Roskilde 2006

festaritytteli

No hei! Onhan tämä nyt vähän aikaista kirjoitella roskilde festareista..( vai onko? ) lipun myyntihän alkaa kai ens kuun eka päivä..
niin haluaisin kuulla jonkun kokemuksia festareista..esim. majoitukset, matkat, kustannukset yms..
itse olen menossa ensi kertaa ensi kesänä :)
ja muuten oletteko osallistuneet siihen kipailuun jossa voi voittaa kaksi lippua?
kiitos vastauksistanne etukäteen :)

8

2986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      Itse olin -04, Elmun järjestämällä. Heillä matka oli 195(?), majoitus 25 lippujen hinta 144 sinä vuonna. Ja käyttörahaa on hyvä olla ainakin 150-200e, riippuen siitä aikooko siellä selvinpäin olla:)
      Itsenäisesti matkustaminen voi olla halvempaa, lentoliput/juna -ja laivaliput saa tuota kahtasataa halvemmalla eikä majoitus maksa ellei hotelliin halua. Toisaalta, Elmu majoittaa läheiseen kouluun (parempi kuin märkä ja kylmä teltta) ja porukka oli aivan ihanaa, yhtä isoa perhettä oltiin:) Ja taatusti rennompi meininki kuin useilla suomalaisilla festareilla!
      Itsekin mietin pitäisikö taas mennä kun tänä vuonna ei rahat riittäneet, foo fighters jäi näkemättä... hmm mitähän bändejä siellä tänä vuonna on??

    • GeekUSA

      samoilla linjoilla olen, eli lähdössä roskildeen ensi kesänä.. pakettimatka voisi olla yksinkertainen tapa lähteä, mutta itse kun en ole palaamassa suomeen heti festivaalin jälkeen, niin omaehtoisesti matkustaminen tulis kyseeseen.
      Ja ilmeisesti hieman halvemmaksikin, ei oo tullu skabaan osallistuttua.. 185e taitaa olla liput tänä vuonna, miten itse olet ajatellut lähteä sinnepäin suunnistamaan?

    • Ded

      Olin viime vuonna (Ja tasavarmasti olen siellä myös tänä vuonna!). Liputhan oli sen pikkasen alta 200e, lensin helsinki-vantaalta köpikseen (Meno-paluu n 200e) ja sieltä parilla junanvaihdolla festarialueelle (Junamatka ei paljon maksa). Käyttörahaa oli syömiseen, juomiseen, ostoksiin ja juniin varattu n. 400e ja hyvin riitti koko reissun (ke-ma).. Eli n 800e budjetilla pailaa kepeesti reissun läpi.
      Suosittelen lämpimästi matkailua tanskanmaalle.

    • roskildeen

      heipopahei siis . semmosta vaan ajattelin että ketään tahtois lyöttäytyä yhteen kahden 18 vuotiaan tyttöjen kanssa ? ollaan kahestaan lähössä , liput ostettu ja sen semmosta . ollaan rämäpäisiä rääväsuita ja mahtavaa festariseuraa , jepulis .

      • Buh

        Jees..Pitäskö pistää jonkinmoista miittinkiä sinne? Täältä ois Oulun suunnalta lähössä kolme jätkää Roskilden suuntaan...Pistelkää tänne kommenttia tai sitte suoraan mailiin, jos sattuu kiinnostaan. Ois vähän muutakin seuraa siellä :)


    • Buh

      Eli kaikille muillekin tuo :)*sekasin

    • saitti

      Tuolla on jotakin keskustelua käyty aiheesta
      www.roskilde.fi

    • by the way

      Voin suositella lämpimästi Elmu ry:n matkoja (katso www.elmu.fi).Bussimatkat rulettaa!Hyvää porukkaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe