Pinnat kireällä asukkailla

Aika selkeä repeämä on tapahtunut talossa: Tytöt vastaan pojat. Huomisessa realityssä varmasti näytetään miten tiuskiminen on lisääntynyt, ja miten esim Perttu ja Antti ovat keskenään paljon puhuneet uudesta käänteestä. Selkeästi (ja ehkä peruuttamattomasti?) tuo tuli esiin sanaselityspelissä, jonka Big brother heille järjesti, ja sen jälkipuinneissa. Tytöt eivät tunnu paljoa asiaa keskenään pohtivan, tai sitten eivät huomaa muutosta. Onkohan talon tunnelma särkymässä? No sunnuntai varmaan taas tuo ainakin yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun kaikki ovat samassa tilanteessa.

5

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin....

on käynyt...Mielenkiintoisinta on mielestäni se että niinkin paljon kun Terhiä on täälläkin parjattu niin talossa on tilanne nyt tämä...Terhi on ollut sinänsä tasoittava elementti talossa..Tieto siitä että on nyt mukana äänestyksessä sotki Terhinkin elämän talossa siinä määrin että elo horjuu..Nyt on kaksi paria eli miehet ja naiset...Antin voitontahto mielestäni kasvaa päivä päivältä..Mutta ehkä vasta näin loppumetreillä paljastuu juuri se idea mikä tässä alunperin on ollut tarkoituskin..Se voittaa kenellä pää kestää pisimmälle...

• mielestäni

mikään tasoittava esimerkki.Päinvastoin riidankylväjä.

• tasoittava elementti.

Ja minä luulin, että terhi on kilpailija, eikä talon rakennusmateriaalia.
        Vertauskuvat merkitään heittomerkein suomen kielessä, jos jotain tarkoitit.

• kulkuri
        tasoittava elementti. kirjoitti:

Ja minä luulin, että terhi on kilpailija, eikä talon rakennusmateriaalia.
        Vertauskuvat merkitään heittomerkein suomen kielessä, jos jotain tarkoitit.

Terhi kun lähtee sunnuntaina, niin elämä rauhoittuu hetkeksi BB-talossa. Tiina ei yksin jaksa riidellä poikien kanssa ja pojatkin varmaan ryhdistäytyvät loppukiriä ajatellen...

• mieltä..

Ja kaikkein kärsivällisin on nyt Antti. Sillä on tosi luja luonne, liekö siellä Australiassa kehittynyt..? Mä en pystyis noiden muijien kanssa hillitsemään enää itteeni vaan kävisin varmaan vähän ravistamassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe