kaikkien levyjen nimet järjestyksessä,
Asiallisia vastauksia KIITOS!!!!!!
Anna Erikssonin
12
858
Vastaukset
- AE-tietoja
Noilla tiedoilla pääset varmaakin alkuun.
1.Anna Eriksson: Anna Eriksson (1997)
2.Anna Eriksson: Anna joulu (1998; joululevy)
3.Anna Eriksson: Odota mua (1999)
4.Anna Eriksson: Kun katsoit minuun (2001)
5.Anna Eriksson: Parhaat - Seurataan johtajaa (2002; 20 laulua v:ilta 1996-2002)
6.Anna Eriksson: Kaikista kasvoista (2003)
7.Anna Eriksson: Sinusta sinuun (2005)
AE on siis julkaissut viisi varsinaista studioalbumia, yhden kokoelman ja yhden joululevyn.- Inari69
asiallisesta vastauksestasi.
- törrö
Anna Eriksonin ekasta levystä julkaistiin myös erikoispainos jossa oli mukana laulut kesä hengittää ja silmin sinivalkoisin
- Sytyttääkö
Erikssonin 1:mmäistä cd -levyä Anna Eriksson vuonna 1997 tehtyä?!?
- AN791
Joululevyn paras kappale on Seimi ja risti.
- myöhään herännyt
onko hänen 1:mmäistä pitkäsoittoa Anna Eriksson enää kaupoissa myytävänä vai löytyykö vain divareista?
- Keräililjä
Vähän aikaan sitten ainakin Joensuun Citymarketissa oli 7 euron tarjouslevyinä saatavina sekä Anna Erikssonin ekalevyä että "Odota mua" albumia. Eiköhän se ole ollut sama kampanjatarjous muissakin kitymarketeissa?
- Kamikaze Zero
Eka, missä on "Et itkeä saa Argentiina" (uusintapainoksessa ei ole) on jo keräilyharvinaisuus, levy-yhtiössä ei ole yhtään (ylimääräistä) kappaletta (kysyin nimittäin), käytettynä varmaan on vaikeaa löytää. Se uusintpainos on aika laajasti levinnyt.
- Nimetön
YES! Weezeriltä plagioidut kappaleet "Ei Se Mennyt Niin" ja "Turhaa" joudutaan kuulemma poistamaan tulevilta kopioilta. Hyvä Weezer!
- Lärppy
Anna on hottis.
- Kiitorata16+18
Anna kala, ja hän tulee huomenna ruinaamaan lisää.
Opeta kalastamaan, ja hän pärjää omillaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anna_Eriksson#Julkaisut
Wikipedia jännä paikka on, sinne se kaikki tieto mennyt jo on. - .......
Jasmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.694857"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584304Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372816Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1282635Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1712442Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait221800- 201587
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72970