pahoinpitely

minä vain

kannattaako tehdä rikosilmoitus vaikka tämä pahoinpitely sattui alle 2v sitten?
tilanteeseen kuului hakkaamista/potkimista mahaan,hiuksista repismistä turpaan vetämistä.. asia vaivaa mua silti edelleen ja mietin tätä päivät.. vaikka aikaa on kulunut, en ole aikasempaa uskaltanut kertoa tai tehä ilmoitusta, mutta ajan kanssa haluan kostaa rikoksen tekijälle.

12

4102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heko

      Pääset paljon vähemmällä.

      • todistajia..?

        missä teko tapahtui, näkikö kukaan?


      • teinienkeli17
        todistajia..? kirjoitti:

        missä teko tapahtui, näkikö kukaan?

        Kyllä oli, mutta luulen ettei ne halua muistaa sitä enää.. mutta mieleni tekisi kostaa sille ihmisille samalla mitalla.


      • teinienkeli17

        ja varmana! ei se välil haittaa yhtää silleesä mutta kosto elää! jonain päivänä jos en tee mitään perkele sentään


      • Sebulon
        teinienkeli17 kirjoitti:

        ja varmana! ei se välil haittaa yhtää silleesä mutta kosto elää! jonain päivänä jos en tee mitään perkele sentään

        Kosto on suloista, anna palaa!


      • teinienkeli17
        Sebulon kirjoitti:

        Kosto on suloista, anna palaa!

        Kyllä.. kenenkää ei tarttee katsoo tätä vierestä, jätän poliisin väliin ja alan itse vähän selvittää hakkaajan tilannetta..tätä ei voi jättää tekemättäkään, ja sen ihmisen anteeksi pyyntö ei riittänyt mulle.. kun ei uskaltanu sanoa sitä mulle itselleni.. vaan kaverilleni.. säälittävää hakkaajalta


      • pistä
        teinienkeli17 kirjoitti:

        Kyllä.. kenenkää ei tarttee katsoo tätä vierestä, jätän poliisin väliin ja alan itse vähän selvittää hakkaajan tilannetta..tätä ei voi jättää tekemättäkään, ja sen ihmisen anteeksi pyyntö ei riittänyt mulle.. kun ei uskaltanu sanoa sitä mulle itselleni.. vaan kaverilleni.. säälittävää hakkaajalta

        pistä nyt ihmeessä järkeä tohon. sulle voi siitä tulla aika paljon paskaa jos meet ohittaa lain tossa. tee ihmeessä ilmotus! jos vaan aika millään riittää. jouduin just tekee itekki. pitää varmasti hakea samalla lähestymiskielto


    • YYYY

      Keksi parempi motiivi kuin kosto. Kostolla et voita mitään. Minut on joskus pahoinpidelty ja ryöstetty, mutta en minä koskaan koston takia ilmoitusta olisi tehnyt vaan suojellakseni jotain toista kokemasta samaa.

    • puahahaa

      kävi sama juttu parisen viikkoo siten, tein rikosilmoituksen, nyt juttu menee oikeutee..tulee korvauksii ihan mukavast, mutta kyllä kosto elää, sitten kun juttu on ohi, sille äijälle käy samal taval ku mulle..en mä vittu alistu sellasee enää, saatanan kusipäät..

    • ujo poika

      Kun suomen kaduilla kulkee heitä ressukoita, jotka parin pullon jälkeen on isompia kun yksi mäkihyppääjämme,sukupuolesta riippumatta. Jos ei ilmotusta tee saat useimmi jatkossa miettiä,kun sama tapahtuu uudestaan oot entistä pelokkaampi et enää uskalla aatellakaan ilmotuksen tekemistä!

    • Anonyymi

      Go for it. Kosto on parasta kylmänä. Parasta kun se tulee puskista

      • Anonyymi

        Ehkä aloittaja on kuluneessa 16 vuodessa päässyt asiasta jo yli...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe