Olen pettänyt sinua.
Anteeksi Jari
6
20834
Vastaukset
- onnnellinen
Kuule Jari, oot onnenpoika - naisesi on herkku! Nyt sen voin sanoa, kun vihdoinkin pääsin tulipunaista kukkaa maistamaan - ja se uusitaan vielä monesti!
- Sinun Jari
Haluat varmaan että orjuutan sinut taas KYRVÄLLÄNI kun olet mennyt pippeliä koittamaan., On oikein koittaa välillä pippeliäkin niin tajuaa miltä kyrpä oieesti tuntuu.
- jallu
et saa anteeksi!!!
- JariSI
Kyllä muuten suutun, illalla kun tulet kotiin vetelen sua veltolla mulkulla b-rappuun KOSTOKSI. Miten se taas onnistuu . . . nii-in!
- HAH HAH
Voi kissan pillu mä oon pettänyt sua jo vuoden.No hyvä on saat anteeksi tämän kerran kun lupaat ettei toistu ja peset hyvin.SUVAITSEVAINEN PUOLISOSI
- Jallu
Tarvii sen verran sanoo että sä voit jatkaa omillas ja hakee tavarat mun kämpiltä, mä en ala sua enää katteleen, sen lisäks että sä oot pettäny, sä oot ihan eri maata kun mä, ymmärrä, ei meistä koskaan tuu kavereita enempää... Mä en koskaan pettäny sua vaikka oisin voinu ja monta kertaa... Oot valinta tehny. Ja mä myös. kiitos näistä vuosista ja yhteisistä hetkistä joita yhdes vietettiin, ehkä kuitenkin parempi näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713921Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813119Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462153Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232123Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768