onko outoo??

Migge89_

onko outoa käydä siskojeni kanssa saunassa olen ite 16 ja siskoni 15 ´ja 17 enkä todellajaan ajatteli niitä sillai enkä kattele sillai. jotkuu mun kaverit ku kuuli ton ni haukku kunnol mua onks se oikeest outoo??

10

3441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thom 17

      Kyl mä ainakin käyn saunassa aina,ku o tilaisuus ja aikaa.Ei saunomises oo must mitää outoo.
      Ja saunakaverit voi jokainen valit ihan mielensä mukaan.

    • ketsueki

      niin kauan kuin pidät silmäsi erossa perseistä ja tisseistä etkä fantasioi siskoistasi, sinut voidaan lukea terveiden kirjoihin. Joten on sallittavaa käydä saunassa siskojensa kanssa...

      Teillä on varmaan ollut hyvä suhde pienestä asti... ja se ei ole väärin kun noin hyvin toimeen tulette... Muut vain kadehtivat kun heillä ei ole perheenjäseniinsä noin hyvää suhdetta...

    • kyllä kyllä

      Olen elänyt sellaisessa perheessä että tälläinen yhteis saunonta on perheen normaalia toimintaa, kun toimitaan kuten saunassa on tapana löylyt ja peseityminen. Ja ehkä selänpesu kuuluu kuvioon kaverilta. ei muuta.

    • .......

      olen 16-wee tyttö ja olen koko ikäni käynyt perheen kaikkien jäsenten kanssa saunassa. myös isäni. se on aivan tavallista.

    • tyttö-92

      on se varmaan ihan tavallista! meillä vaan ei oo tottuttu tytöt käymään yhtä aikkaa suihkus.. on sillai niin paljon ikäeroo ja muutenki...

    • siina

      mielestäni siinä ei ole mitään outoa. kaverisi ovat vain epävarmoja itsestään, eivätkä sen takia halua saunoa muiden kanssa, koska eivät halua näyttää kehoaan muille.

      itseäni nolottaa käydä pikkusiskoni kanssa samaan aikaan saunomassa, koska hän tiirailee. (arvatakaa vain, mitä paikkoja) täytän tammikuussa 13 ja pikkusiskoni täyttää joulukuussa 11 vuotta.

      isäni kanssa en missään nimessä kävisi saunassa samaan aikaan, äitini ei onneksi sauno, en hänenkään kanssaan haluaisi.

      kaverit ovat poikkeus. heidän seurassaan en häpeä, koska he ovat samanlaisia. minua ei nolota pukeutua liikuntatunnin jälkeen pukukopissa, vaikka muut näkevätkin.

      ei siinä ole mitään outoa, jos saunot perheenjäsentesi kanssa. teillä taitaa olla hyvät välit toisiinne :)

    • Varastapomolta

      ...outoo on käydä siskojen kanssa saunassa? siis tuskin kukaa ny ajattelekaa siskistaa sillä tavalla.ja jos on nii hyvä suhde sisariin et menee saunaa samaanaikaa niitten kaa ni sillo menee.

    • ehkä lapsena käytiin mutta ...

      On se vähän outoa , koska yleensä "aikuiset" tai vanhemmat ihmiset käyväy erikseen saunassa itselläni on ollut aina tällainen käsitys.

    • ...

      Minusta ei ole yhtään outoa käydä saunassa perheenjäseniensä kanssa.Itse käyn joskus äidin,isän tai veljieni kanssa saunassa eikä se oli minusta yhtään outoa.Olen pienestä pitäen tottunut siihen.Onhan tietysti joskus mukavaa mennä yksin saunaan,ilman "seuralaista"

      • #Niina#

        Yleensä saunotaan koko perheen kanssa. Siis minä 15v, pikkusisko 13v, veljet 14 ja 15v. Yleensä ens saunoo ne jotka haluavat ottaa kovemmat löylyt ja sitten hetken päästä miedonpiin haluavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe