Venäläisten salaisuuksien paljastus sivu on ollut pois käytöstä kohta 2 vuotta mutta nyt alkaa tapahtumaan. Kävin sattumalta heidän sivuillaan ja kohta siellä näyttäisi aukeavan taas toiminta. Vielä vähän aikaa... Viimeiksi kone ilmoitti että sivuja ei ole olemassa mutta nyt sivuilla oli jo pari kuvaa näkyvissä joten toivotaan että saavat asiat kuntoon...
Osoite oli siis: http://www.copperfield.ru
Laittakaa suosikkeihin...
Tärkeä tiedotus kaikille!!!
Minäuskon
3
1175
Vastaukset
- MrIncognita
Niin esim Tallinnassa on jo pari-kolme vuotta ollut myynnissä Copperfielkirja, jossa paljastettu kymmenittäin Copperfieldin illuusioita sekä muutama hänen pienempi temppunsa..
Kieli on Viroa (suhteellisen helppoa), kuvia on ja hintaakin peräti hieman päälle 10 egeä- Minäuskon
Mistäs löydän tai mistä kannattaa etsiä?
- MrIncognita
Minäuskon kirjoitti:
Mistäs löydän tai mistä kannattaa etsiä?
Tallinnassa Virukadulla (vanhaankaupunkiin johtava katu)on Apollo Raamatukauplus kirjakauppa. Sieltä saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757