Näkyy sannapanna taas vaihtaneen nickiä. Mikähän se on tälläkertaa?
Mitkä on äm-irk tyttöjen nykyiset nickit
16
13271
Vastaukset
- asrfafödasf
oon miettiny itekki samaa
- tozaq
mä tiiän ne
- on....
äm-irkki?
- apinaa
VOI vitun nUbUt S44t4N4!!!!1111111111
- Anriettah
Sadevenna taitaa olla yks?
- Anriettah
Anriettah kirjoitti:
Sadevenna taitaa olla yks?
Sori,olikin vaihtanut nikiä. Anteeksianteeksianteeksi. ^^
- Trü
Ehkä vois jättää ne jo rauhaan.
Niillä on muukin elämä ku joku äm-irk, pitäis kai teijänkin hankkia? :)- Sannapanna
Ottaa pää pois perseestäsi kun puhut mulle.
- djshgjdh
vittu hankkikaa elämä!!!!!!!!!!! älkääkä menkö arvostelemaa.kai hyöki yrittää vaihtaa nickii ettei kaikki tulis jauhaa paskaa kokoaja! GET A LIFE.
- jokukäyttäjä
Eli siis Sannan nykyinen nick irc-galleriassa on sannaihq
Voi käydä kommaaa ;)- jokukäyttäjä
ja yhen nick on titt-a
sillekkin voi käydä niinQ kommaa ;)
- 244544
Siinä videossa ne oli jotain 15v ja se oli kuvattu vuonna 2005. Aika varmasti jotain 26-vuotiaita nykyään.
- jepjephaha
Sannapanna on nykyään jjumalatar instassa
- Vainiin1
Sannapannasta on tullut aikuinen nainen!
- czxczx
ilmestynyt vuosien tauon jälkeen taas youtubeen https://www.youtube.com/watch?v=4iyDQhzcBJQ
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492