vanhempi mies

passerby

Hypoteettinen tapahtumaketju.. Eronnut avoliitossa elävä Nainen tapaa 15 vuotta vanhemman naimisissa olevan Miehen.

Naisen avoliittoa voinee kuvata sanalla mukava. Vapaa-aika on mukavaa, lapsilla on mukavaa, suhde on kokonaisuutena varsin mukava.

Se vanhempi mies on onnellinen, koti ja työ.

Ja sittenkin, kun he tapaavat, sanat loppuvat, sen Naisen kädet tärisevät, ei ole enää muuta, tai oikeastaan muu himmenee niin pahasti ettei sitä huomaa.

Feromoni-match? Vaihtelua kaavamaiseen arkeen? jännitystä? Miehen ikä kriisi? Ainoa rakkaus?

Ja ennuste; kaikki kärsivät, lapset, puolisot, kotieläimetkin.

Miten kukaan voi kulkea yli tällaisesta? Eikö jokainen päivä muistuta mitä olisi ehkä voinut olla riippumatta siitä, miten asiat loppuvat? Kuinka se Nainen voi elää loppuelämänsä jos hän tietää ettei ehkä ole koskaan aloittanutkaan? Kuinka paljon saa hajottaa rakkauden tähden? Jos on yksi mahdollisuus saako sen heittää pois?

5

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

Hypoteettiset seuraukset...

Antautumalla tunteiden vietäväksi,
      mahdolliset ikävät seuraukset..

Kulkemalla tilanteen ohi huomaamatta,
      muistot ja kalvava ikävä..

Niin, nyt sitten ois, valinnan paikka...
      Rauhanomainen, hyvinvointi ja onni,
      vai huumaava rakkauden tunne..

Valitse itse sopivin vaihtoehto...

• Tiedän monta, jotka ovat valinneet tuon uuden ja sykähdyttävän tunteen ja ovat siinä myös onnistuneet.
      Tunteilleen kun ihminen ei voi mitään, jos niiden kanssa alkaa pelleilemään ja tukahduttamaan , sairastuu lopulta......

• Ja tunteet ovat huono yhdistelmä,jos kuuntelee sydämmen ääntä niin järki taas muistuttelee toisesta puolesta patti tilanne jonka näyttää vain aika että onko kyse syvemmästä tunteesta vai ihastumisesta!Tunteitaan ei saa tukahduttaa koska ajan myötä sillä tekee hallaa itselleen.Paras ratkaisu on kai antaa ajan kulua vähän eteepäin ja katsoa miten syvää ihastus on kannattaako sen takia heittää tuttu ja turvallinen mukava elämä taakseen ,joskus kun on todella kipeää olla aikuinen!!Voimia!

• kokemusta on

Monta kuukautta silmäpeliä mukavia keskusteluja ja muuta sellaista. Olimme ensi kerran viikonloppuna ulkona ja kaikki meni metsään.Olimme täysin erillaisia mitä tulee hauskanpitoon ja vapaa aikaan.Ikäero näkyi selvästi kummankin käytöksessä.Ei enään sellaista.Olen Mies-40 ja nainen 30 .Taisi olla odotukset kummallakin liian suuret.Et se siitä.

• Hannele

Niinpä:)
      Tosipaikan tullessa rakkaus ei kysy lupaa,
      se ottaa ja tahtoo..Joku selviää ..joku ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2487
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1363
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1323
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      842
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      0
      750
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe