Taidemaalari ANTTI HALONEN,tiedätkö??

AAA

Tietääkö kukaan,onko Antti Halosen töitä,esim.akvarellejä??
Miten on taulun kirjoitettu taiteilijan singeeraus??
Mulla on taulu tiedossa,se on akvarelli ja vasemmassa alareunassa,isoilla kirjaimilla: A.HALONEN,se on vanhempaa tuotantoa,kapeat tiikkipuiset kehykset.Milloinka näitä käytetty?Tai onko tekijä itse tehnyt.Siististi takaakin tehty,liimapaperit ym."Järvimaisema",etualalla rannassa vene,rakennus rannassa?Onko tämäntyyppinen jollekkin määrätylle perinteinen?Tietääkö kukaan,kuka tämä on??Todennäköisesti ei oo samaa sukuakaan,kun en tiedä,niin kysyn Teiltä.Pyydän vastaa pian!-K I I T O K S E T !!!

7

8636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatami

jos vaikka olisi jotain Pekka Halosen sukulaisia...

• Lars G

Tuleekohan tama perille? Asun USA'ssa ja minulla on oljy talvimaisema, ja suurilla kirjaimilla allekirjoitettu A. Halonen. Voin lahetta kuvan jos jollakin olis tietoja kuka taiteilija on.
      Lars

• Imppaa

Hei! Sehän voisi olla Antti Halosen, Pekka Halosen veljen maalaus. Luulisin tunnistavani työn, jos se olisi Antin maalaama ja jos näkisin kuvan. Olen Halosille kaukaista sukua ja olen nähnyt kymmeniä Antti Halosen töitä. Maalaan itsekin mielelläni juuri halosmaisia talvitöitä. Ukkini äiti oli Pekka Halosen isän Ollin sisko.
        Ukkini, tätini ja enoni olivat taiteilijoita. Enollani Paavo Kaikkosella oli osa talvimaisemista tyyliltään lähellä Pekka , Antti ja Kalle Halosta. Minun töitäni löytyy googlen kautta.
        Terveisin Risto Ryynänen
        Email: [email protected]

• saanalappi
        Imppaa kirjoitti:

Hei! Sehän voisi olla Antti Halosen, Pekka Halosen veljen maalaus. Luulisin tunnistavani työn, jos se olisi Antin maalaama ja jos näkisin kuvan. Olen Halosille kaukaista sukua ja olen nähnyt kymmeniä Antti Halosen töitä. Maalaan itsekin mielelläni juuri halosmaisia talvitöitä. Ukkini äiti oli Pekka Halosen isän Ollin sisko.
        Ukkini, tätini ja enoni olivat taiteilijoita. Enollani Paavo Kaikkosella oli osa talvimaisemista tyyliltään lähellä Pekka , Antti ja Kalle Halosta. Minun töitäni löytyy googlen kautta.
        Terveisin Risto Ryynänen

Meillä on Antti Halosen Saanatunturi taulu. Punaista paljon.

• Anonyymi
        Imppaa kirjoitti:

Terveisin Risto Ryynänen

Meillä on Paavo Kaikkosen talvinen maisema taulu. Hän aikoinaan asunut tässä samalla kylällä Iisalmessa.

• Kirsti

Itselläni kaki Irjan Ristubarnin eli Yrjö Aholan taulua vuodelta 1966. Onko kellään mitään hajua niiden noin arvosta? Molemmat (lapin) maisemaa kuvaavia akvarelleja. Kiitos.

• Anonyymi

Minulla on a Halosen taulu paljon punaista, Lapin tunturi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe