Elfquest

Winky

Oletteko lukeneet? Mitä piditte? :)
Olen ite lukenut ne kaikki mitä suomeks on tullu ja tykkään valtavasti.
lempihahmonne? Ärsyttävin hahmo?
Lempihahmoni on taivastieto.

8

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NightCrawler

      Kun heikosti ilmestyy sarjakuvia, niin tämäkin tarttui haaviin. Ihan kiva piristys erilaisuudellaan. Hieman fantasiakirjallisuutta tuotu sarjakuvaan, ei paha ei paha ollenkaan.

    • Ember

      Tosi huippu sarjis. Omistan suomenkielisenä jo viis osaa, niitä joita nyt on alkanu tuleen aina joka kuukausi eli niitä mustavalkosia pokkareita tai mitä lie onkaan. Mun lempihahmoja on kaikki sudenratsastajat, peikoista en tykkää. =)

    • Laurana

      Tietääkö kukaan millon seuraava lehti ilmestyy? Eiks sen ois jo pitäny tulla kauppoihin?

      • Laurana

        No tulihan se vihdoin. Kyllä sitä on ootettukki. =)


    • vampire-666

      En hoksannu että se on alkanut taas ilmestymään ja missasin 3 ensimmäistä osaa ja himoan niitä mistä ihmeestä voisin ne saada, tietääkö kukaan oulussa asuva... Olen epätoivoinen

      • puolikuu

        Eikö niitä voi tilata netin kautta vaikka lehtipisteen sivuilta (tai siellä voi vissiin vaan varata lehti ennen sen ilmestymistä...) tai käväse divarissa tai antikvariaatissa. ehkä sieltä löytyy. who knows.


      • yö valvoja

        EN ole oulusta, mutta kantsii käydä lehtidivareissa ja kirjastoistakin voi saada. Tässä vinkki.


    • yö valvoja

      Elfquest on paras lukemani sarjakuva. (Heti Teen Titans sarjakuvien jälkeen). ;)

      Minäkin olen lukenut ne kaikki tähän menneessä tulleet suomenkieliset versiot.
      I LOVE ELFQUEST!!!
      JA paras hahmo. hym ehkä Ilolehti. inhottavin hahmo tai hahmoni ovat: Leetahi, Karhunkynsi, Sädetukka, Kekäle ja Savah.

      KAIKKI NOI 5 ON JOTENKIN NIIN ÄÄÄÄRH ALHAALTA. ;)

      On tulossa pikkarina, sen nimi on jokin suuri vaellus 9 on varmaankin nyt uusin, :) meinaan mulla on jo sekin. HI HII

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe