Jookoskookos.com

Vilnaan

Onko kokemuksia Jookoskookos.comin järjestämistä reissuista Vilnaan (tai muualle)? Mitä hyvää, mitä huonoa sanottavaa? Tuleva pääsiäismatka kiinnostaisi.

5

2318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensäkään baltiaan ei KANNATA lähteä millään matkatoimiston matkalla, vaan ihan kävelee tallinnan bussiasemalle jo ottaa bussin johonki päin baltiaa...että reppu selkään ja menox niin siitä ei matka enää voi parantua..yleensäkin baltia on aika lyhyt ns, että aika äkkiä pääsee paikkaan ku paikkaan, ja hostelliin tai hotelliin pääsee aina vars näin talvella. Matkustelu hyvin rajoittunutta kun menee näihin valmismatkoille ja kaikenlisäks vielä vetää välistä, eli turhaa rahaa antaa niille.....pikkusen sitä rohkeutta peliin ja eiku baltiaa kiertämään...busseilla pääsee joka paikkaan ja ne on halpoja....tässä multa sulle neuvo..

    • she

      Moi

      Olin pari vuotta sitten jookoskookoksen järkkäämällä matkalla Slovakiaan. Bussilla mentiin viron, latvian, liettuan ja puolan kautta slovakiaan, Banska Bystricaan. Bussimatka oli sanotaanko rankka..ei pelkästään pituutensa vuoksi, vaan porukkakin oli vähintäänkin railakasta. Vaikka itse oon reissannut jonkun verran, enkä ole mikään tiukkis, oli jookoskookoksen bussireissussa kestämistä. Porukka heilui kännissä koko matkan, eli nukkumisesta ei voinut puhua, matkanjärjestäjät oli varmaan eniten kännissä koko porukasta ja bussi hajoili kesken matkan.

      Muuten reissu jookoskookoksen järkkäämänä oli ok, onhan ne halpoja matkoja..Varaudu vaan siihen, että mistään "matkanjärjestämisestä" ei voi oikein puhua, kunhan viedään porukka paikasta a paikkaan b, siinä se..Matkanjärjestäjät oli lievästi sanottuna aika amatööriporukkaa. Mutta halpuutensa vuoksi kannatan näitä matkoja!! Mene ihmeessä, mutta pidä huumori mukana! Sillä pärjää pitkälle.

      • Krisu

        Itse olen kulkenut kookoksen mukana jo parina vuotena Szigetissä Unkarissa ja ainakin meidän porukalle se alkaa olla kesän kohokohta. Homma on rentoa ja järjestelyt pelaa juuri hyvin - jos haluaa hiton aurinkomatkalle eläkeläisten kanssa niin sinne sitten vain... Bussimatka on yksi matkan kiinnostavimpia osuuksia, siellähän juuri tutustuu porukkaan!


    • Jååkås ?

      HEH ! Voi olla ihan hauska.... tosin en oo kokeillut.

      http://www.jookoskookos.com/

      "Jookoskookos.com vuonna 2005 lanseerattu hiihtomatkauutuus vie yhteen ankeimmista mahdollisista maista eli Puolaan. Mutta mitä sieltä löytyykään... Varsin asianmukainen mäkisysteemi, Auschwitzin keskitysleiri, Krakovan raatihuoneet ja linnat sekä puoli-ilmaiset kenkäkaupat sekä tietysti jaksaville sitä tuttua Jookoskookos.com -iltalöylyä edullisen oluen ääressä."

      Ei oo pahanhintainen 329 e........

      Kertokaa jos ootte olleet kyseisellä reissulla !

      • sama

        Suosittelen! Jookoskookoksen (ja toinen hyvä toimisto Zerkalo) matkoilla tosi hauska ja rento meininki. Tietty sitä voi yksinkin lähteä reissuun, mutta kyllä se yhteisellä porukalla hauskanpito on parasta, vaikka ei ketään ennen matkaanlähtöä tuntisikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      99
      1981
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1568
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1090
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      839
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      774
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      751
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe