Eroaako tämä "taustaprojektio" jotenkin tavallisesta tv:stä?
Pystyykö taustaprojektiotelevisiota käyttämään kun pelaa videopelejä?
Terv. Vasta telemaailmaan siirtyvä tyhmä
Taustaprojektiotelevisio?
1
3054
Vastaukset
- JKT
Taustaprojisio-tv eroaa tavallisesta tv:stä paljonkin, suurimpana erona kuvanmuodostustekniikka, joita on pääasiallisesti 2 erilaista, lcd (nestekide)- ja dlp (mikropeili)-tekniikka.
On myös vanhempia CRT-tekniikkaan perustuvia taustaprojisio-tv:itä, mutta ne ovat pikkuhiljaa poistumassa myynnistä vanhentuneen tekniikkansa ja ison kokonsa takia.
Nykyiset taustaprojisio-tv:t ovat syvyydeltään 30-40 cm:n välissä, joten ne ovat huomattavasti kapeampia syvyys-suunnassa kuin tavalliset kuvaputki-tv:t. Vaikka ko. tv:t ovat kuvakooltaan jopa 50 tuumaisia, niiden paino on silti n. 30-40 kiloa – yksinään liikuteltavissa siis.
Videopelejä voi ko. televisioilla pelata siinä missä muillakin tv:illä, mutta suuren kuvakoon takia pelikonsolin liitäntätavalla on suurtakin merkitystä, esim. PS 2:sen vakio-komposiitti-piuhalla kuva on ainakin omassa taustaproiju-tv:ssä kamalaa katsottavaa. Uusissa Xbox 360- ja PS 3 -konsoleissa on varmaankin jo digitaaliset kuvaliitännät (HDMI tai DVI), joten niiden kohdalla ei ed. mainittua ongelmaa ole.
Taustaprojisio-tv:t ovat resoluutioltaan tänä päivänä jo HD-valmiita, joten ne ovat pitkäikäisiä myös teräväpiirtolähetyksiä ajatellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233