Taikakuu

pettynyt

Ihmettelen, kun Taikakuu ei paljoa laulele omia laulujaan keikoilla, jotka olisivat niin hyviä ja tanssittavia kappaleita. Onko muilla samoja kokemuksia ?

11

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saapas

Milloin olit mukana, kun noin tapahtui? Minä olin hiljattain ja silloin ainakin lauloivat paljon omia levytyksiään! Ehkenpä se keikoittain vaihtelee!

• Nappi

minä : (( harmittaa vaan, kun odotin omia lauluja enemmän...

• Mieku
        Nappi kirjoitti:

minä : (( harmittaa vaan, kun odotin omia lauluja enemmän...

Itse olin eilen myös kuuntelemassa Taikakuuta ja omia levytyksiä tuli mukavasti illan mittaan. Taikakuun valtti onkin juuri siinä, että he soittavat monipuolisesti jokaiselle jotakin. Souvarit on ehkä Suomen ainoa orkesteri, joka pystyy perustamaan keikkaohjelmistonsa omiin levytyksiin.
        Levyt ovat kuuntelua varten ja tanssit tanssimista varten.
        Mutta olen ainakin itse tykännyt valtavasti Taikakuun keikkaohjelmiston monipuolisuudesta.

• samalla kannalla
        Mieku kirjoitti:

Itse olin eilen myös kuuntelemassa Taikakuuta ja omia levytyksiä tuli mukavasti illan mittaan. Taikakuun valtti onkin juuri siinä, että he soittavat monipuolisesti jokaiselle jotakin. Souvarit on ehkä Suomen ainoa orkesteri, joka pystyy perustamaan keikkaohjelmistonsa omiin levytyksiin.
        Levyt ovat kuuntelua varten ja tanssit tanssimista varten.
        Mutta olen ainakin itse tykännyt valtavasti Taikakuun keikkaohjelmiston monipuolisuudesta.

Varmasti tanssiohjelmistossa on eroa levyihin ja on oltavakin koska tuota kuuntelumusaakin on olemassa.
        TQ:lla on ainakin levyjen osalta omaa tuotantoa mukavasti ja ovat saaneet ihan oman leimansa ja tyylin esiin levyille.Yhtyeelle sopii hiukan rokahtavakin musa, aika nuoria kun ovat:)

• Anonyymi

Perseestä koko yhtye tanssipaikoilla.. pitäisi opetella soittamaan musiikki siten että se on miellyttävää tanssia, eikä järjenköyhällä liian nopealla temmolla. Siitä on rauha ja nautinto tipotiessään.

• Anonyymi

Janne R takaisin laulajaksi.

• Anonyymi

Eikö enää tee omaakaan musiikkia?

• Anonyymi

• Anonyymi

Pitää Palojärven lomakeskusta vaimonsa kanssa Rovaniemellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      243
      2808
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1164
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1131
    4. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      2
      1065
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1015
    6. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1012
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      64
      964
    8. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      927
    9. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      861
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      132
      858
    Aihe