Tietääkö kukaan sitä sivua, josta saa lähetettyä ilmaisia tekstiviestejä.Mieluiten laita linkkinä.
Vanhassa koneessa oli suosikeissa. En nyt tarkoita niitä jo lopetettuja palveluita, joita googlaamalla löytää.
ILMAISET TEKSTARIT
17
25803
Vastaukset
- tuolta
- koko näytön laajuinen SMS-p...
Tuolta löytyy helposti näköjään se sama GoHomen SMS-lähetyspalvelu, ihan kokonäytön laajuisena, niin ei tarvitse yrittää "tihruttaa" sitä pientä aluetta siellä GoHomen sivuilla:
http://www.sms.dy.fi/
Ja sitten vielä tuosta Apinat.fi palvelusta:
Kannattaa varautua, että rekisteröidyttyäsi sinne voi myöhemmin alkaa markkinointiaalto koetella, kunnes irtisanoudut ko. palvelun käytöstä.
Toistaiseksi he eivät ole ketään vielä saaneet tuotteitansa käyttäjille markkinoitua, mutta kannattaa silti lukea ne käyttöehdot ajatuksella läpi, ennen kuin tosiaan haluaa sinne reksiteröityä, ja lähetellä sieltä 10 mainoksellista tekstiviestiä päivässä.
Itse käyttäisin mieluiten GoHomen palvelua, vaikka sieltä ei suoraan lähetetyn viestin lähettäjänä, omaa puhelinnumeroa näekään, mutta ainakaan viestien päivittäistä lähetyslukumäärää, ei ole näkyvästi erityisemmin rajoitettu. - GRANDMASTER
Kiitos tätää sivua tarkoitin
- Stovelin
tuu nytte tai koht, ei oo saldoo soita jos vie jotai....
- löytyy
www.apinat.fi
- kata<3
- pallero
tietääkö kukaan sellaista osoitetta ,jossa ei tarvitsisi rekistöröityä ..?
- huimari
pallero kirjoitti:
tietääkö kukaan sellaista osoitetta ,jossa ei tarvitsisi rekistöröityä ..?
olen etsinyt ihan samaa ilmoittakaa kun löytynyt
- mira niskanen
sun piti soittaa mulle :D voitko soittaa nyt
- vesa
moikka soita mulle
- susannaaaaaaaaaaa
viestikunkku.fi
- kaveh
Tekstiviestipalvelu on lopetettu
- Eirajojaa
Täältä voi lähettää ilmaiset tekstiviestit kaikkiin matkapuhelinnumeroihin (myös ulkomaille)
www.viestikunkku.fi/
register.php?ref=61030
Viestien lähettäjänä näkyy oma numero, eikä viesteihin tulee mitään mainoksia tms perään.- aaaaaanteeksi
www.viestikunkku.fi/register.php?ref=61030
- MDJDJ
aaaaaanteeksi kirjoitti:
www.viestikunkku.fi/register.php?ref=61030
Tuo viimeisin on parhain mielestäni! :))) Enää ei tarvitse laittaa viestejä puhelimesta ollenkaan! :FDDD
- sdfgsfdhdf
http://teksta.us tässä on ja ilman mainoksia. bonuksena: voi tienata ilmaista pizzaa tai spotify premiumin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838