Unen menettänyt :(

Johanna

Olin tänään gynekologilla ja rintani tutkittiin,sanottuani lääkärille että nännistäni on vuotanut maitomaista eritettä.(olen 18,en raskaana)
Lääkäri tunnisteli rintaani ja sanoi että siellä on joku pieni kovettuma.Sain viikon päästä ajan ultraääni tutkimukseen ja olen nyt aivan shokissa!
Tietääkö joku kokeneempi sanoa että onkohan tämä vakavaa?Vai voiko johtua esim e-pillereistä?
Olen aivan maassa enkä ajattele kuin pahinta ja itken koko ajan..

6

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovettumia

hei Johanna

kaikenlaisia kovettuman tuntuista ja muuta voi rinnoissa olla, kuukautiskierrosta riippuen. Rintarauhasen rakennekin voi tuntua sellaiselta rypyliäiseltä.

Älä sitä ultraa nyt huolehdi. Hyvä että lääkäri laittoi siihen, sitten saat mielenrauhan.

Parasta on, kun otat itseäsi oikein tiukasti niskasta kiinni ja UNOHDAT koko asian siihen ultraan asti.

Tiedän, se vaatii kyllä itsekuria. Mutta olet takuulla 100 x onnellisempi tämän odotteluajan. Äläkä päästä mieltäsi jossittelemaan mitä se voi olla. Todennäköisesti ei mitään vakavaa.

Kun ajatus alkaa kiertää asian ympärillä ja itkettää, niin tsemppiä! Lue vaikka hyvä kirja. Tai osta joku pieni kiva juttu, mitä olet ajatellut. Mikä tekee sinut onnelliseksi?

En tietenkään tarkoita, että tunteet eivät saisi tulla esille. Sinä olet varmaan itkenyt ihan tarpeeksi tästä jutusta ja huolestumisesta.

Mutta kokonainen viikko huolestumista - ei kannata!

voimahalaus

• Tämmöstä

Yhdellä tutullani oli tuollainen oire,että tuli maitomaista eritettä.Hänellä se johtui muistaakseni, jos en aivan väärin muista,hormoneista.Ei ollut kuitenkaan vakavaa.Korjaantui kai lääkekuurilla.

Voihan siihenkin olla eri syitä,luulisin.

Toivottavasti rauhoittaa mieltäsi

• ...

on pitkä. Viikko tuntuu todella pitkälle. Hyvä että tutkitaan ja en usko että sieltä löytyy mitään vakavaa. Mutta tiedän tunteen itse jouduin odottamaan (kylläkin toisesta asiasta) kaksi kuukautta mangneettikuvauksiin pääsyä ja pelkäsin että jotain vakavaa olisi. Mutta kaikki hyvin ja pelot pois. Onneksi tutkitaan ja pystytään sitten hoitamaan tarpeen tullen.

Yritä keksiä jotain muuta ajateltavaa. Sulla on vielä elämä edessä, usko pois :)

• huolehdi

itse muistan, kun minulle kerrottiin kasvaimesta ja annettiin viikon päähän seuraava aika, jolloin kerrotaan onko se hyvänlaatuinen vai pahanlaatuinen. minä sain huuhdottua asian mielestäni pois, paitsi edellisenä yönä en nukkunut juurikaan.

onni kävi, se oli kysta (hyvänlaatuinen kasvain).
      eikä mitään hätää.

tiedän, että on vaikeeta olla murehtimatta, mutta
      totuus on se, että ei se murehtimalla parane.
      koita pitää mieli positiivisena. mitä ikinä se on niin mieti sitä sitten,kun oot varma.

koitahan jaksaa!

• nuorilla

Hei!

Itselläni on leikattu rinnasta fibroadenooma, joka siis on hyvänlaatuinen kasvain. Se tuntui kovana möykkynä rinnassa, sellainen sormenpään kokoinen. Välillä sitä oli vaikea löytää tunnustelemallakaan. En muista että oliko itselläni silloin maitomaista vuotoa, mutta sellaista on ilmennyt silloin tällöin elämäni aikana vaikka olenkin alle kolmekymppinen ja lapseton. Fibroadenoomat ovat yleisiä nuorilla, joten kyse voi aivan hyvin olla jostakin tällaisesta.

• kotigyne

Nännistä saadaan usein puristaessa nestettä. Vaalea, ruskehtava tai vähän vihertävä kirkas neste viittaa mastopatiaan, eli maitorauhastautiin, joka on hyvänlaatuinen. Yleensä vain kirkkaasti verinen tai musta neste on vakavaa, useimmiten alkava syöpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4956
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4066
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3820
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3408
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      86
      3086
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      66
      2949
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2688
    Aihe