Hei!
Gran canarialla on ilmeisesti inglesin ja puerto ricon lähettyvillä kolme vesipuistoa. Onko jolla kulla kokemuksia mihin niistä kannattaa mennä?Kaksi lapsenmielistä aikuista on menossa, eli isoimpaan ja "hurjimpaan" tietenkin haluaisimme =)
Gran canaria, VESIPUISTOT
6
2658
Vastaukset
- San Fernando
Playa del Ingelistä/Maspalomasissa on Ocean Park, vaatimaton pieni vesipuisto. El Tableron laaksossa, lähellä Maspalomasia on Gran Canarian suurin vesipuisto - Aqualand. Liukumäkiä on useita ja lapsille myös oma alue. Sisäänpääsy n.25€ matkatoimistoilta lippuja saa hieman edullisemmin.
Puerto Ricossa on uusittu Atlantica vesipuisto. Siellä ei hirveästi ihmisiä koskaan näy, mutta varmasti kokeilemisen arvoinen.
Hyvä muistaa, että ruoat vesipuistoissa on hiemat kalliimpia, kuin muualla.
Myös näkemisen arvoinen paikka on Palmitos Park. - Vesipeto
Se Ocean Park Maspalomasissa on ainakin viimeiset viisi vuotta (vähintään) "palvellut" asiakkaita tyhjn altain ja liukumäin. Ainoa liike puiston aitojen sisällä on olut kaksi mielebhäiriöistä dobermania, jotka haukkuvat kaikki ohikulkijat!
- Kirsi
Aqualand oli meistä hyvä paikka, paljon erilaisia mäkiä, osa suht hurjiakin. Osasta lasketaan renkailla. Meitä oli liikkellä siellä lokakuussa 05 kaksi aikuista ja kaksi kouluikäistä lasta. Ruokailu toki on hinnakasta ja sitä hampurilaislinjaa lähinnä, niinhän se on aina tuontapaisissa paikossa. Siisti ja kiva puisto, suosittelen.
- Reba
Kiitos tiedoista!
Taidetaan mennä aqualandiin. Reissu varattu tammikuuksi. Ukko ei tosin ole kauhean innoissaan, muuta minä lapsenmielisenä haluan mennä paristakymmenestä ikävuodesta huolimatta.
Ruoka on varmasti kallista, mutta niinhän se on suomessakin huvipuistoissa.- mami
Meilläkin tammikuussa lähdössä kaksi aikuista ja kaksi murkkua Gran Canarialla lomalle ja mietittiin juuri niitä vesipuistoja... Eiku Aqualandiin.... Kiitos vinkeistä. Minä 40 v. ja haluan myös sinne, ehdottomasti.
- make
Itse kävin muutamassa 'hurjimmassa' mäessä tuolla ja sain ainakin ihan tarpeeksi hyvät kyydit, suosittelen paikkaa, niin aikuisille, kuin lapsillekin. Tosin uutuusvehje, Tornado, oli pieni pettymys.
http://www.aqualand.es/grancanaria/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733