Liha on heikko - uusinta

Kamu

Laitoin uutta muusaa odotellessani jo kerrotun tarinan. Edelleen aa ja oo -pisteet uupuu, mutta toivon, ettei se laske tunnelmaa.

LIHA ON HEIKKO – EIKA MIELI HELPOTA

Minulla oli aina ollut sitkea periaate, ettei kaverin tyttoon kajota. Kuitenkin kiusallisen usein –kas kun minut tunnetaan mukavan sosiaalisena kaverina, joka ymmartaa tyttojenkin mietteita- useimmat kaverieni tyttoystavista pitivat minusta selkealla tavalla, vaikka paasaantoisesti kaikki flirtti puuttui taysin.

Kuitenkin ystavallani Jannella oli tyttoystava, joka loi minuun viettelevia silmayksia ensitapaamisesta lahtien. Han oli oikein sieva, kiharat punaiset hiukset omaava, hieman pullukka, mutta oikein sopusuhtainen. Huulet alituiseen ’turvonneen taytelaiset’, silmat ’soikean itamaiset’, korkeat poskipaat aina punakoina ja pisamilla. Hanen rinnoistaan nain uniakin..

Usein tavatessani tuota pariskuntaa ollessamme yhteisten ystaviemme kanssa baarissa, tuo tytto, Kaisa nimeltaan, pyrki selkeasti laheisyyteeni. Meilla oli alituiseen oikein kiinnostavia keskusteluita, ja koska illanviettopaikoissa on usein meluisaa, jouduimme keskustellessamme aivan toistemme lahelle, jolloin vakisinkin haistoin hanen huumaavan parfyyminsa hanen niskassaan, hanen pitkien hiustensa laskeutuessaan kaulalleni.
Talloinkin pidin sitkeasti kiinni sisaisesta periaatteestani, eli en suinkaan flirttaillut takaisin, ja silloin talloin hakeuduin toiseen seuraan.
Kuitenkin ystavani Janne ei noissa illan-vietoissa juurikaan nayttanyt pitavan tarkeana tyttonsa viihtyvyytta, ja itse puolestaan viiletti ’kukasta kukkaan’ ja oli ilmeista, etta Kaisa oli hamillaan seuralaisensa kaytoksesta.

Samantyyppisia tilaisuuksia ehti tulla parin vuoden tuttavuussuhteemme varrella useita. Kuitenkin –vaikka olinkin poikamies- pyrin aina valttamaan Kaisan ilmeiset lahestymiset.
En voi kiistaa etten olisi kuitenkin silloin talloin fantasioinut ja aprikoinut milta ihanan Kaisan (varmastikin) iso-C-kupin terhakat rinnat nayttaisivat ja monastikin ne hiipivat mieleeni, ennen ja jalkeen nukkumaanmenon.

Sitten tuli juhannus ja mokkibileet. Meilla on tiivis ystavapiiri ja useat vastaavat kekkerit vietamme keskenamme ja pitkalti –minua lukuunottamatta- kaikki ovatkin vakiintuneita pareja.
Ilta eteni tavanomaisesti: saunanlammitys, ruuanlaittoa, kaljoittelua ja sitten ropsauttamaan! Miehet ensin ja sitten naiset.
Kaikki sujui tavanomaisesti. Kaljaa, kossua, naurua miehille ja naisten saunoessa korttipelin lomassa lisaa kirkasta juttujen ja korttipelin lomassa. Janne taisi tempaista yhden lekan yksinaan, silla hanella alkoi katse harittaa jo alkuillasta.
Ennen puoltayota Kaisan mies siirtyikin vintille pitkalleen muiden jatkaessa muurinpohjalettujen ja hilpean kesayonvieton nautimista.

Jossain vaiheessa tolpilleen jaanyt seurue sai idean menna viela Juhannus-yon jalkiloylyille. Kovin potkittiin Janneakin hereille, mutta turha oli tyonsa; saunaan selvisi lopulta lisakseni Kaisa ja ystavapariskunta.
Vaatteet pois muitta mutkitta ja lauteille. Vihdoin nain Kaisan ihanan terhakat rinnat aivan silmieni edessa! Han huomasi katseeni, muttei sanonut mitaan. Hymyili vain kauniisti.
Saunassa oli hamaraa, eika lampoa tahtonut enaa riittaa. Ystavapariskunta kietoutui toisiinsa ja alkoi suutelemaan. Aika hamillinen hetki minulle ja Kaisalle. Ei kuitenkaan pitkaksi aikaa, silla pariskunta poistui yllattaen, sanaakaan sanomatta ja jaimme kahdestaan.
Olimme yha aivan lahekkain, silla saunan ylalaude oli kovin ahdas. En todellakaan keksinyt sanottavaa, koska energiani meni lahinna hiipivan seisokkini taltuttamiseen. Kaisa laukaisi tilanteen (omalla tavallaan) ojentautumalla ylitseni tavoittamaan vesikiulua. Samalla hanen ihanan terhakat ja taytelaiset rintansa koskettivat reisiani. Hiuksetkin taisivat hipaista liki pallejani...
Minulla nytkahti vastoin tahtoani. Kiulun saatuaan Kaisa katsoi minuun ja otti tukea polvestani. Oli vaikea hillita miehista viettiani, joten kaluni pumppautui askeleen ylemmaksi. Painoin sen kuitenkin alas jalkovaliini ja reidet ristiin tempovan kaluni paalle. Tunsin penikseni kuitenkin turpoavan lahes tayteen mittaansa allani, ja pian sen turvonnutt paa pilkistikin toisen reiteni alta, vaikkei valtava ollutkaan.
Kaisa ei kai voinut olla huomaamatta kamppailuani katseista paatellen. Han otti kiusallaan kauhalla vetta kiulusta ja valeli sita punaisille hiuksilleen ja vesi valui alas hanen rintojaan myoten, niiden valista, ja suoraan kauniin muotoilluille karvoille hapykukkulan paalla.
Nyt seisokkini oli jo juhlamallia, mutta silti pidin sen aisoissa reisieni alla. Kiistatta sen taytyi jo nakya hamarassakin ja mita luultavimmin touhutippa sen paasta.

En todellakaan tiennyt miten toimia. Pakeneminen ei ollut helppoa, koska olisin paljastanut miehuuteni. Myoskaan en ensisijaisesti kiimastani huolimatta pyrkinyt kanssakaymiseen.
Vilkaisin Kaisaa. Han katsoi suoraan silmiini mita kiihottavimmalla ja lempeimmalla tavalla. Kasvomme olivat vain muutaman sentin paassa toisistamme.
’Kaisa’, huokaisin. ’Niin?’, han sanoi laskien samalla katensa polvelleni. Eihan minulla mitaan sanottavaa ollut. Laskin kateni hanen polvelleen ja samalla minun oli pakko vapauttaa sykkiva kaluni tayteen mittaansa. Kaisa katsoi sita muka ihmetellen: ’Mikas se siella?’ Ei minulla siihen paljoa vastattavaa ollut. Ahmin katseellani hanen taydellisia ketunnokkamaisia rintojaan ja samalla lisaa painetta pakkautui mulkkuuni –jos mahdollista.
Olin taysin loukussa. En uskaltanut tehda aloitetta, mutten myoskaan kokenut ratkaisuksi paeta suihkuun. Halusin niin koskettaa ja imea hanen selkeasti kovia nannejaan taatusti kosteaa pillua..

Yllattaen Kaisa nousi tarraten vesikiulun mukaansa sanoen: ’Lisaa loylya naytat tarvitsevan!”. Olin taysin tuuliajolla. Nytko Kaisa rientaisi Jannen luokse ilmiantaen? Oliko tulossa kosto siita, etten lahestynyt hanta vai oliko kaikki suurta testia. Ajatusten pyorre laski jopa seisokkini. Olin aina ollut suurten paatosten itsevarma tekija, mutta nyt olin ajanut itseni mottiin.
Istuin hiljaa saunassa. Sitten ovi kavi. Olisiko se Kaisa vai meniko se ’kiusaaja’ kantelemaan Jannelle, joka oli saapuvilla kirves kourassa...
’Eihan se voi olla! Ole mies ja mene katsomaan!’, sanoin itselleni.

Pesutuvassa ei ollut ketaan. Myoskaan aania ei kuulunut ulkoa. Heitin kauhallisen vilpoista jarvivetta paahani ja varsinkin jalkovaliini. Astuin saunatupaan. Kohtuuttomaksi hammastyksekseni Kaisa oli siella rintamasuunta minuunpain, poydan aaressa, vailla rihman kiertamaa nelja kaljapulloa edessaan. ’Maistuuko?’, han kysyi hymyillen samalla mita kauneimmin. Sain itseluottamusta takaisin, kun kaluni oli hieman laskenut.
Vastasin myontavasti ja istuin Kaisaa vastapaata. Poyta oli senverran matala, etta hanen ihanat rintansa olivat kokonaan nakyvissa.
Avasin meille oluet. Kaisa laski omat kylman pullonsa niin lahelle poydan reunaa, etten voinut olla huomaamatta, kun hanen nanninsa hipaisivat sita silloin talloin. Han myos tuntui koskettelevan vasenta rintaansa alituiseen pullolla suorastaan pyoritellen sita ympari yha kovettuvaa nanniaan.

Nakya katsellessani tunsin kaluni nykivan. Taisin myos jaada katseestani nalkkiin. Vein puheenaiheet niihin-naihin, kuitenkin Kaisa selkeasti toivoi puhua parisuhteestaan. Aavistin sen kylla ennestaan ja Kaisa kertoi, etta hanen ja Jannen valit olivat ihan tavallisen ok, mutta nautinnollinen seksi oli suorastaan loppunut pari vuotta sitten. Senjalkeen lahinna ”puolipakollista lauantaipanoa saunan yhteydessa, etta saadaan tilastomerkinta”. Kaisa kertoi suoraan, etta han oli saanut Jannen nalkkiin vieraissa pelehtimisesta, muttei silti ollut viela valmis suhteen katkaisuun. Sanoi vaan haluavansa tuntea olevansa yha ’kaunis ja haluttu’.
No minahan tietty siihen jotain etta: ’Sinahan olet lahinna kauniin ja halutun mallikuva!”.
Fakta tuntui miellyttavan, silla Kaisa alkoi samantien silittaa saartani jalallaan. Samointein han nosti varpaansa koskettamaan sisareittani, jolloin luonnollisesti ’kiusattu kaluni’ turposi valittomasti tayteen mittaansa. En kyennyt enaa estelemaan;
Hyvailin jalallani Kaisaa nilkasta sisapintaa nousten, kunnes saavutin jalkovalin. Kiittelin itseani, etta varpaankynnet sentaan tuli leikattua, koskettaessani hanen turvonnutta ja umpimarkaa kiimaklitoristaan. Kaisa huokaisi nautinnollisesti hanen jalkansa nyt saavuttaessaan pallini ja taydessa seisonnassa odottavan kyrpani.

Nousin ylos ja poydan toiselle puolelle. Kumarruin suutelemaan ihanaa Kaisaa ja han vastasi siihen intohimoisen vetisesti samalla tarttuen kaluuni. Olin niin kiimoissani etten tiennyt miten sen parhaiten tyydyttaisin. Samalla halusin nuolla, panna, suudella ja tulla. Rauhoittaakseni itseni kumarruin ja aloin nauttia hanen litimarasta vitustaan polvillani sita nuollen. Ihana saunanhikinen se olikin.

Kiimamehut valuivat kasvoilleni ja levitin Kaisan tiukan persvaonkin nuoltavakseni. Han huokaili ilmeiseisen kiitollisena. Kiitin itseanikin, silla jos vain tovia aiemmin olisin noussut paalle, olisi lasti lahtenyt nanosekunneissa.
Kaisa nosti minua hiuksista ikaankuin merkiksi vaihtamaan asentoa: kaansin hanet ympari ja luikautin kivikovan kyrpani takaapain hanen liukkaaseen pilluunsa. Ei tietty kaikkea kerralla, vaan ensin huulille ja sitten vahitellen lisempaa. Lopulta runnoin peralle asti ihanista punaisista hiuksista kiinni pitaen.
Kaisa voihki ja mina tulin. Viime hetkella ulos ja aivan pitkin selkaa ja mallia tuntui roiskuvan ympariinsa kaamealla paineella. Olin aivan voipuneen tyydyttynyt, mutta laskeuduin silti takaapain nuolemaan sykkivaa pillua. Kaisa huitoi minut pois, kaantyi ja sulki syliinsa.

Tuon taivaallisen session jalkeen peseydyimme viela saunatuvassa ja palasimme sammuneen yhteisomme tupaan. Tuon juhannuksen jalkeen muutin ulkomaille ja olen aivan satunnaisesti ollut Kaisaan yhteydessa, mutta ymmarsin ,etta tapahtunut oli lopulta hanelle hyvaksi, etta siita hanen itseluottamuksensa nousi senverran, etta ymmarsi jattaa pettavan miehensa.
Itse puolestani olen yha sinkku ja sita mielta, etta minun olisi ollut ryhdikasta tuossa tilanteessa toimia toisin ja jaada fantasioitteni pariin ihanan Kaisan suhteen.
Liha on heikko.

1

8207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin eräs palstalla oleva juttu laivan saunassa tapahtuneesta. Tai ei nyt sama mutta erehdyttävästi samoja sanakuvauksia ja lauseita/niiden puolikaita. Onkohan kirjoittaja sama vai lukenut hyvän jutun ja lainannut sanontoja? Ihan sama, sanua juttu oli kuitenkin ihan hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe