Näkyy sannapanna taas vaihtaneen nickiä. Mikähän se on tälläkertaa?
Mitkä on äm-irk tyttöjen nykyiset nickit
16
13732
Vastaukset
- asrfafödasf
oon miettiny itekki samaa
- tozaq
mä tiiän ne
- on....
äm-irkki?
- apinaa
VOI vitun nUbUt S44t4N4!!!!1111111111
- Anriettah
Sadevenna taitaa olla yks?
- Anriettah
Anriettah kirjoitti:
Sadevenna taitaa olla yks?
Sori,olikin vaihtanut nikiä. Anteeksianteeksianteeksi. ^^
- Trü
Ehkä vois jättää ne jo rauhaan.
Niillä on muukin elämä ku joku äm-irk, pitäis kai teijänkin hankkia? :)- Sannapanna
Ottaa pää pois perseestäsi kun puhut mulle.
- djshgjdh
vittu hankkikaa elämä!!!!!!!!!!! älkääkä menkö arvostelemaa.kai hyöki yrittää vaihtaa nickii ettei kaikki tulis jauhaa paskaa kokoaja! GET A LIFE.
- jokukäyttäjä
Eli siis Sannan nykyinen nick irc-galleriassa on sannaihq
Voi käydä kommaaa ;)- jokukäyttäjä
ja yhen nick on titt-a
sillekkin voi käydä niinQ kommaa ;)
- 244544
Siinä videossa ne oli jotain 15v ja se oli kuvattu vuonna 2005. Aika varmasti jotain 26-vuotiaita nykyään.
- jepjephaha
Sannapanna on nykyään jjumalatar instassa
- Vainiin1
Sannapannasta on tullut aikuinen nainen!
- czxczx
ilmestynyt vuosien tauon jälkeen taas youtubeen https://www.youtube.com/watch?v=4iyDQhzcBJQ
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1061236
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54910- 130910
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240878Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73767Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739