maalismammoja?

Pulla

Itsellä la 23.3.06. Löytyykö muita samoihin aikoihin suurin piirtein?

24

1280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la 8.3

miten menee?:)

• :O)

Täälläkin yksi kenen laskettu aika 8.3. Vielä ois reilut kolme kuukautta....

• la 8.3
        :O) kirjoitti:

Täälläkin yksi kenen laskettu aika 8.3. Vielä ois reilut kolme kuukautta....

reilut 3kk jäljellä..tuntuu välil et menee todella hitaasti.ku jään vielä lomille tossa joulukuun puoles välis..

• Pulla

Päivät kuluu esikoisen kanssa ja kotihommissa, hiljattain muutettu ja tällainen sekasotkuinen tilanne, kun edellisten asukkaitten uusi talo ei ole vielä aivan valmis, niin meillä on tupa täynnä tavaraa. Täällä sitä yritetään mahtua joukkoon ja pärjätä, vaikka välillä masentaa ja ahistaa kovasti. Toukka mynkyää mahassa ja paikat alkaa olla jo kipeinä, vaikkei viikkoja oo vielä kasassa kuin 23 ja risat. Mites siellä menee? :-)

• typykkä

elikkä meidän vaavin laskettu aika on 22.3. Oispa jo maaliskuu!!

• la 8.3

täälläkin toivotaan.. :)

• Simson
        la 8.3 kirjoitti:

täälläkin toivotaan.. :)

Nyt, kun natiainen heittää kuperkeikkaa koko ajan (siltä ainakin tuntuu), alkaa tuntua pitkältä tämä aika, mikä vielä on odotettava.
        Mutta onnellisena esikoista odottelen. :)

• Mammaksi maaliskuussa

LA 16.3.2006 :D

• rv 25+2

Mulla on laskettu aika 8.3.2006.

• la 2.3.2006

Neljättä odottelen, kolme tyttöä ennestään ja nyt pikku mies tulossa. Ja todella vilkas sellainen, taitaa harrastaa jotain kamppailulajia kun potkuja ja iskuja satelee aikalailla.
      Muita maalismammoja kainuusta?

• Nemi

'''

• Tuleva äippä

..maaliskuuta innolla odotellaan :)

• janeminttu

maaliskuussa la 17.3.yksi tuleva isosisko odottaa malttamattomana vauvaa!

• NtiJasmin

Meillä laskettu aika on 2.3... Päivät menee mukavasti,kun tenava touhuaa mahassa jatkuvasti. Tuleva isäkin tyytyväisenä potkuja tunnustelee. Aika menee tosi nopeasti. Ainakin minusta on tuntunut siltä. Esikoista odotellaan :)

• ootte?

minä siis 19, enkä kerkee täyttää 20 ennen vauvan syntymää..meiänkin pikkunen on aika vilkas mahassa.potkiskelee välillä jo aika kovaakin.. :) yhtenä yönä en saanu unta ku vauveli potki niin paljon, mut ajattelin et parempi ku valvon siks et vauva potkii niin paljon, mitä siks ettei se potki..
        onks teillä iskät miten aktiivisena odotuksessa? meillä tuleva isukki jaksaa tunnustella potkuja joka päivä.. meillä on siis ensimmäinen tulossa.tiedättekö sukupuolta jo näin etukäteen? meillä ei oo tietoo, jännä aina mietiskellä sitäkin kaikkein muiden asioiden lomassa.kiva olis kuulla enemmänkin kuulumisia, joten kirjoitelkaa!=D

• Lea
        ootte? kirjoitti:

minä siis 19, enkä kerkee täyttää 20 ennen vauvan syntymää..meiänkin pikkunen on aika vilkas mahassa.potkiskelee välillä jo aika kovaakin.. :) yhtenä yönä en saanu unta ku vauveli potki niin paljon, mut ajattelin et parempi ku valvon siks et vauva potkii niin paljon, mitä siks ettei se potki..
        onks teillä iskät miten aktiivisena odotuksessa? meillä tuleva isukki jaksaa tunnustella potkuja joka päivä.. meillä on siis ensimmäinen tulossa.tiedättekö sukupuolta jo näin etukäteen? meillä ei oo tietoo, jännä aina mietiskellä sitäkin kaikkein muiden asioiden lomassa.kiva olis kuulla enemmänkin kuulumisia, joten kirjoitelkaa!=D

Täällä kovasti potkiskellaan ja kasvetaa,vauvan vaatteita jo pestään vaikka vielä aikaa on odotella että pääsee pukemaan niitä.
        Meillä isä on hieman vaisu vauvan odotuksen suhteen,vauva on tekemällä tehty,mutta en usko mieheni oikein tajuavan että mitä oikein on tapahtumassa...kokeilee kyllä potkuja mutta ei aivan niin paljon kuin minä haluaisin!!
        (vähitellen kun vatsa kasvaa niin varmasti tajuaa tuo ukkokin mistä on kyse.
        Oletteko ruvenneet ostelemaan jo vauvalle tarvikkeita???

• Mammaksi maaliskuussa
        ootte? kirjoitti:

Minä olen 25-vuotias ja ehdin täyttää 26 ennen esikoisemme syntymää. Aviomieheni on 27-vuotias.

Olemme olleet yhdessä kohta kuusi vuotta ja naimisiin menimme puolitoista vuotta sitten, jolloin ostimme myös tämän talomme.

Minä valmistun ensi kuussa tradenomiksi ja miehelläni on vakituinen työpaikka metallialalla.

Mieheni osallistuu odotukseen sisustamalla ja maalaamalla lapsen huonetta sekä tekemällä ylitöillä lisähankkeita. Vapaa ajan hän nykyisin onneksi osaa kyttää ainakin suurimmaksi osaksi minun ja tulevan lapsemme "hoivaamiseen" =)

• Nuutti

Aika on mielestäni mennyt vauhdilla ja paljon on vielä tekemistä esikoisemme kotiin maaliskuulle. Onneksi tuli lunta, että on mielikin valoisampi ja jaksaa ulkoilla. Jouluaskarteluja ja kortteja väsäillää...ensi jouluna toivottavasti korteiksi kuvat omasta vesselistä ;)

• 24.3

Vieläkin odottelen kunnon liikkeitä... tuntuu että kaikki tuntee niin aikaisten. No kyllä ne sieltä tulee, kaikki on kuitenkin hyvin muuten.

• Pulla

ekalla kerralla selvästi yli puolen välin ennen kuin tunsin liikkeitä, nyt toisella kerralla tuli aikaisemmin nämä tuntemukset. Ikää on nyt 27 vuotta, kerkeän täyttämään 28 ennen tämän toisen tulokkaan syntymää.

• Michelle

Meidän esikoisen LA on 9.3. Massu kasvaa vauhdilla ja liikkeet tuntuvat hyvin =) Vielä ei ole tullut aika pitkäksi, nautin raskaudesta ja kasvavasta vatsasta... Äitiysloma alkaa 2.2.

• la 8.3

vaunut on ostettu ja turvaistuin..piti ostaa nyt ku keväällä ei kenties ole rahaa.pakkaus on vielä hakematta ja vaatteita tai muita tavaroita ei olla hankittu..onpahan jotain tekemistä alkuvuodeksikin! :)

• Äippä-76
        la 8.3 kirjoitti:

vaunut on ostettu ja turvaistuin..piti ostaa nyt ku keväällä ei kenties ole rahaa.pakkaus on vielä hakematta ja vaatteita tai muita tavaroita ei olla hankittu..onpahan jotain tekemistä alkuvuodeksikin! :)

Mulla la 11.3 ja ON vilkas vauva varmasti tulossa!
        Potkut on jo melkoisia ja reakoi selvästi meteliinkin vallankin kun muut lapset pitää isompaa meteliä, niin tää hemmo alkaa paukuttaa että oottakaa mut mukaan! =)
        Nyt en saanu ees unta potkimisen takia niin aukaisinpa koneen, kun muut nukkuu ja aviosiippa on yövuorossa töissä...
        Sukupuoli on meille tiedossa,että 3. poika tulee taloon =)
        Otin äp:n rahana ja ostelen pikkuhiljaa vaatetta, kun osa edellisiltä lapsilta tallessa niin ei kaikkelle pakkauksessa ole käyttöä.
        Turvakaukalon "jouduin" ostaman kun sen tollo möin viimeksi :(
        Sain onneksi halvalla tutulta, kun ovh. 169€ liikkeessä!

Nyt koitan uudelleen metästää nukkumattia kun tuntuu masussakin hiljaiselta, terkkuja kaikille maalismammoille!

• Eli Karjalasta kajahtaa! Ja la on 3.3.2006.
      Saapi kirjoitella paikalliset (ja miksei muutkin). Esikoista odotellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13