Kysta kohdussa

kystis

Onko täällä sattumoisin ketään/tuntee jonkun, jolla on ollu kystä kohdussa? Mulla siis on ja oon menos lääkärille sitä näyttää. Jos se joudutaan poistamaan (4cm kokoinen) niin kuinka se poistetaan?? Tämä kiinnostaisi! Kiitokset jos joku osaa auttaa =)

5

9913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohdussa

Minullakin on ollut kysta alapäässä, mutta ei aivan kohdussa asti, mutta sisälläni kuitenkin. Kananmunan kokoinen ja se poistettiin ihan leikkaamalla tuolta alakautta.

• taisto

Minulla on kysta kohdun ja peräsuolen välissä, siinä munasarjojen alla. Se johtuu kuulema siitä että osa kuukautisvuodosta osa valuu takaisin päin ja on kerääntynyt sinne. Syytä sille ei tiedetä. Minulla on n.5x5cm ja se poistetaan tähystysleikkauksella jossa toipumis aika on 1-2 vk, eli hyvin kivuton ja turvallinen operaatio. Minulla se aiheuttaa kamalat kuukautiskivut ja selkäsärkyä.

• AsferLy

Joo, mulle viimeksi kynekologi sanoi tai oikeastaan mumisi jotakin siitä että kystaa olis.. mutta ei sanonut mitään sen mahdollisesta poistamisesta.. varasin nyt ajan yksityiselle, koska tahdon olla asiasta varma. Eihän vaikuta raskaaksi tulemiseen jos se poistetaan?

• kystaa kylla =)

Kuinka kauan piti odotella ennenkuin tuohon tähystysleikkaukseen pääsit?Onko siinä joku normikäytäntö että kaksi kuukautta ootellaan että katooko ne...

• jos olet menossa lääkärille uudelleenko,onko sinulla todettu ultralla tai jollakin muulla kystä? saitko ultra kuvia. lukeeko kuvien kohdalla ( UT )tai jotakin muuta 8eli( kohTU) ja tarkoittaako D15cm pituutta? TAI ONKO SINULLA PITUUSMERKITTY D 0.4CM TAI JOTAIN VASTAAVAA kun ite olen käynyt jo aikoja sitten lääkärissä ja vatsan sisällä on jatkuvasti vaivaa ja pientä kipua tuntuu ala selässä lantion ala puolella.menossa jatko tutkimuksiin. epäilen samaa myomaa tai kystaa.voi olla aika kookas jo ellei ole synnytyksen jälkeen pienentynyt kun tuntuu puristavan sisältä ja särkevän tai oireilevan useasti.toivottavasti pian selvitetään lopullinen vaiva.tod.2008vuonna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53