En osaa yhtä tehtävää...
Shoot the bar up ekassa kaupungissa...jos tiedät mitä siinä pitää tehdä niin vastaa...
Tehtän nimi on siis Shoot the bar up
DRIV3R
8
977
Vastaukset
se tehtävä jossa sun pitää tuhata tarpeeks sitä baaria (en ole sata varma kun en enään muista noita tehtäviä)
- wille
sain sen läpi kun tuhosin niit pulloi ja mukei..
- wille
Mitä siinä tehtävässä pitää tehdä kun tanner ajaa pyörällä rannikolla...ja siinä vieressä menee vene ja se kai pitäisi saada kiinni...?
- wille
scuubi kirjoitti:
sun pitää ehtiä eräälle sillalle ennen sitä ja hypätä sen kyytiin ja tappaa porukkaa sielä
onks sul mitää koodei, ku nää jotkii tehtävät on ihan sika vaikeit...?
wille kirjoitti:
onks sul mitää koodei, ku nää jotkii tehtävät on ihan sika vaikeit...?
kannattaa netistä ettiä jos kyseiseen peliin on edes koodeja (en ole varma)
- Kari89
scuubi kirjoitti:
kannattaa netistä ettiä jos kyseiseen peliin on edes koodeja (en ole varma)
kyl tohon Driv3r on koodeja kirjottaa vaan hakusanaksi googleen että Driv3r koodit tai sitten Driv3r koodeja
- Asiaa
Sun pitää vaan ampuu se baari ihan säpäleiks ennen kuin kytät tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787