Battle over Finland
10
1225
Vastaukset
Ei vaan suostu toimimaan. Tulee vain musta ruutu :/
- Jouni
Mikähän directx sulla on? Kukaan ei ole vielä valittanut samasta onglemasta.
Mikä laitteiston kokoonpano sulla on? Jouni kirjoitti:
Mikähän directx sulla on? Kukaan ei ole vielä valittanut samasta onglemasta.
Mikä laitteiston kokoonpano sulla on?DirectX 9.0c
Pentium 4 2.40GHz, 512ram, GeForce4 Ti 4200 ja käyttis on Windows XP Home.- Jouni
lammas-jr kirjoitti:
DirectX 9.0c
Pentium 4 2.40GHz, 512ram, GeForce4 Ti 4200 ja käyttis on Windows XP Home.Kyllä pitäisi pyöriä, tosin en tiedä tuosta Windows XP:stä? Tuskinpa sekään on ongelma?
Kukaan muu ei ole valittanut toimivuudesta, vaikka sivujen linkki on ainakin kahdella muullakin foorumilla. Outo juttu! En osaa neuvoa muuta kuin että asennat uudelleen... Jos sulla on mahdollisuus, niin kokeile jollain muullakin koneella.
Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin? Jouni kirjoitti:
Kyllä pitäisi pyöriä, tosin en tiedä tuosta Windows XP:stä? Tuskinpa sekään on ongelma?
Kukaan muu ei ole valittanut toimivuudesta, vaikka sivujen linkki on ainakin kahdella muullakin foorumilla. Outo juttu! En osaa neuvoa muuta kuin että asennat uudelleen... Jos sulla on mahdollisuus, niin kokeile jollain muullakin koneella.
Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?"Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?"
-Tottakai.
Asennan tänään vielä uudelleen ja kokeilen jotain epätoivoista :) Kokeilen sitä myös kaverini koneella sitten kun ehdin.- Jouni
lammas-jr kirjoitti:
"Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?"
-Tottakai.
Asennan tänään vielä uudelleen ja kokeilen jotain epätoivoista :) Kokeilen sitä myös kaverini koneella sitten kun ehdin.Ikävää ettei peli toimi koneellasi! :(
Pakko tunnustaa etten tiedä mikä auttaisi? Peli ei kyllä oli niin hyvä kuin mitä kuvista voisi päätellä, varsinkin lentomalli on huono. Jos saat sen toimimaan niin kerro mikä auttoi, ja mitkä olivat vaikutelmat pelistä. - ......
Jouni kirjoitti:
Ikävää ettei peli toimi koneellasi! :(
Pakko tunnustaa etten tiedä mikä auttaisi? Peli ei kyllä oli niin hyvä kuin mitä kuvista voisi päätellä, varsinkin lentomalli on huono. Jos saat sen toimimaan niin kerro mikä auttoi, ja mitkä olivat vaikutelmat pelistä.Ei grafiikassakaan ole kehumista.
- Jouni
...... kirjoitti:
Ei grafiikassakaan ole kehumista.
Ihan totta kirjoitat.
Sivuillani olevat kuvakaappaukset antavat vaikutelman hienommasta pelistä, kuin mitä se todellisuudessa onkaan.
En saanut textuureita toimimaan kunnolla maastossa, joten jätin ne pois. Enkä viitsinyt kehittää siihen mitään muutakaan ihemeempiä hienouksia, sillä 3Dradin näytöntarkkuus on parhaimmillaan vain 1024x768/32 bit colors. Joten ei ollut todellakaan motiivia grafiikan tekemiseen.
Sopii muuten ruveta tekemään 3d malleja joko tyhjästä, tai sitten jotain simppeliä mallia pohjana käyttäen. Työ on valtava... Jatkossa ostan 3d-mallit valmiina, jottei niiden tekemisessä kulu aikaa hukkaan. Senkin ajan voi käyttää vaikka paremman lentomallin ja pelattavuuden kehittämiseen.
3drad on jo historiaa, jatkossa pelit syntyvät toiselle alustalle. Jouni kirjoitti:
Ihan totta kirjoitat.
Sivuillani olevat kuvakaappaukset antavat vaikutelman hienommasta pelistä, kuin mitä se todellisuudessa onkaan.
En saanut textuureita toimimaan kunnolla maastossa, joten jätin ne pois. Enkä viitsinyt kehittää siihen mitään muutakaan ihemeempiä hienouksia, sillä 3Dradin näytöntarkkuus on parhaimmillaan vain 1024x768/32 bit colors. Joten ei ollut todellakaan motiivia grafiikan tekemiseen.
Sopii muuten ruveta tekemään 3d malleja joko tyhjästä, tai sitten jotain simppeliä mallia pohjana käyttäen. Työ on valtava... Jatkossa ostan 3d-mallit valmiina, jottei niiden tekemisessä kulu aikaa hukkaan. Senkin ajan voi käyttää vaikka paremman lentomallin ja pelattavuuden kehittämiseen.
3drad on jo historiaa, jatkossa pelit syntyvät toiselle alustalle.Nyt se sitten alkoi toimimaan. En ole ainakaan tietoisesti mitään tehnyt.
Ei mikään kummoinen peli ja vihu pääsee koko ajan yllättämään. Mut kyl mä tota taidan saunan jälkeen vielä kokeilla :P- Jouni
lammas-jr kirjoitti:
Nyt se sitten alkoi toimimaan. En ole ainakaan tietoisesti mitään tehnyt.
Ei mikään kummoinen peli ja vihu pääsee koko ajan yllättämään. Mut kyl mä tota taidan saunan jälkeen vielä kokeilla :PKiva että sait sen vihdoin toimimaan! :D
Mä olen saanut kritiikkiä siitä, että peli on liian vaikea. Ne vaikeammat kentät on itseasiassa helpompia, koska ammuttavaa on enemmän. Lentomalli on surkea ja peli on muutenkin ankea, en kuitenkaan enää parantele sitä mitenkään. Olkoon mikä on!
Kokeile kavereiden kanssa sitä "Death Match" kenttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519