Minkälaiset pelikortit ovat paraat pokerin pelaamiseen?? Tai millaisilla/mistä ostetuilla korteilla peli sujuu mukavimmin?? Lähinnä käyttökokemuksia.
Parhaat pelikortit
10
7244
Vastaukset
Niitä korttipakkoja saa ilmaiseksi, vähän joka paikasta...Muovista, pahvista...Mulle ei ole väliä kun pelaan pakalla vain illan-kahden, frendejen kanssa ja sitten vippaan jollekin kaverille..Jos haluut pakan niin voin pistää sulle postitse tulee, ilmaseksi!?!
- NiLz
Voisitko listata tähän paikkoja mista niitä pakkoja saa ilmaiseksi? Ottaisin mielelläni vastaan 2kpl Copaq pakkaa =)
NiLz kirjoitti:
Voisitko listata tähän paikkoja mista niitä pakkoja saa ilmaiseksi? Ottaisin mielelläni vastaan 2kpl Copaq pakkaa =)
Tanskalaisia kortteja haluut :) Niitä en ilmaiseksi jaa.. Saat ostaa niitä jostain nettikaupasta,eihän ne niin pahan hintasia ole. 8e alkaen kahdesta pakasta. Muovisia promokorttipakkoja mulla on muutama tusina kotona ja niitä voi ilomielin jaella pois.
- pokeri pelaaja
voitkos lähetää mulle korttipakkoja muutanman kipaleen kiiitos!!! :D:D
- pokerikortti12
Onko sulla viellä niitä kortteja? :P
- tapa ittes
pokeri pelaaja kirjoitti:
voitkos lähetää mulle korttipakkoja muutanman kipaleen kiiitos!!! :D:D
ei vitttu sä oot tyhmä
- peluri
Parhaat kortit ovat yleisesti Kem-merkkisiä. Ne tosin hajoavat hieman helpohkosti, jonka vuoksi monet suosittelevat Copaq-kortteja. Kemejä on lisäksi PALJON hankalampi saada käsiinsä ja ovatpa vielä kalliimpiakin. Kannattaa huomata ostaessa kortteja, että kortteja on olemassa kahta kokoa poker ja bridge. Tilaus esim www.pokershop.dk lisätietoja ja korttiarvosteluja googlettamalla noilla korttien nimillä.
- Taauunooo
Suuret kiitokset tiedosta. Täytyypä selläiset sitten hommata.
- Juttuja
Taauunooo kirjoitti:
Suuret kiitokset tiedosta. Täytyypä selläiset sitten hommata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778