Battle over Finland

Jouni

10

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vaan suostu toimimaan. Tulee vain musta ruutu :/

      • Jouni

        Mikähän directx sulla on? Kukaan ei ole vielä valittanut samasta onglemasta.

        Mikä laitteiston kokoonpano sulla on?


      • Jouni kirjoitti:

        Mikähän directx sulla on? Kukaan ei ole vielä valittanut samasta onglemasta.

        Mikä laitteiston kokoonpano sulla on?

        DirectX 9.0c

        Pentium 4 2.40GHz, 512ram, GeForce4 Ti 4200 ja käyttis on Windows XP Home.


      • Jouni
        lammas-jr kirjoitti:

        DirectX 9.0c

        Pentium 4 2.40GHz, 512ram, GeForce4 Ti 4200 ja käyttis on Windows XP Home.

        Kyllä pitäisi pyöriä, tosin en tiedä tuosta Windows XP:stä? Tuskinpa sekään on ongelma?

        Kukaan muu ei ole valittanut toimivuudesta, vaikka sivujen linkki on ainakin kahdella muullakin foorumilla. Outo juttu! En osaa neuvoa muuta kuin että asennat uudelleen... Jos sulla on mahdollisuus, niin kokeile jollain muullakin koneella.

        Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?


      • Jouni kirjoitti:

        Kyllä pitäisi pyöriä, tosin en tiedä tuosta Windows XP:stä? Tuskinpa sekään on ongelma?

        Kukaan muu ei ole valittanut toimivuudesta, vaikka sivujen linkki on ainakin kahdella muullakin foorumilla. Outo juttu! En osaa neuvoa muuta kuin että asennat uudelleen... Jos sulla on mahdollisuus, niin kokeile jollain muullakin koneella.

        Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?

        "Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?"
        -Tottakai.

        Asennan tänään vielä uudelleen ja kokeilen jotain epätoivoista :) Kokeilen sitä myös kaverini koneella sitten kun ehdin.


      • Jouni
        lammas-jr kirjoitti:

        "Ja hei! Tietysti purit pakatun tiedoston, ja yritit käynnistää puretun tiedoston? Eikö niin?"
        -Tottakai.

        Asennan tänään vielä uudelleen ja kokeilen jotain epätoivoista :) Kokeilen sitä myös kaverini koneella sitten kun ehdin.

        Ikävää ettei peli toimi koneellasi! :(

        Pakko tunnustaa etten tiedä mikä auttaisi? Peli ei kyllä oli niin hyvä kuin mitä kuvista voisi päätellä, varsinkin lentomalli on huono. Jos saat sen toimimaan niin kerro mikä auttoi, ja mitkä olivat vaikutelmat pelistä.


      • ......
        Jouni kirjoitti:

        Ikävää ettei peli toimi koneellasi! :(

        Pakko tunnustaa etten tiedä mikä auttaisi? Peli ei kyllä oli niin hyvä kuin mitä kuvista voisi päätellä, varsinkin lentomalli on huono. Jos saat sen toimimaan niin kerro mikä auttoi, ja mitkä olivat vaikutelmat pelistä.

        Ei grafiikassakaan ole kehumista.


      • Jouni
        ...... kirjoitti:

        Ei grafiikassakaan ole kehumista.

        Ihan totta kirjoitat.

        Sivuillani olevat kuvakaappaukset antavat vaikutelman hienommasta pelistä, kuin mitä se todellisuudessa onkaan.

        En saanut textuureita toimimaan kunnolla maastossa, joten jätin ne pois. Enkä viitsinyt kehittää siihen mitään muutakaan ihemeempiä hienouksia, sillä 3Dradin näytöntarkkuus on parhaimmillaan vain 1024x768/32 bit colors. Joten ei ollut todellakaan motiivia grafiikan tekemiseen.

        Sopii muuten ruveta tekemään 3d malleja joko tyhjästä, tai sitten jotain simppeliä mallia pohjana käyttäen. Työ on valtava... Jatkossa ostan 3d-mallit valmiina, jottei niiden tekemisessä kulu aikaa hukkaan. Senkin ajan voi käyttää vaikka paremman lentomallin ja pelattavuuden kehittämiseen.

        3drad on jo historiaa, jatkossa pelit syntyvät toiselle alustalle.


      • Jouni kirjoitti:

        Ihan totta kirjoitat.

        Sivuillani olevat kuvakaappaukset antavat vaikutelman hienommasta pelistä, kuin mitä se todellisuudessa onkaan.

        En saanut textuureita toimimaan kunnolla maastossa, joten jätin ne pois. Enkä viitsinyt kehittää siihen mitään muutakaan ihemeempiä hienouksia, sillä 3Dradin näytöntarkkuus on parhaimmillaan vain 1024x768/32 bit colors. Joten ei ollut todellakaan motiivia grafiikan tekemiseen.

        Sopii muuten ruveta tekemään 3d malleja joko tyhjästä, tai sitten jotain simppeliä mallia pohjana käyttäen. Työ on valtava... Jatkossa ostan 3d-mallit valmiina, jottei niiden tekemisessä kulu aikaa hukkaan. Senkin ajan voi käyttää vaikka paremman lentomallin ja pelattavuuden kehittämiseen.

        3drad on jo historiaa, jatkossa pelit syntyvät toiselle alustalle.

        Nyt se sitten alkoi toimimaan. En ole ainakaan tietoisesti mitään tehnyt.
        Ei mikään kummoinen peli ja vihu pääsee koko ajan yllättämään. Mut kyl mä tota taidan saunan jälkeen vielä kokeilla :P


      • Jouni
        lammas-jr kirjoitti:

        Nyt se sitten alkoi toimimaan. En ole ainakaan tietoisesti mitään tehnyt.
        Ei mikään kummoinen peli ja vihu pääsee koko ajan yllättämään. Mut kyl mä tota taidan saunan jälkeen vielä kokeilla :P

        Kiva että sait sen vihdoin toimimaan! :D

        Mä olen saanut kritiikkiä siitä, että peli on liian vaikea. Ne vaikeammat kentät on itseasiassa helpompia, koska ammuttavaa on enemmän. Lentomalli on surkea ja peli on muutenkin ankea, en kuitenkaan enää parantele sitä mitenkään. Olkoon mikä on!

        Kokeile kavereiden kanssa sitä "Death Match" kenttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe