Minkälaiset pelikortit ovat paraat pokerin pelaamiseen?? Tai millaisilla/mistä ostetuilla korteilla peli sujuu mukavimmin?? Lähinnä käyttökokemuksia.
Parhaat pelikortit
10
7369
Vastaukset
Niitä korttipakkoja saa ilmaiseksi, vähän joka paikasta...Muovista, pahvista...Mulle ei ole väliä kun pelaan pakalla vain illan-kahden, frendejen kanssa ja sitten vippaan jollekin kaverille..Jos haluut pakan niin voin pistää sulle postitse tulee, ilmaseksi!?!
- NiLz
Voisitko listata tähän paikkoja mista niitä pakkoja saa ilmaiseksi? Ottaisin mielelläni vastaan 2kpl Copaq pakkaa =)
NiLz kirjoitti:
Voisitko listata tähän paikkoja mista niitä pakkoja saa ilmaiseksi? Ottaisin mielelläni vastaan 2kpl Copaq pakkaa =)
Tanskalaisia kortteja haluut :) Niitä en ilmaiseksi jaa.. Saat ostaa niitä jostain nettikaupasta,eihän ne niin pahan hintasia ole. 8e alkaen kahdesta pakasta. Muovisia promokorttipakkoja mulla on muutama tusina kotona ja niitä voi ilomielin jaella pois.
- pokeri pelaaja
voitkos lähetää mulle korttipakkoja muutanman kipaleen kiiitos!!! :D:D
- pokerikortti12
Onko sulla viellä niitä kortteja? :P
- tapa ittes
pokeri pelaaja kirjoitti:
voitkos lähetää mulle korttipakkoja muutanman kipaleen kiiitos!!! :D:D
ei vitttu sä oot tyhmä
- peluri
Parhaat kortit ovat yleisesti Kem-merkkisiä. Ne tosin hajoavat hieman helpohkosti, jonka vuoksi monet suosittelevat Copaq-kortteja. Kemejä on lisäksi PALJON hankalampi saada käsiinsä ja ovatpa vielä kalliimpiakin. Kannattaa huomata ostaessa kortteja, että kortteja on olemassa kahta kokoa poker ja bridge. Tilaus esim www.pokershop.dk lisätietoja ja korttiarvosteluja googlettamalla noilla korttien nimillä.
- Taauunooo
Suuret kiitokset tiedosta. Täytyypä selläiset sitten hommata.
- Juttuja
Taauunooo kirjoitti:
Suuret kiitokset tiedosta. Täytyypä selläiset sitten hommata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755