olisin kiinnostut sammystä jos jollakin olisi tietoa voi olla viallianenkin, koneen valmistajan työntekijä entinen,kaipailisi.
finn sammy
8
4318
Vastaukset
- essi, 60 v
hei!
Ostin tällaisen koneen. tuttu nuori konekuski alkoi vaihtaa hydrauliikka letkuja saadakseen vivut timimaan toisin päin. hänpä ei saa uusia letkuja paikoilleen - eikä missään ole tietoja miten koneesta.
siellä se haave seisoo kaikkine kauhoineen ja kaivureineen tallin vieressä.
olisiko apua?- Jonne
Onko sinulla se Finn Sammy vielä?
- Hanse
Jonne kirjoitti:
Onko sinulla se Finn Sammy vielä?
Täältä löytyy yksi Finn Sammy, täytyy joko korjata tai myydä, mutta ensin tutkia mikä koneeseen tuli kun pysähtyi yhtäkkiä. Tiedätkö mistä saisi kannen tiivisteen ym varaosia ?
[email protected] - vesioja
Hanse kirjoitti:
Täältä löytyy yksi Finn Sammy, täytyy joko korjata tai myydä, mutta ensin tutkia mikä koneeseen tuli kun pysähtyi yhtäkkiä. Tiedätkö mistä saisi kannen tiivisteen ym varaosia ?
[email protected]Vieläkö koneesi seisoo toimettomana, ja jos niin, onko se myytävänä.
- börje 65
vesioja kirjoitti:
Vieläkö koneesi seisoo toimettomana, ja jos niin, onko se myytävänä.
ostin kans tämmösen leikkikalun pihaan.tarttis ruveta resturoimaan pikku hiljaa,mutta olisi kiva jos jollain olis jotain tietoutta.siinä on kaikkia sähkösiä hienouksia hydraliikassa mutta aina vanhan vehkeen sähköt on päin p..... joten siinä on hyvää harrastusta pitkäksi aikaa.moottorista on selvinny että se taitaa olla 3.8l isutsu.joten olen valmis maksamaan teknisistä tieroista,rakenne kuvista,räjäyte kuvista,ym
- Sammy 950
börje 65 kirjoitti:
ostin kans tämmösen leikkikalun pihaan.tarttis ruveta resturoimaan pikku hiljaa,mutta olisi kiva jos jollain olis jotain tietoutta.siinä on kaikkia sähkösiä hienouksia hydraliikassa mutta aina vanhan vehkeen sähköt on päin p..... joten siinä on hyvää harrastusta pitkäksi aikaa.moottorista on selvinny että se taitaa olla 3.8l isutsu.joten olen valmis maksamaan teknisistä tieroista,rakenne kuvista,räjäyte kuvista,ym
Onko kukaan löytänyt oppaita tuohon laitteiseen,
ilmoitelkaa osoitteeseen [email protected] jos jollain on jotain teknisiä kuvia laitteesta.
- Anonyymi
Mulla ois hyvä sammy 2kpl kauhuja trukkipiikit aura sovitelevy irti helppoasentaa...voisin myydä...
- Anonyymi
Minkä hintainen setti olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19510Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 40501
- 36495