Muita kun Perttufanejahan on ehdoton enemmistö.
Eli ainoaksi ongelmaksi muodostuu äänten hajautuminen.
Joten, jos et halua suoda lapsellisille Perttufaneille riemua, [b]Äänestä Anttia![/b]
Jos et halua Perttua voittajaksi äänestä Anttia
8
526
Vastaukset
- äänestänyt
Anttia. Ja nyt ei voi kuin äänestää uudelleen ja toivoa parasta. Tympäsee jos Perttu voittaa.
Ja pitäisi myös pudonneiden kilpailijoiden kannattajien miettiä ketä heidän idolinsa toivoisivat voittajaksi ja äänestää sen mukaan..
(Anttia).- kunhan....
aivan sama kumpi jätkistä voittaa, kunhan voittaja ei ole talon rasittavimmat muijat...
- web code
Joo hieno yritys saada tuo loppu lauseesta lihavoituna. Mutta oikeesti, miten tässä keskustelussa saapi nuo otsikot lihavoituna, vai onko se ainoastaan CEESAR-seriffin yksinoikeutta?
- experttufani
Hän on hurmaava, sympaattinen, empaattinen, hauska, rento, vakavakin tarpeen tullen ja reilu kaikille ja ottaa toisten tunteet huomioon.
- ...
Just joo... Antti reilu ja hurmaaja. No onhan se tietty hurmaava, eikös se ole naistenmiesten perus ominaisuus. Äntin naisseikkailuista on kyllä saanut lueskella ihan tarpeeksi enkä kyllä kaipaa uutta Nykästä...
Ja mitä tulee reiluuteen. Aluksi oli Iinan, Timon, Minnan ja Hannan kanssa kimpassa. Mutta kun huomasi että juuri tuo porukka alkoi harvenemaan niin kas kummaa kun lyöttäytykin Kaljun ja Pertun kaveriksi. Lopussa sitten vielä koitti Mikan kanssa kammeta Perttua pois talosta. Koko ajan kiusottelivat, että pakkaas tavarasi jne...
Todellista reiluutta on se, että tekee ruoan koko porukalle, jää itse ilman kastiketta kun muut rohmuaa kaikki ja ei edes mainitse asiasta. Tai patsas-viikkokisassa auttaa ja opastaa kaikkia ja jaksaa kehua kuinka hyvin muut onnistu, vaikka todellisuudessa Tiina, Terhi ja muuta mukana olleet 'neidit' enemmänkin tyrivät ja tuhosivat laitteita. Tai kun ei saa kuin yhden joululahjan vaikka muut sai kaksi, niin ei ala nalkuttamaan. ...
Itse äänestän kyllä mieluummin ainoata henkilöä joka ei ole vetänyt mitään roolia eikä kääntänyt kertaakaan takkiaan.
- pertunperttu
Perttu voittaa
Perttua kaikki äänestää - Perttu voittoon
Toivottavasti Pertun suosiosta kateellisten äänet eivät kumminkaan ratkaise voittajaa. Perttu on ja on aina ollut suosituin bb-talon asukas, jos vain kaikki Pertun kannattjat muistavat äänestää. Tehdään vaan Pertusta voittaja ja juhlitaan voittoa pitkään muiden kiusaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437