Venäläisten salaisuuksien paljastus sivu on ollut pois käytöstä kohta 2 vuotta mutta nyt alkaa tapahtumaan. Kävin sattumalta heidän sivuillaan ja kohta siellä näyttäisi aukeavan taas toiminta. Vielä vähän aikaa... Viimeiksi kone ilmoitti että sivuja ei ole olemassa mutta nyt sivuilla oli jo pari kuvaa näkyvissä joten toivotaan että saavat asiat kuntoon...
Osoite oli siis: http://www.copperfield.ru
Laittakaa suosikkeihin...
Tärkeä tiedotus kaikille!!!
Minäuskon
3
1174
Vastaukset
- MrIncognita
Niin esim Tallinnassa on jo pari-kolme vuotta ollut myynnissä Copperfielkirja, jossa paljastettu kymmenittäin Copperfieldin illuusioita sekä muutama hänen pienempi temppunsa..
Kieli on Viroa (suhteellisen helppoa), kuvia on ja hintaakin peräti hieman päälle 10 egeä- Minäuskon
Mistäs löydän tai mistä kannattaa etsiä?
- MrIncognita
Minäuskon kirjoitti:
Mistäs löydän tai mistä kannattaa etsiä?
Tallinnassa Virukadulla (vanhaankaupunkiin johtava katu)on Apollo Raamatukauplus kirjakauppa. Sieltä saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809