olisin kiinnostut sammystä jos jollakin olisi tietoa voi olla viallianenkin, koneen valmistajan työntekijä entinen,kaipailisi.
finn sammy
8
3581
Vastaukset
- essi, 60 v
hei!
Ostin tällaisen koneen. tuttu nuori konekuski alkoi vaihtaa hydrauliikka letkuja saadakseen vivut timimaan toisin päin. hänpä ei saa uusia letkuja paikoilleen - eikä missään ole tietoja miten koneesta.
siellä se haave seisoo kaikkine kauhoineen ja kaivureineen tallin vieressä.
olisiko apua?- Jonne
Onko sinulla se Finn Sammy vielä?
- Hanse
Jonne kirjoitti:
Onko sinulla se Finn Sammy vielä?
Täältä löytyy yksi Finn Sammy, täytyy joko korjata tai myydä, mutta ensin tutkia mikä koneeseen tuli kun pysähtyi yhtäkkiä. Tiedätkö mistä saisi kannen tiivisteen ym varaosia ?
[email protected] - vesioja
Hanse kirjoitti:
Täältä löytyy yksi Finn Sammy, täytyy joko korjata tai myydä, mutta ensin tutkia mikä koneeseen tuli kun pysähtyi yhtäkkiä. Tiedätkö mistä saisi kannen tiivisteen ym varaosia ?
[email protected]Vieläkö koneesi seisoo toimettomana, ja jos niin, onko se myytävänä.
- börje 65
vesioja kirjoitti:
Vieläkö koneesi seisoo toimettomana, ja jos niin, onko se myytävänä.
ostin kans tämmösen leikkikalun pihaan.tarttis ruveta resturoimaan pikku hiljaa,mutta olisi kiva jos jollain olis jotain tietoutta.siinä on kaikkia sähkösiä hienouksia hydraliikassa mutta aina vanhan vehkeen sähköt on päin p..... joten siinä on hyvää harrastusta pitkäksi aikaa.moottorista on selvinny että se taitaa olla 3.8l isutsu.joten olen valmis maksamaan teknisistä tieroista,rakenne kuvista,räjäyte kuvista,ym
- Sammy 950
börje 65 kirjoitti:
ostin kans tämmösen leikkikalun pihaan.tarttis ruveta resturoimaan pikku hiljaa,mutta olisi kiva jos jollain olis jotain tietoutta.siinä on kaikkia sähkösiä hienouksia hydraliikassa mutta aina vanhan vehkeen sähköt on päin p..... joten siinä on hyvää harrastusta pitkäksi aikaa.moottorista on selvinny että se taitaa olla 3.8l isutsu.joten olen valmis maksamaan teknisistä tieroista,rakenne kuvista,räjäyte kuvista,ym
Onko kukaan löytänyt oppaita tuohon laitteiseen,
ilmoitelkaa osoitteeseen [email protected] jos jollain on jotain teknisiä kuvia laitteesta.
- Anonyymi
Mulla ois hyvä sammy 2kpl kauhuja trukkipiikit aura sovitelevy irti helppoasentaa...voisin myydä...
- Anonyymi
Minkä hintainen setti olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101