Antti on matkaillut laajalti omin päin ja työskennellytkin ainakin USA:ssa ja Australiassa.
Hän kykenee tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja monenmoisissa olosuhteissa.
Koulusivistyksellä on merkitystä.
Ylilyöntejä sattuu jokaiselle joskus, mutta Antti osaa nauraa myös itselleen täysin rinnoin, jota ei kovin moni osaa.
Antti on nokkela, hauska, sanavalmis, kielitaitoinen ja riitävän älykäs ansaitakseen voittosumman.
Toivon tulevaisuudessa kuulevani Antin matkoista, hänen itsensä kirjoittamana, sillä matkustaa hän jälleen aikoi.
Ainoa, jonka kanssa voisi tehdä vaikka maailmanympärysmatkan hermoja menettämättä.
Hauska kaveri ja mutkaton ihminen, josta kaikki kanssakilpailijatkin pitävät.
Antti on aidoin ja paras!
Anttiin ihastunut
7
297
Vastaukset
- caacb
Oon ihan samaa mieltä! Paras voittakoon eli Antti!
- esittää
Antti esittää rahan maku suussaan.Antti kuuluu samaan porukkaan, kuin Iina ja Hanna.Antti vain ovelampi.En todellakaan äänestä Anttia.
- matkimistakin
Ei kantsi välittää koko viesstistä, anti mennä ohi.
- Antti-fani myös
Ja Anttia olen jo äänestänytkin ja aion äänestää lisääkin!
- äänestänyt?
Hih,hih, sithän olet äänestänyt sitä pois kisasta!
- ajasta jäljessä
äänestänyt? kirjoitti:
Hih,hih, sithän olet äänestänyt sitä pois kisasta!
nyt äänestetään voittajaa
- sehän on
ajasta jäljessä kirjoitti:
nyt äänestetään voittajaa
Antti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805