Harry kömpi pois purosta ja näki kaukana taivaanrannassa Vietnamin Armeijan leirin. Harry köpötteli sinne ja meni Everstin puheille. Harry sai Everstin palvelukset 20:sta laatikosta metanoli-viinaa. Harry lähti Everstin kanssa jeepillä johtamaan Vietnamilaisten kolonnaa. Voltsu oli hankkinut henkivartijoita,joten sisäänpääsy ei ollut niin helppoa. Harry tunkeutui sisään ja hutki alipalkattuja henkivartijoita sukuelimille. Lopulta Harry saapui Voltsun huoneeseen. Voltsulla oli kädessään konekivääri ja Harry ehti tuskin väistää kun luotisuihku pyyhkäisi mukanaan Everstin ja hänen miehensä. Harry kävi hyökkäykseen ja iski Voltsua nenään sorkkaraudallaan. Kuului 'kraks' ja Voltsu löi takaisin omalla sorkkaraudallaan aiheuttaen Harrylle vakavan aivotärähdyksen. Samassa astui sisään Hermione ja Ron. Ron hyppäsi Voltsun ratkaisevan iskun eteen uhraten itsensä Harryn puolesta ja Hermione vilautti 'niitä'. Voltsun huomio harhautui ja Harry sai jostain viimeisiä voimia iskeäkseen Sorkkaraudan Voltsun leukaan. Voltsu ulisi ja kaatui. Hän otti esiin puoliautomaattisen uzinsa ja ampui Hermionea päähän... (jatkuu joskus toiste,kun ei kiinnosta kummiskaan arvon Herroja ja Frouvia.)
Harry Potter Vietnamissa II:Myrkkyviinan hyvät (ja huonot) puolet
(======)Samix
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882