit tupakka kärryi ni oottelen siin vaa sit ku se menee sinne koppii tekee jotai hommii ni napaan siit pari askii taskuun sit ostan hajustetta ja pastilleita ja sitten vihreä mynthon pall mall ei ole niin paha neljä sellaista taskussa ja ihmiset tarjoaa niistä paljon kokeile!!!!

• sexyrööki

en kyllä mee mettää antakaa ihmisten huutaa teille tai menkkää poliisien autoon siit ku oot polttanu nise saa teidät lopettamaan

• kfhyj

Ai aikuiset ihmisetkö täällä vähättelee tupakkaan koukuttumisen vaaraa. Kyllä tupakkaan voi koukuttua jo vaikka viikossakin. Jos lapsella on tuollainen ongelma niin aikuisten ihmisten pitäisi pikemminkin sanoa että nyt liikut todella vaarallisilla vesillä. Lopeta polttelu äkkiä, koska jokainen yksittäinenkin tupakka koukuttaa kokoajan enemmän ja enemmän, ja ennenkuin huomaatkaan olet 30 vee ja edelleen tupakan orja.

• -16v

miks pitäis salailla?:O

• gäisjonne

vittu lopeta rööki ja rupee käyttää nuuskaa.

• ahahaha

tödöä ja hammastahnaa nii kyllälähtee ja filtterin etee jotaki...

• juho

Asutko sä kajaanissa?

• Duuude...

Kyl teijän vanhemmat tietää, ne ei vaan sano siit. Mikään hajuste ei sitä peitä!

• Xdd XDDXDDXxdd

ei vittu.....

• haluu tietää

tupakanhaju lähtee tunnissa pois tai vähä yli jos oot pihalla

mutta sinuna kertosin et poltat ei tarvis salailla ja kaikkee monta muuten poltat päivässä?

• KNOXSTARKWHITE

Ala käyttään nuuskaa nii ei haise xd

• Jdodldldlldjsjdjz

Jäin kiinni se oli hirveetä. MUMMIN AUTOSSA JÄIN KIINNI

• viola01

vitu paskat jos jäätte porukoil kiii XDDDD oon polttanu vuode ja vaa kaverit ja pari opee koulus haistanu... kotona ain ku käyn röökil nii käytän samaa huppariii ja riisun sen sit pois ja laitan hajuvettä ja syön purkkaa XD n. 10 kessuu päiväs meneee

• 14v-vihti-kk

Iteppä täs polttannu koht kaks vuotta nyt menee melkee aski päivässä ja nuuskaa on tälki hetkel kiekko taskus vähä aika sit faija tuli mun huoneesee ja kerto tietävnsä että poltan ja pyys mut pihalle oli vähä sttessi alkuu mut sit se vaan heitti mulle kessun ja sano et itekki poltti tän ikäsenä

• Pahis12w

Mä aloitin just polttamisen ja haluaisin tietää saman jutun meen huomenna polttamaan taas ja mun sisko ei saa tietää mitään se rällii kaikki vanhemmille eli help

• Krapu83

Vatteet pois sillon ku tupakoidaan. Voi ennenpitkää ryhtyä tuntumaan niin ahistavalta että loppuu tupakointi ihan kokonaan, varsinki julkisilla paikoilla.. Mutta eipähän jää haju vaatteisiin

• 2355555555

Oksettavaa että kakarat polttaa. Hyi saatana. Älä nyt ainakaan sotke mitään hajuvettä siihen, ellet halua että sinut muistetaan haisunäätänä.

• Jaahfdfviiggbbk

Eihä ne vaatteet haise ku kädet :DDD

• hiljainen.kostaja_

Hajunpoistoa sumutinpullosta. Ko. ainetta saa esim. autotarvikeliikkeistä.

Ei peitä vaan neutralisoi hajun biologisesti. Toimii myös kalman hajuun, mikäli palstalaisilla on ongelmia sen kanssa.

• syöpöttelyhelpottaa

Ei ne vaatteet voi niin paljon haista jos ei kotona tiedetä. Sain juuri kuukautiset ja rahaa bensaan jäi sen verran et muistin et välil pitää syödä. tuli sekin lekurille kerrottua mutta akanat varpaan välissä oli tärkeempää

• 6666346346

Hauska tää joidenkin nuorten logiikka. Ap kysyy asiaa X, niin sen sijaan että vastattaisiin kysymykseen, moralisoidaan. Aika karseaa normittamista, Päivi Räsänen oli varmasti nuorena tommonen. Seittenkymppisinä teistä tulee niitä kerrostalolyttiä, joiden elämäntehtävä on laskea pihalla olevia tupakantumppeja ja jeesustella, kuinka monta minäkin päivänä löytyi.

Mut ap, ei se haju lähde kuin tuulettamalla vaatteita. Parvekkeelle henkariin öisin.

• Girlie02

Itse kasilla ja kokeillut levittää kissanpissaa. Toimii tosi hyvin! Yks päivä mun äiti ei huomannu mitään vaikka olin ruokiksella polttanu varmaan puol askia. Poltan siks kun on niin helppo pölliä iskältä, mut välillä pitää tarkistaa onko filtterin päässä paskaa kun se polttaa yleensä ku se käy paskalla..

• Anonyymi

Ulkona lähtee hyvin tupakan haju

• Anonyymi

Käytä nuuskaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe