jos meen pankkiin kysymään lainaa,ne kysyy ootko töissä,kun sanon että en vaan työttömyystuella.ei tipu lantin lanttia.mutta kun maa jussi menee pankkiin ja kysyy saman asian, rahnaa tulee sen verran kun haluat,ja tulona on maataloustuki.MAATALOUSTUKI-TYÖTTÖMYYSTUKI.miks näin köyhää sorretaan.
lainaa
6
607
Vastaukset
- työtön rahaa
Mihin sä työtön rahaa tarviit. Sulla on sosiaalitoimiston maksama kämppä, ruoka ja vaatteet. Ne riittää sulle ihan hyvin!
- ok-talo
on mulla ok-talo ja maksettu kans 5h.k.s. lisäks ulkosauna krilli katoksineen.2he tontti jossa reilusti puustoa vaikka myyntiin.mites sula.nyt oli kysymys lainasta.mee sinä sosuun kun siltä tuntuu.
- mee vuokralle!
ok-talo kirjoitti:
on mulla ok-talo ja maksettu kans 5h.k.s. lisäks ulkosauna krilli katoksineen.2he tontti jossa reilusti puustoa vaikka myyntiin.mites sula.nyt oli kysymys lainasta.mee sinä sosuun kun siltä tuntuu.
Myy kämppäsi ja mee vuokralle. On väärin, että köyhät ja tyhmät asuu omistusasunnossa!
- Isäntä
Syynä se että maatiloilta löytyy kiinteät vakuudet jotka kattavat lainat moninkertaisesti?
Osta talo ja panttaa se lainaasi varten niin mä olen tehnyt.- Ökyisäntä
n. miljoona kakssataatuhatta puhdasta pankkitilille sekä nippu osakkeita eQ-pankkiiriliikkeessä ja kaikki maatalauden tulosta !!!!
Ei tarvii panttailla hehhe :-D
- Vakuudet
Onko sulla reaalivakuuksia? Maatilalla yleensä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261