Jos et halua Perttua voittajaksi äänestä Anttia

Antti voittaa!

Muita kun Perttufanejahan on ehdoton enemmistö.
Eli ainoaksi ongelmaksi muodostuu äänten hajautuminen.

Joten, jos et halua suoda lapsellisille Perttufaneille riemua, [b]Äänestä Anttia![/b]

8

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestänyt

      Anttia. Ja nyt ei voi kuin äänestää uudelleen ja toivoa parasta. Tympäsee jos Perttu voittaa.
      Ja pitäisi myös pudonneiden kilpailijoiden kannattajien miettiä ketä heidän idolinsa toivoisivat voittajaksi ja äänestää sen mukaan..
      (Anttia).

      • kunhan....

        aivan sama kumpi jätkistä voittaa, kunhan voittaja ei ole talon rasittavimmat muijat...


    • web code

      Joo hieno yritys saada tuo loppu lauseesta lihavoituna. Mutta oikeesti, miten tässä keskustelussa saapi nuo otsikot lihavoituna, vai onko se ainoastaan CEESAR-seriffin yksinoikeutta?

      • Kirjautuneiden otsikot näkyvät lihavoituna.


    • experttufani

      Hän on hurmaava, sympaattinen, empaattinen, hauska, rento, vakavakin tarpeen tullen ja reilu kaikille ja ottaa toisten tunteet huomioon.

      • ...

        Just joo... Antti reilu ja hurmaaja. No onhan se tietty hurmaava, eikös se ole naistenmiesten perus ominaisuus. Äntin naisseikkailuista on kyllä saanut lueskella ihan tarpeeksi enkä kyllä kaipaa uutta Nykästä...

        Ja mitä tulee reiluuteen. Aluksi oli Iinan, Timon, Minnan ja Hannan kanssa kimpassa. Mutta kun huomasi että juuri tuo porukka alkoi harvenemaan niin kas kummaa kun lyöttäytykin Kaljun ja Pertun kaveriksi. Lopussa sitten vielä koitti Mikan kanssa kammeta Perttua pois talosta. Koko ajan kiusottelivat, että pakkaas tavarasi jne...

        Todellista reiluutta on se, että tekee ruoan koko porukalle, jää itse ilman kastiketta kun muut rohmuaa kaikki ja ei edes mainitse asiasta. Tai patsas-viikkokisassa auttaa ja opastaa kaikkia ja jaksaa kehua kuinka hyvin muut onnistu, vaikka todellisuudessa Tiina, Terhi ja muuta mukana olleet 'neidit' enemmänkin tyrivät ja tuhosivat laitteita. Tai kun ei saa kuin yhden joululahjan vaikka muut sai kaksi, niin ei ala nalkuttamaan. ...

        Itse äänestän kyllä mieluummin ainoata henkilöä joka ei ole vetänyt mitään roolia eikä kääntänyt kertaakaan takkiaan.


    • pertunperttu

      Perttu voittaa



      Perttua kaikki äänestää

    • Perttu voittoon

      Toivottavasti Pertun suosiosta kateellisten äänet eivät kumminkaan ratkaise voittajaa. Perttu on ja on aina ollut suosituin bb-talon asukas, jos vain kaikki Pertun kannattjat muistavat äänestää. Tehdään vaan Pertusta voittaja ja juhlitaan voittoa pitkään muiden kiusaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe