tuu mun vaimoksein

moonlight

Eli jos jollain sattuis oleen ton laulun sanat tai muistais ne, niin olisin erittäin kiitollinen jos viittisitte laittaa ne tänne ;) Kiitos!

9

4596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n81

En muista miten alkaa, voisko joku virkistää munki muistia ja kertoa? Tuossa kuitenkin noin ulkomuistista sinnepäin sanat ensimmäisen säkeistön puolivälistä asti.

Minä sulle kihlat ostan, vielä sylliin sinut minä nostan, kun rakas niin olet sinä mulle, minä sulle haastelen.... tuu mun mieheksein (vaimoksein)

Mökin paikan mä mettähän raivaan, alle kaartuvan korkean taivaan, viereen veen joka venhettä kantaa, jonka aurinko kultaa rantaa. Koivun kaadan laijasta lehdon, siitä teen minä kiikkuvan kehdon, siinä lasta kun liekuttaapi, unen saapi pikkuinen.... tuu mun mieheksein (vaimoksein)

Olen minä sua kattellut niin, kirkkotietä kun kulukenut oot yksinäs, allapäin, sinut sulukenut siunauksiin, että Luojamme varjelis sun elämääs, etteenpäin

En mä voi sulle onnea taata, en mä paljon luvata saata, en voi kotia mä kultaa kantaa, mutta parhaani koetan antaa, kun mä nään miten lahkeesi (liinasi) liehuu, minun rinnassa rakkaus riehuu, sua ootan ja melkeinpä palvon, yöni valvon aatellen... tuu mun mieheksein (vaimoksein)

• Anna

sun silmäs aina mä muistan, kun yltäni murheen puistan, kun illoin panen maate, on mielessäni aate...

• n81

Seurakunnasta ainakin saa ne kokonaiset sanat ;) rohkeasti sinne vaan, isoskoulutuski alkaa pian.

• n81

Tulihan se alkukin mieleen: Sun silmäs aina mä muistan, niin yltäin murheen puistan, kun illoin panen maate, on mielessäni aate....

• VeNLa

tämä biisi tuntuu olevan todella suosittu. Itse kävin iltariparin ja siellä ei laulettu, mutta muut luokkalaiset, jotka kävi leirillä, tuntuu tuota laulua lauleskelevan :).

• isonen...

Niin elikkäs se biisi alkaa:

Sun silmäs aina mä muista
      niin yltäin murheen puistan.
      Kun illoin panen maate on mielessäni aate:
      Minä sulle kihlat ostan
      sinut vielä mä syliin nostan
      kun rakas niin olet sinä mulle.
      Minä sulle haastelen:
      Tuu mun vaimoksein.

Ja sitten tulee se "Mökin paikan mä mettään raivaan..." Joka sitten onkin jo kirjoitettu aiemmin tänne...

• isonen

"Sun silmäs aina mä muistan, niin yltäin murheen puistan. kun illoin panen maate, on mielessäni aate:minä sulle kihlat ostan, sinut vielä mä sylliin nostan. Kun rakas niin olet sinä mulle, minä sulle haastelen: aijaijaijai, tuu mun vaimoksein.
      Mökin paikan mä mettään raivaan, alle kaartuvan, korkean taivaan. Viereem veen, joka venhettä kantaa, jonka aurinko kultaa rantaa. Koivun kaajan laijasta lehdon, siitä teen minä kiikkuvan kehdon. siinä lasta kun liekuttaapi, unen saapi pikkuinen, aijaijaijai, tuu mun vaimoksein.
      Olen minä sua kattellut niin, kirkkotietä kun astellut oot yksinäs allapäin. Sinut sulkenut siunauksiin, että Luojamme varjelis sun elämääs etiäppäin.
      En mä voi sulle onnea taata, en mä paljon luvata saata. En voi kotia mä kultaa kantaa, mutta parhaani koetan antaa. Kun mä nään, miten liinasi liehuu, minun rinnassa rakkaus kiehuu. Sua ootan ja melkeinpä palvon, yöni valvon aatellen:tuu mun vaimoksein."

• superiso

Tietysti sitten vähän vanhenpana voi laulaa vähän toisella tavalla, esim.: minä sulle kahleet ostan ja kertosäkeistössä tämä tuu mun vaivoiksein. Kolmannessa säkeistössä taasen voi laulaa siinä kohdassa kun tulee... kun mä näen miten liinasi(pojat)/lahkeesi (tytöt)liehuu, minun rinnassa rokkarit riehuu... jne. =)

• anni..

Laitat hakusanaks < lirama > niin sit siel mis lukee et Esittäjä, Kappale jne. niin valitte kappale ja sit siihen tuu mun vaimoksein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      271
      5940
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      45
      3882
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      35
      3254
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      60
      3129
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      169
      2992
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      49
      2826
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2777
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      82
      2470
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      196
      2082
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      77
      2068
    Aihe