Venäläisten salaisuuksien paljastus sivu on ollut pois käytöstä kohta 2 vuotta mutta nyt alkaa tapahtumaan. Kävin sattumalta heidän sivuillaan ja kohta siellä näyttäisi aukeavan taas toiminta. Vielä vähän aikaa... Viimeiksi kone ilmoitti että sivuja ei ole olemassa mutta nyt sivuilla oli jo pari kuvaa näkyvissä joten toivotaan että saavat asiat kuntoon...
Osoite oli siis: http://www.copperfield.ru
Laittakaa suosikkeihin...
Tärkeä tiedotus kaikille!!!
Minäuskon
3
1179
Vastaukset
- MrIncognita
Niin esim Tallinnassa on jo pari-kolme vuotta ollut myynnissä Copperfielkirja, jossa paljastettu kymmenittäin Copperfieldin illuusioita sekä muutama hänen pienempi temppunsa..
Kieli on Viroa (suhteellisen helppoa), kuvia on ja hintaakin peräti hieman päälle 10 egeä- Minäuskon
Mistäs löydän tai mistä kannattaa etsiä?
- MrIncognita
Minäuskon kirjoitti:
Mistäs löydän tai mistä kannattaa etsiä?
Tallinnassa Virukadulla (vanhaankaupunkiin johtava katu)on Apollo Raamatukauplus kirjakauppa. Sieltä saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048