Eli tää on jakso, jossa oli ne kaksi tyttöä jotka oli syntyny samana päivänä. Niilä oli voimia ja tappo joitain sen kylän asukkaita.
Kysymykseni on seuraava: Tietääkö kukaan mitä ihmettä Mulder sekoitti siihen vodkaan? Onko kukaan kokeillu? Nimittäin se keltainen mönjä näytti ihan piltiltä :)
jakso SYZYGY
7
887
Vastaukset
- Hyrre76
että se olis jotain appelsiinimehujätskiä =) Tää oli ihan vaan villi arvaus!
- Dru
Ois se ehkä voinu olla, mutta se oli kyllä aika paksua eikä oikein nestemäistä niinkuin vähän sulanu jätski.. :)
- Hyrre76
Dru kirjoitti:
Ois se ehkä voinu olla, mutta se oli kyllä aika paksua eikä oikein nestemäistä niinkuin vähän sulanu jätski.. :)
se oli kieltämättä semmoista paksumpaa mössöä ;) Ehkä joku vielä tämänkin arvoituksen ratkaisee!
- Dru
Hyrre76 kirjoitti:
se oli kieltämättä semmoista paksumpaa mössöä ;) Ehkä joku vielä tämänkin arvoituksen ratkaisee!
Toivotaan parasta. Mua vaan vaivaa niin hirveästi että mitä se on.. :D
- joku_tosi_urpo
Puoliksi jäätynyttä appelsiinimehua. Varmaa tietoa, olenhan ihan true fani! ;)
- Dru
Mistä tiedät sen? Kysyn ihan mielenkiinnosta.. Luitko netistä vai mitä? :)
- Janezki83
Dru kirjoitti:
Mistä tiedät sen? Kysyn ihan mielenkiinnosta.. Luitko netistä vai mitä? :)
Tulee vastaus vähän myöhään mut pakko kertoo teille et se mönjä oli kanamunaa eli mulder teki munatotia siihen pulloon! Ettäs tierätte! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848