vielä vaipat yöllä 13v poika

olenko yksin

Hei oon 13v poika ja joudun käyttämään yöllä vielä vaippaa koska olen yökastelija.
Olenko yksin, joskus mietin että varmaan oon mutta mulle on sanottu että en ole. Lääkäri on sanonut että syystä tai toisesta on poikia jotka kastelee vielä jopa 15vuotiaanakin, suomessa heitä olisi noin pari sataa.
Mä käytän vaippaa öisin ja sängyssä muovilakanaa tavallisen lakanan alla. Olen tähän tottunut ja on mulla pari kaveriakin jotka tietää asiasta mutta he on hyvin luotettavia ja eivät ole koskaan siitä mitään sanoneet.
En juuri voi olla öitä poissa kotoa muuta kun jossai lähipiirissä mutta mm leirit ym on aina jääneet väliin.
Onko kaltaisiani.

36

7630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeitä.

      Ihme kun lääkärisi ei määrää lääkettä kun sitä kerran on. Ja hypnoosillakin voi poistaa vaivasi.

      • joo

        Ainakin yksi lääke, Minirin nimeltään, on tuohon vaivaan. Siis kysy lääkäriltäsi.


      • 13v kastelijapoika
        joo kirjoitti:

        Ainakin yksi lääke, Minirin nimeltään, on tuohon vaivaan. Siis kysy lääkäriltäsi.

        Kaikki on kokeiltu jo varmaan 4 vuotiaasta alkaen.
        Minun vaivaani ei tehoa mikään lääke se on sen laatuinen. Diagnoosi on pitkä ja en oikein taida itsekään sitä tajuta joten en viitsi sitä tähän kirjoittaa. Kastelu jatkuu niin kauan kun se loppuu siihen asti joudun turvautumaan vaippaan joka joskus aiheuttaa ongelmia.


    • ole yksin...

      Tuon asian kanssa. Tiedän monia aikuisiakin, jotka joutuu turvautumaan öisin vaippoihin, ettei ole jokapaikka märkänä. Tunnen myös monia, niin nuoria, kuin aikuisiakin, jotka joutuu päivälläkin pitämään vaippaa, koska ei kykene pidättämään ollenkaan. Tsemppiä sulle :)

      • poika-93

        Joo et sä oo yksin, on monia joilla on sama vaiva
        mä oon 12wee ja oon kastellu kans öisin housut.
        Joudun pitää vaippa housuja öisin, joskus päivälläkin. Päivisin tulee vain pieni määrä alushousuun joten en aina pidä vaippa housuja. Pidän sen takia löysiä farkkuja niin märkä jälki ei niin helposti näy.
        On mullakin yks kaveri jonka luona oon yötä ja se tietää sen. Koulussa ei tiedä ketään...


      • Anonyymi
        poika-93 kirjoitti:

        Joo et sä oo yksin, on monia joilla on sama vaiva
        mä oon 12wee ja oon kastellu kans öisin housut.
        Joudun pitää vaippa housuja öisin, joskus päivälläkin. Päivisin tulee vain pieni määrä alushousuun joten en aina pidä vaippa housuja. Pidän sen takia löysiä farkkuja niin märkä jälki ei niin helposti näy.
        On mullakin yks kaveri jonka luona oon yötä ja se tietää sen. Koulussa ei tiedä ketään...

        Äiti tilas mulle Saksasta kumihousut tuli aamulla kohta puin illalla,8


    • poitsu

      Mullakin on yökasteluu ja käytän kans vaippoja. Haluutko mailailla? Muutkin yökastelijat saa mailailla.

      • sanomaa

        Moi!
        Olin itsekin yökastelja lapsena ja nuorena. Muistaakseni 14 vuotiaana viimeisen kerran. Eli kyllä se joskus mitä suurimmalla todennäköisyydellä loppuu.

        Itse käytin monta vuotta kahta herätyskelloa. Ensimmäinen soitti joskus 12-01 välillä ja toinen 3-4 välillä. Kävin aina vessassa kun se herätti. Uni oli tietysti huonompaa mutta eipähän kastunut sänky. Sitten vähensin vain yhteen herätykseen yössä ja lopulta ongelma sitten poistui joko tästä syystä tai sitten ihan luonnostaan vaan.

        Tsemppiä todella! Itsellä kanssa tosi kipeät muistot tuosta kastelusta - nyt tosiaan onneks vain muistot.


    • laitettua

      itse vaipan illalla, vai tarvitko siihen apua. Itse saan laitettua ilman apua, mutta helpottaa kovasti, jos on esimerkiksi jompi kumpi vanhemmista auttamassa vaipan laitossa.

      • mutta olisi kiva

        Joskus on sellainen olo että joku muu voisi vaipan laittaa mulle, ei enää äiti tai iskä vaan joku muu.
        Mutta olen itse laittanut vaipan jo melko pienestä asti. Nykyään käytän myös muovihousuja vaipan päällä se antaa vielä suuremman varmuuden koska joskus vaippa vuotaa reisistä ja vyötäröstä takaa. Muovihousu pitää pissan sisässä ja peti pysyy kuivana.
        Käytän nykyään aika usein myös pelkkää suorakaidevaippaa muovihousuissa se on kivan tuntuinen ja myös melko varma.
        Mulle on ostettu saksasta muovihousuja niitä on mulla varmaan 10 paria.


      • albert-90
        mutta olisi kiva kirjoitti:

        Joskus on sellainen olo että joku muu voisi vaipan laittaa mulle, ei enää äiti tai iskä vaan joku muu.
        Mutta olen itse laittanut vaipan jo melko pienestä asti. Nykyään käytän myös muovihousuja vaipan päällä se antaa vielä suuremman varmuuden koska joskus vaippa vuotaa reisistä ja vyötäröstä takaa. Muovihousu pitää pissan sisässä ja peti pysyy kuivana.
        Käytän nykyään aika usein myös pelkkää suorakaidevaippaa muovihousuissa se on kivan tuntuinen ja myös melko varma.
        Mulle on ostettu saksasta muovihousuja niitä on mulla varmaan 10 paria.

        mä oon 30v mulla on viellä yö kastelua käyn aina lääkärissä laittamassa kyrpää lääkettä mulla on 5 kelloo yöllä soimas


    • hei mä oon 13v täytän 14v lokakuus mulla on ollu joh aika kauan kastelua käytän vaippoja käyn aina terkarilla se laittaa mulle vaipan jalkaa sitte se sanoo kannattaa heittää toi vaippa pois ei mul enää oo kastelua haluun silti käyttää vaippaa en pääs enää siint eroo ku oon käyttän niin paljo sitä vaippaa

    • pwj3+

      No, murrosikä vie yökastelun monelta pois, kun vehkeet alkaa kasvaa ja muuttuu. Mut onko sulla joku juttu, et saat seksuaalista nautintoo vaipasta?

      • miten nii mä tykkään käyttää vaippaa sinne on kiva pissata ja kakata


      • roope-97 kirjoitti:

        miten nii mä tykkään käyttää vaippaa sinne on kiva pissata ja kakata

        mul on teippi vaippoja vaihan ite ne olis kiva jos joku poika vois alkaa voitais laittaa yhes toisillemme vaippoja


    • Reps Reps!!! :D

      13 vuotiaalla vaippoja, minua ainakin nolottais!!! :DDD
      Mihin tää maailma on oikein menossa?!

    • Mafd

      Ei vaipoissa oo mitää hävettävää. Mun iskälläki on ollu nuorena poikana mut meni ohi 14-vuoden iässä :)

    • c(:

      yhellä mun kaverilla oli 13-vuotiaana vaipat käytössä, mutta hänen murrosikä alko ja sukupuolielimet kehitty, ja pidätyskyky parani > pääsi vaivasta (:

    • No ite haluaisin vaipat mutta en uskolla kertoa vanhemmille

      • Anonyymi

        Onko sulla snäppiä ? Haluisin jutella ku itelläki samaa ollu


      • Onko sulla snäppiä ? Haluisin jutella sunkaa ku mullaki on ollu tota samaa


      • Anonyymi

        Mä tarvisin vaipat mut en haluu kertoo et ootan varmaan sitä et vanhemmat huomaa et sänkygstä
        Valuu pissa ja oon 13v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarvisin vaipat mut en haluu kertoo et ootan varmaan sitä et vanhemmat huomaa et sänkygstä
        Valuu pissa ja oon 13v

        Mikä on sun snp voisin keskustella sun kaa siel?


    • Anonyymi

      Minä käytän vaippaa yöllä juuri viimeyönäkin käytin ja pitäisi varmaan käyttää päivälläkin sillä olen välillä päivällä kastellut housuni juuri tänäänkin olin vähän aikaa sitten kaupassa sitten kun olin menossa kotiin tuli hirveä hätä koitin pidätellä ja laitoin käden haaroväliin kumminkin silloin kun olin pihallani niin alkoi valua mutta ei sentään kaikki tullut mutta sitten kun olin kotiovellani ja otin käden pois niin pissaa vaan tuli ja minulla oli vieläpä vaaleat housut.

    • Anonyymi

      Itse käytän vaippaa koulussakin ja terkkari vaihtaa aina sen vaipan ja perjantaina se sanoi et ”voin vaihtaa sulle millon vaan tän vaipan mutta sun pitäisi opetella kuivaksi” muuten se on aina sanonut että ”en millään haluaisi vaihtaa tätä”

    • Anonyymi

      Ihan noin yleisesti (aloitus on näköjään ikivanha): pari prosenttia lukioikäisistäkin kastelee. Isojen koululaisten DryNites- ja Libero-housuvaippoja on ainakin Citymarketissa ja Prismassa ja ne tuntuvat melkein samalta kuin normaalit pöksyt. Kenenkään ei kannata hävetä kasteluaan, koska hän ei tosiaankaan ole ainoa.

      Olen itse 23-vuotias ja tarvitsen yövaippaa, koska kastelen edelleen pari kertaa viikossa.

      • Komppaan. Mun sukulaisissa on yksi kasteleva 16-vuotias joka ei anna kastelun häiritä eikä hävettää.


    • Anonyymi

      Mulla sama onglma, äiti tilaus Saksasta muovihousut tuli tänään

    • Anonyymi

      Äiti tilas Saksasta kumihousut yäx ne tuli aamulla onx toisia ja kokemuksii muovisissa näin eilen jutun

    • Anonyymi

      Mä jo 16v äiti yksi isä pari viikkoa nimekäs ny kumihousja u tuli arvaat äiti haluaa et puen ny ei peliä kausi se seisoo

    • Anonyymi

      Mistä saan
      Vaippoja?kertokaa ne on mahtavan tuntuisia

      • Anonyymi

        Googlaa Drynites näyte


    • Anonyymi

      moikka! oon 12 vuotias poika ja käytän kans vaippoja yöllä mut hei tietääkö kukaan et mikä auttais siihen et vaippa ei vuotais? käytän ite liberoja ja ne vuotaa välillä esim tänä yönä nukuin iha normaalisti ja pissasin vaippaan mut sit hetken kuluttua herään siihe ku tunnen et mun sänky on vhä märkä ja menin vaihtamaan toisen vaipan koska en halunnu et vaippa vuotaa enempää

      • Anonyymi

        muovi housut auttaa, kannattaa hommata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muovi housut auttaa, kannattaa hommata

        Onko vinkkejä miten kertoo vanhemmille et pissasin sänkyyn ku vimeks pissasin 3v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vinkkejä miten kertoo vanhemmille et pissasin sänkyyn ku vimeks pissasin 3v

        Kannattaa ehkä kertoa suoraan että nyt kävi näin ja pissasin sänkyyn. Ei ne siitä suutu jos ovat ymmärtäväisiä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe