Olen katsonut koiranpentu ilmoituksia ja monessa sanotaan että pentu mikrosirutetaan. mitä se tarkoittaa ? Näkyykö siru ? Ja toinen juttu , mikä on pentutestaus ?
mikä mikrosiru?
5
479
Vastaukset
- Tiara*
elikäs mikrosiru on melkein kuin rokotus, siinä pistetään piikki vain isommalla neulalla niskaan. koira voi hieman älähtää siitä, mutta yleensä se ei tunnu.
tämä siru on semmoinen joka luetaan tietyllä lukulaitteella, lukulaite antaa tietyn koodin ja sitä kautta saadaan sitten omistajan tiedot. kun siru asetetaan, kennelliitolle lähetetään lapuska mihin on täytetty omistajan tiedot. jos eläin vaihtaa omistajaa, lähetetään kennelliitolle uusi lomake jossa on uuden omistajan tiedot...
selventikö yhtään? - Tiara*
mikrosiru ei näy, mutta sen voi löytää tunnustelemalla koiran niskaa.
- Kaijsa
Mikrosiru on koiran tunnistusmerkintä. Kuten tatuointi korvasssa, mutta nykyään käytetympi ja vaivattomampi asentaa. Koiran rekisteriapereihin merkitään sirun numero. Siru asetetaan neulalla koira niskanahkaan. Kivuton toimenpide. Kaikki näyttelyissä käyvät koirat pitää tunnistusmerkitä.
Pentutestaus on testi koiran luonteenpiirteistä. Monet palveluskoirakasvattajat testaavat pentueittensa luonteet. - .,.,.
Tykkäisitkö et omaas kaulaasi laitettais noin kolmen millin enula ja sillä apinettai jotain paskaa sisään, tuskin!
- Shirie
... voi seurata mikrosirulla ... googletapas vähän RFI-hakusanalla ja löydät meksikolaisia laittomia siirtolaisia, joita yhdysvaltain terveysviranomaiset siruttaa "voidakseen seurata heidän terveydentilaansa".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223