olen minäkin taloni rakentanut ja tuli halvaksi. talokin tuli täysin valmiiksi 8 kuukauden aikana.rakennusalaakin on riittävästi 189 neliötä. ja 59 heliön autotallikin siinä samalla tuli valmiiksi. näin ne miehet toimii. poikaset ne niitä talopaketteja hommaa ja äiti käy vielä pyllynkin pyyhkimässä.
pitkästä tavarasta
11
1562
Vastaukset
- hienoa
Vielä on isiemme maassa todellisia sankareita! Erittäin hieno asia kun tuot tietoisuuteen tuon urotyösi. Suomessa julkaistaan paljon koteihin ja asumiseen liittyviä lehtiä, jotka tekisivät varmasti mielellään jutun rakentamisestasi! Ota rohkeasti heihin yhteyttä ja tarjoa projektiasi jutun aiheeksi!!
Tsemppiä jatkossakin!
t.toinen tosimies (ei siis mikään nättipoika) - arjayrj
300€/m2?
Paljonko maksoi jos se oli halpa?
Voisit mielellään eritellä vielä kulut, niin nähdään missä siinä säästää pakettiin verrattuna?- tomppa
nykyrahassa n.100000 eeroa.tontteineen päivineen mitään erittelemättä.tosin olen asunut tässä jo 5 vuotta.
- onni
tomppa kirjoitti:
nykyrahassa n.100000 eeroa.tontteineen päivineen mitään erittelemättä.tosin olen asunut tässä jo 5 vuotta.
mullakin talo tuli maksaan on verran
- juttu.
Mikä oli viestisi sanoma?
Osaat pyyhkiä itse perseesi? - tokkiinsa
niin talvisotaan kun vielä
pääset niin sitten ....
sankareita oomme kaikki.. - Juha74
Onko mahtava olo. Olet pässi ekkö tajua että olet väärällä palstalla. Mene PUUTALO palstalle.
- näin toimii MIES!!
Ostit tietenkin puutavaran! Pitääkö tulla pyllykin pyyhkimään.
Tosimies hakee ITSE puut OMASTA metsästä, kunhan on ne ensin 50 vuotta aiemmin ISTUTTANUT sinne. - toimittu
äiti niistää nenänkin pakettrakentajille
- herätyskellon ulos.
Tosimiesten paskanjauhantaa ;D
- viimeinen merkintä
Kattia kanssa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525