EILEN SE TAAS NÄHTIIN!

mikko.

Pertun tyhmyys nimittäin sanapelissä. Ei auta vaikka selittäisit kuinka hyvin, kun ei Perttu tiedä edes adjektiivia tai substantiivia....

17

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä arvostele muita

      jospa sullakaan ei lantttu leikka aina.

      • suljetussa tilassa

        niin pääkoppa ei toimi täysillä


    • taas yx

      kateellinen jätkä, ku jostain jätkästä tytöt tykkää noin paljon :D

      tee sääki jotain viisasta elämässä niin voi naiset kiinnostuakki ;)

    • tepi88

      perttu kiroilee ihan älyttömästi... aina ku menee päväkirjahuoneeseen, niin kyllä alkaa taas kirosanat lentää ku päivä on *** ja tiina ja terhi on niin ***... muuta osaakkaa ku kiroilla...

      aika huono roolimalli lapsille ja nuorille, ku polttaa röökiä ja kiroilee, ei siis äänestetä häntä voittajaksi...

      • kylläpä on taas niin kamalaa

        tervetuloa todellisuuteen teinitepi, tätä tää elämä on, toiset kiroilee enemmän toiset vähemmän, lestat piilokiroiluna ja silleen you know?
        todellaki äänestetään perttua prkl ;)


      • näiltä pyhimys

        neideiltäkin sujuu. Tulee mulkkua, paskaa, vittua jne. Antti ei kiroile, eihän????
        Ja ei nuo muutkaan hyvin fiksua sakkia ole. Yleensäkin jos olet katsonut joskus kymppitonnia, niin siellä viisaammatkin ihmiset ovat huuli pyöreällä. On kansanedustajia, lääkäreitä taiteilijoita yms. kansakunnan vaikuttajia. Eli se siitä älykkyydestä.


    • ..............................

      Kirjoitat:

      Pertun tyhmyys nimittäin sanapelissä.

      ÄÄLIÖ etkö tiedä, että suomenkielen lauseessa tulee olla VERBI.

      Tiedätkö ideootti mikä on VERBI????

    • Kummastelija

      BB ei ole mikään älykkyystesti eikä Mensan pääsykoe. Pertun luonnollisuus, aitous ja rehellisyys korvaavat mahdollisen älyn loistokkuuden. Mielestäni kukaan talossa jäljellä olevista ei nyt Mensan jäseneksi pyrkiytyisikään. Paras voittakoon !!!

    • mojova paise

      Terhi ei "tiennyt" että Tiinaa sanotaan prinsessaksi ..

      • miksi??

        siis eihän tossa ole prinsessaa missään suhteessa ei tavoissa ei näössä..


    • formaatti

      on viihdeohjelma......ei mikää tietovisa.......viisaat ihmiset ovat yleensä helvetin tylsiä ja eivät osallistu tuollaisiin ohjelmiin.....monta kuukautta jumissa talossa.

    • auts

      antilta jotain jonka vihjeenä oli verbi.. niin ja ihan oikein vielä!! Harva noita muistaa kuule ala-asteen jälkeen juurikaan!!

    • Onhan tuo poika monesti osoittanut ettei oiken ole tuota yleissivistystä.Ei tiennyt mikä on jouluevankeliumi,aborginali jne...Sit se vielä näyttää sen tietämättömyytensä niin avoimesti.
      Eniten nauratti kuitenkin se Iinan koiran niemeäminen "Rectumiksi"...naurattaa vieläkin.Ei se raukka tiennyt mitä se sana tarkoittaa.

      • sivistynyt

        . että sinä tiedät. Rectumi on sulla päässäs. Olet varmaan käynyt tarkistuttamassa, kun noin hyvin tiedät.


      • sivistynyt kirjoitti:

        . että sinä tiedät. Rectumi on sulla päässäs. Olet varmaan käynyt tarkistuttamassa, kun noin hyvin tiedät.

        Mikäs noin pillastutti.Taidat olla niitä faneja joiden mielestä pertusta ei saa sanoa mitään negatiivista.Otat sen henkilökohtaisena loukkauksena.Mielestäni se tilanne nyt vaan oli niin pirun hauska ja niin oli muista kilpailijoistakin...Anteeksi jos loukkasin sinua!


    • perttu on

      mitä sitä selittelemään ja samaa sakkia sen äänestäjät todellista roskasakkia.

      • kun kannattajatkin

        on jo tyhmiä. Onhan se niin mukavaa että sinä kuulut sitten siihen älymystöön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe