Moi.
Tyhmiä kysymyksiä luultavasti, mutta jos joku kuitenkin viitsisi vastata...
Eli, koneeni asennettiin täysin valmiiksi n. vuosi sitten (koska olen itse täysin tumpelo) ja nyt norton internet security herjaa päivittäin, että se vanhenee n.20 päivän kuluttua. Miten virustorjunta vanhenee? Tarkoittaako tämä siis sitä ettei sitä voi enää päivittää, vai mitä?
Pärjääkö vanhalla (päivittämättömällä?) versiolla vai pitääkö mun ehdottomasti maksaa uudesta versiosta? Tälläkin palstalla on ollut puhetta ilmaisista viruksentorjuntaohjelmista, mutta ovatko ne ollenkaan käyttökelpoisia? Apua.
norton vanhenee?
5
1048
Vastaukset
- nrtn no mre
-Ei voi enää päivittää.
-Pärjää, päivän, tai esim. 6kk, riippuen miten alttiiksi laitettu kone on.
-muutamat ilmaiset on ihan ok, kelvannee kilteille kotikäyttäjille...- kyllä toimii
vähemmänkin kilteillä ;) kun opettelee käyttämään niitä, ja pitää päivitykset kunnossa.
- Janne..
Sun lisenssis vanhenee,eli et pysty päivittämään sitä, ehdotan että haet uuden ilmais virustorjunnan tai sitten ostat uuden lisenssin.;)
- pärjää
ilmaisillakin! Itse olen jo useamman vuoden käyttänyt ilmaista AVG:tä, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tuolta noita löytyy:
http://groups.msn.com/FileShareFinland/tietoturva.msnw - jhgjkjg
Se ei hae enää uusia päivityksiä, mutta voit uudistaa tilauksen vuodeksi eteenpäin joko "Tilauksen tila" -> "Uudista" tai silloin kun se norton ilmoittaa asiasta niin sieltä pitäisi löytyä uudistus vaihtoehto. voit maksaa luottokortilla tai verkkolaskulla itselle maksoi vajaa 40€/vuosi riippuu käytettävästä versiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744