Moi!
Kysyisin nyt teiltä jotka olette clomeja syöneet aluksi yhden tapletin ja sitten siirtyneet kahteen taplettiin,että miten se poikkesi edellisestä kuurista???
Oliko sivuoireet tuplasti pahemmat ja tietysti olisi kiva kuulla joltain niitä positiivisiä tuloksiakin!!! Kertokaa,olisin todella kiitollinen kaikesta!!
Onnistumisia ja jaksamista kaikille,helppoa tämä ei ole kellekkään!!!
clomit
2
597
Vastaukset
- alina
Minulle määrättiin ensin puoli tablettia päivässä,sen jälkeen yksi.Kummallakaan annostuksella munarakkula ei kasvanut.
Kaksi tabua päivässä, sai aikaan sen että munasolu kasvoi hedelmöittymiskykyiseksi.
Clomeja ei yleensä suositella syötäväksi yli puolta vuotta kerrallaan, meillä ei tärpännyt.
Ei sivuvaikutukset ole sen kummempia, syötkö yhden tai kaksi tablettia.
Mieliala ailahtelee usein, kuumat aallot ovat inhottavia kun yhtäkkiä tuntuu että hiki virtaa,ja vatsa saattaa turvota.
Oletko sä jo aloittanut kyseisen kuurin?
Täältä olen lukenut juttuja, että aika monella on tärpännyt Clomien ansiosta.
Tsemppiä, ja onnea:)- julianna
Aloitan seuraavassa kierrossa tuon kahden tapletin clomikuurin ja samassa kierrossa tehdään myös munajohtimien aukiolo tutkimus.
Oliko sinulla clomien aikaan seuranta ulta,minulla ei ainakaan yhden tapletin aikana ollut?
Entä minkälaiset olivat sinut hormooni tulokset? Minulle lääkäri vain totesi että arvot näyttää,että munasolu olisi irronnut.Irtoaako se vaikkei täysin kehitykkään?
Minkälainen tilanne teillä nyt on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261