Oletteko lukeneet? Mitä piditte? :)
Olen ite lukenut ne kaikki mitä suomeks on tullu ja tykkään valtavasti.
lempihahmonne? Ärsyttävin hahmo?
Lempihahmoni on taivastieto.
Elfquest
8
775
Vastaukset
- NightCrawler
Kun heikosti ilmestyy sarjakuvia, niin tämäkin tarttui haaviin. Ihan kiva piristys erilaisuudellaan. Hieman fantasiakirjallisuutta tuotu sarjakuvaan, ei paha ei paha ollenkaan.
- Ember
Tosi huippu sarjis. Omistan suomenkielisenä jo viis osaa, niitä joita nyt on alkanu tuleen aina joka kuukausi eli niitä mustavalkosia pokkareita tai mitä lie onkaan. Mun lempihahmoja on kaikki sudenratsastajat, peikoista en tykkää. =)
- Laurana
Tietääkö kukaan millon seuraava lehti ilmestyy? Eiks sen ois jo pitäny tulla kauppoihin?
- Laurana
No tulihan se vihdoin. Kyllä sitä on ootettukki. =)
- vampire-666
En hoksannu että se on alkanut taas ilmestymään ja missasin 3 ensimmäistä osaa ja himoan niitä mistä ihmeestä voisin ne saada, tietääkö kukaan oulussa asuva... Olen epätoivoinen
- puolikuu
Eikö niitä voi tilata netin kautta vaikka lehtipisteen sivuilta (tai siellä voi vissiin vaan varata lehti ennen sen ilmestymistä...) tai käväse divarissa tai antikvariaatissa. ehkä sieltä löytyy. who knows.
- yö valvoja
EN ole oulusta, mutta kantsii käydä lehtidivareissa ja kirjastoistakin voi saada. Tässä vinkki.
- yö valvoja
Elfquest on paras lukemani sarjakuva. (Heti Teen Titans sarjakuvien jälkeen). ;)
Minäkin olen lukenut ne kaikki tähän menneessä tulleet suomenkieliset versiot.
I LOVE ELFQUEST!!!
JA paras hahmo. hym ehkä Ilolehti. inhottavin hahmo tai hahmoni ovat: Leetahi, Karhunkynsi, Sädetukka, Kekäle ja Savah.
KAIKKI NOI 5 ON JOTENKIN NIIN ÄÄÄÄRH ALHAALTA. ;)
On tulossa pikkarina, sen nimi on jokin suuri vaellus 9 on varmaankin nyt uusin, :) meinaan mulla on jo sekin. HI HII
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708