Olipa kerran katujuhlat, jossa polttaminen ja kaljan kittaaminen oli kielletty. Juhlissa tarkoitus oli viettää aikaa, kuunnella musaa, stad up -komiikkaa sekä urheilla.
Paikalle tuli muutama tyyppi kamoissa kaljatölkit kädessä, koska heillä ei niin helppoa ollut. juuri toisen kaveri oli kuollut autokolarissa ja toisella kotona vanhemmilla välienselvittelyä jolloin nuorimies ajettiin kadulle viikonlopuksi.
Tyypit päättivät purkaa pahaa oloaan rettelöintiin ja mankat alkoivat lentelemään. Eräs hiljainen huomaamaton tyttö sanoi asiallisesti pojille, että täällä ei saisi polttaa ja juoda. Pojat innostuivat vain lisää ja alkoivat huutelemaan nostaen laiva-kaljatölkin ilmaan yrittäen pakottaa
ihmiset kumartamaan sitä kuin Nebukadnessarin patsasta.
Hiljainen tyttö otti pitkäjousen ja ampui tölkin läpi. Kalja valui rettelöinti-pojan päälle. Tyttö samaan hengenvetoon huomautti kaverinsa astmasta ja ampui toisella nuolella sätkän pois toisen pojan huulilta.
Molemmat tyypit istahtivat maahan masentuneina, mutta he vähän aikaa nukkusivat, niin pari tyttöö tuli vierelle ja anto heille purkkaa. Sitten ne alko jutteleen, lähti jäätelölle ja elokuviin.
Muutama kohtaus myöhemmin ne tuli uskoon ja meni naimisiin.
Kiitos Jeesus Pat Moritasta.
Jousi-tyttö
Singa lulu pai
1
286
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480