Vaikea kuvitella että monikaan vanha NW-fani vielä syttyy uudesta bändistä ja solistista. Itse kun olen viimeiset vuodet enemmän ja vähemmän aktiivisesti pyöritellyt soittimissani lähes pelkästään NW-levyjä, niin täytyy sanoa että TODELLA hankalaa kuvitella itseään kuuntelemassa, pöytään rummuttamassa ja laulamassa uusiutuneen NW:n tahtiin. Tokihan tuo muutos on helpompi sellaisille ihmisille, jotka ovat bändiin tutustuneet - sanottaisko viimeisen vuoden aikana-, tietenkin sillä edellytyksellä että uusi NW on löytänyt jonkun todella valovoimaisen ja paineenkestävän vokalistin. Hankalaa kuvitella myöskään, että uudella vokalistilla olisi bändissä yhtään sen helpompaa kuin Tarjallakaan oli viime aikoina ollut...ainakaan niin kauan kuin bändin jätkät ovat joka keikan jälkeen örveltäviä känniääliöitä eivätkä osaa kunnioittaa toista ihmistä ja toisen ihmisen instrumenttia (ääntä)...ja ovat kaikenlisäksi rasisteja!
UGH - olen puhunut
NW:llä tulee olemaan...
12
1339
Vastaukset
- Mandy
UGH puhuit hyvin!
Itsekään en nää mitään jatkoa NW:n fanittamiselle. Sitä paitsi oon tällä hetkellä vielä niin raivon sokaisemana jätkiä kohtaan, että en haluaisi edes kuulla mitään bändiuutisia siitä suunnsta.
Muistan hyvin yhden aamun Pirkkalan lentokentällä, kun NW lähti Tukholmaan. Bändin jätkät norkoilivat osa darrassa, osa puolihumalaisina. Tarja seisoi hiukan syrjemmällä, ilmeisesti miehensä kanssa, katsellen väsyneenä jätkien touhuja. Ei ihme, että ei enään jaksanut.......- kyllä näin vain on
en tiedä mitään NW enää!!??
- Sparkling
Olet raivoissasi, että TT erotettiin, mutta olet sitä mieltä, että oli TT:n onni, että hän lähti (?).
Jos TT:tä ei olisi erotettu, olisit edelleen mielissäsi, että TT jatkaisi laulamista NW:ssä? - .........
Sparkling kirjoitti:
Olet raivoissasi, että TT erotettiin, mutta olet sitä mieltä, että oli TT:n onni, että hän lähti (?).
Jos TT:tä ei olisi erotettu, olisit edelleen mielissäsi, että TT jatkaisi laulamista NW:ssä?Siis olen raivoissani siitä raukkamaisesta TAVASTA, jolla Tarja erotettiin!!!
Tarjan onni oli todellakin lähteä. Työmoraali varmasti nousee kummasti kun ei tarvitse enään seurata kännihakuisten yhtiökumppaneiden elämäntyyliä ja rasistista käryilyä. - Sparkling
......... kirjoitti:
Siis olen raivoissani siitä raukkamaisesta TAVASTA, jolla Tarja erotettiin!!!
Tarjan onni oli todellakin lähteä. Työmoraali varmasti nousee kummasti kun ei tarvitse enään seurata kännihakuisten yhtiökumppaneiden elämäntyyliä ja rasistista käryilyä.Olet siis samaan mieltä NW:n poikien kanssa, että erottaminen oli aiheellista? Mutta se olisi pitänyt hoitaa toisin.
- onkin
Näinhän se varmasti onkin! Onhan sitä puhetta että ennenkin bändit vaihtaneet solisteja hyvällä menestyksellä. Vaan kuinka moni miesvaltainen bändi on vaihtanut hyvällä menestyksellä karismaattisen naissolistin uuteen? ...kysyn vaan.
Kyllä ne pändin jätkät on niin nuijia! - Örkki
Miksi ruikuttaa täällä NW:n loppua, koska ette ole bändistä edes pitäneet. Koska Tarja on teille tärkein kannattaa keskittyä vastakin häneen, onhan hän ilmoittanut jopa laulavansa heviä kunhan löytyy säestävä yhtye.
Sen sijaan odotan innolla uusiutuvaa NW-yhtyettä ja ennenkaikkea kuka tulee solistiksi. Tuomas ja pojat ovat jo uuden pitkäsoittolevyn kimpussa, joka julkaistaan vuoden päästä.
Voin vakuuttaa, että uudet kuviot ja uusi solisti nousee taatusti otsikoihin kunhan ne julkaistaan.- ...
Totta, varmasti tullaan uudesta levystä sitten puhumaan paljon, oli palaute hyvää eli huonoa. Ei Nightwish mihinkään ole kuolemassa. Itse olen kuunnellut Oceanbornista lähtien, luulen että kyllä se tottuminen on vaikeampaa juuri näille ns. uudemmille faneille, joille Tarja on ollut yhtä kuin NW... Tai riippuen toki, mutta eihän se Tuomaksen biisintekotaito mihinkään laulajan myötä häviä. Vaikea kuvitella miten laulajan ääni lopulta vaikuttaa, mutta minä ainakin odotan kovasti uutta materiaalia ko bändiltä.
- fani.
... kirjoitti:
Totta, varmasti tullaan uudesta levystä sitten puhumaan paljon, oli palaute hyvää eli huonoa. Ei Nightwish mihinkään ole kuolemassa. Itse olen kuunnellut Oceanbornista lähtien, luulen että kyllä se tottuminen on vaikeampaa juuri näille ns. uudemmille faneille, joille Tarja on ollut yhtä kuin NW... Tai riippuen toki, mutta eihän se Tuomaksen biisintekotaito mihinkään laulajan myötä häviä. Vaikea kuvitella miten laulajan ääni lopulta vaikuttaa, mutta minä ainakin odotan kovasti uutta materiaalia ko bändiltä.
NW on nyt elämänsä suurimmassa kriisissä.
Vaatii todella taitoa, että se selviää vielä pinnalle.
- on tämä
nightwish??? onko se bändi??
- dnh
Minusta Tarja ei ole koko Nightwish, kyllä se musiikki on aika suuri osa. Itse kuuntelin ja kuuntelen vieläkin kaikkia levyjä, etenkin vanhoja, hyvin paljon. Ei se musiikki siitä mene pilalle kun yhtye hajoaa. Itse pidän hyvin paljon erityisesti itse musiikista, mutta on se laulukin huippua. Ne kun vielä sopivat hyvin yhteen niin miksipä en kuuntelisi?
Yksi Nightwishin parhaista on se että kappaleet ovat erityyppisiä. Siksi niitä jaksaa kuunnella. Tästä pitää kiittää Tuomasta ja hänen sävellyksiä.
tää on jo vanha juttu!Ei tästä erottamisesta jaksa jauhaa...tehty mikä tehty..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905489Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2981889- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363