kaikkien levyjen nimet järjestyksessä,
Asiallisia vastauksia KIITOS!!!!!!
Anna Erikssonin
12
821
Vastaukset
- AE-tietoja
Noilla tiedoilla pääset varmaakin alkuun.
1.Anna Eriksson: Anna Eriksson (1997)
2.Anna Eriksson: Anna joulu (1998; joululevy)
3.Anna Eriksson: Odota mua (1999)
4.Anna Eriksson: Kun katsoit minuun (2001)
5.Anna Eriksson: Parhaat - Seurataan johtajaa (2002; 20 laulua v:ilta 1996-2002)
6.Anna Eriksson: Kaikista kasvoista (2003)
7.Anna Eriksson: Sinusta sinuun (2005)
AE on siis julkaissut viisi varsinaista studioalbumia, yhden kokoelman ja yhden joululevyn.- Inari69
asiallisesta vastauksestasi.
- törrö
Anna Eriksonin ekasta levystä julkaistiin myös erikoispainos jossa oli mukana laulut kesä hengittää ja silmin sinivalkoisin
- Sytyttääkö
Erikssonin 1:mmäistä cd -levyä Anna Eriksson vuonna 1997 tehtyä?!?
- AN791
Joululevyn paras kappale on Seimi ja risti.
- myöhään herännyt
onko hänen 1:mmäistä pitkäsoittoa Anna Eriksson enää kaupoissa myytävänä vai löytyykö vain divareista?
- Keräililjä
Vähän aikaan sitten ainakin Joensuun Citymarketissa oli 7 euron tarjouslevyinä saatavina sekä Anna Erikssonin ekalevyä että "Odota mua" albumia. Eiköhän se ole ollut sama kampanjatarjous muissakin kitymarketeissa?
- Kamikaze Zero
Eka, missä on "Et itkeä saa Argentiina" (uusintapainoksessa ei ole) on jo keräilyharvinaisuus, levy-yhtiössä ei ole yhtään (ylimääräistä) kappaletta (kysyin nimittäin), käytettynä varmaan on vaikeaa löytää. Se uusintpainos on aika laajasti levinnyt.
- Nimetön
YES! Weezeriltä plagioidut kappaleet "Ei Se Mennyt Niin" ja "Turhaa" joudutaan kuulemma poistamaan tulevilta kopioilta. Hyvä Weezer!
- Lärppy
Anna on hottis.
- Kiitorata16+18
Anna kala, ja hän tulee huomenna ruinaamaan lisää.
Opeta kalastamaan, ja hän pärjää omillaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anna_Eriksson#Julkaisut
Wikipedia jännä paikka on, sinne se kaikki tieto mennyt jo on. - .......
Jasmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607