Auto losista

Peege

Ensi kesänä Kaliforniaan ja auto pitäisi vuokrata. Mitä vakuutuksia otettava vuokrauksen yhteydessä ja kantsiiko hoitaa netin kautta vai esim. kentällä saavuttua?? Neuvokaa ensikertalaista.

8

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsuss

ite otin laxilta viime kesänä. Suomesta kun kilroyltä varasin nii tuli kaikki vakuutukset ,ei kentällä /herz kannata mitään
      ylimääräisiä vak. ottaaa enää. Hiukka kova liikenne sit luvassa mut on kyl hienoonkin! käy
      san diego ym. hyvää matkaa!

• tuya

Kannattaa ehdottomasti tehdä vuokraus etukäteen netin kautta. Viime reissulle vuokrasin auton Ebookersin kautta ja hintaan sisältyi kaikki pakolliset vakuutukset. Auto oli midsize-luokkaa ja vuokra 19 päivältä oli 550 euroa. Noutopaikkana oli LAX.

• fizz

Elikkas. Ennenkun lahdet reissuun nii kandee tehda netin kautta varaus. Mutta siis muistathan etta kaikki jenkeissa vaativat luottokortin vuokraajalta..ihan vaan takuudeksi. Mutta siis netin kautta kun teet niin eivat mitaan luottokorttitietoja jne kysele. Mutta siis kun kentalle saavut niin saat auton sielta. Firmoja on miljoonia.. mutta tassa pari esimerkkia joihin itse luotan ja kaikki ok. dollar.com enterprise.com noi on halvimmat ja niilla on ihan ok tarjouksia. Vakuutuksista sen verran etta jos maksat american expressilla niin siihen yleensa jonkinmoinen vakuutus sisaltyy. Itellani ei oo onkelmia ollu mutta silti kaiken varalta suosittelen etta ota vaan se taysvakuutus, n 25usd/paiva. Voishan sita saastaakin noissa vakuutuksissa mutta funtsi:jos sulla eioo vakuutuksia ja jotain tapahtuu niin siinahan makselet lopunikaasi sitten niita maksuja. Mutta myoskin sun kandee ottaa vakuutustodistus mukaan jos sulla on suomessa omassa autossa vakuutus. Voi olla etta tommonenkin hyvaksytaan mutta kysya eka suomessa vakuutusyhtioltas. Ja sitten viela ikakysymys: yleensa alle 25 vuotiaalta pyydetaan n.20usd/paiva lisamaksua, jotkut eivat ollenkaan vuokraa alle 25 vuotiaille. Mutta enterprisella ei ole ikarajoja eli sen takia siita firmasta tykkaan :) Eikun tsemppia vaan. Ja muista pyytaa free miles!!!!!

• ehkä^^

etten asiasta mitään tiedä mutta enterprisen sivuilla alle 25 velotetaan paljon enemmän kuin vanhempia

• fizz
        ehkä^^ kirjoitti:

etten asiasta mitään tiedä mutta enterprisen sivuilla alle 25 velotetaan paljon enemmän kuin vanhempia

enterprisen sivuilla kylla kysytaan ikahaarukka, mutta eivat velota alle 25 vuotiailta yhtaan enempaa.Itse olen alle 25 ja oon kayttanyt enterprisea eika mitaan ylimaarasia velotuksia ole ollut.Kuhan vaan piruuttaan kyselevat paavuokraajan ikaa.. :)

• on......
        fizz kirjoitti:

enterprisen sivuilla kylla kysytaan ikahaarukka, mutta eivat velota alle 25 vuotiailta yhtaan enempaa.Itse olen alle 25 ja oon kayttanyt enterprisea eika mitaan ylimaarasia velotuksia ole ollut.Kuhan vaan piruuttaan kyselevat paavuokraajan ikaa.. :)

muuten että kaikilla enterpricen toimistoilla on oma veloitus järjestelmä minkä mukaan ne veloittaa alle 25 .
        hinta erot voivat olla suuret jopa osavaltion eri puolilla

• fizz
        on...... kirjoitti:

muuten että kaikilla enterpricen toimistoilla on oma veloitus järjestelmä minkä mukaan ne veloittaa alle 25 .
        hinta erot voivat olla suuret jopa osavaltion eri puolilla

Mutta multa ei ole ikina velotettu lisaa. Ja alle 25 siis olen..

• on1324
        fizz kirjoitti:

Mutta multa ei ole ikina velotettu lisaa. Ja alle 25 siis olen..

hyvä sillä olen iste menossa ensi kesänä ja ollaan kavereitten kaa pohdittu asiaa että ostaakko oma vai vuokrata .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe