Tietääkö kukaan sitä sivua, josta saa lähetettyä ilmaisia tekstiviestejä.Mieluiten laita linkkinä.
Vanhassa koneessa oli suosikeissa. En nyt tarkoita niitä jo lopetettuja palveluita, joita googlaamalla löytää.
ILMAISET TEKSTARIT
17
25789
Vastaukset
- tuolta
- koko näytön laajuinen SMS-p...
Tuolta löytyy helposti näköjään se sama GoHomen SMS-lähetyspalvelu, ihan kokonäytön laajuisena, niin ei tarvitse yrittää "tihruttaa" sitä pientä aluetta siellä GoHomen sivuilla:
http://www.sms.dy.fi/
Ja sitten vielä tuosta Apinat.fi palvelusta:
Kannattaa varautua, että rekisteröidyttyäsi sinne voi myöhemmin alkaa markkinointiaalto koetella, kunnes irtisanoudut ko. palvelun käytöstä.
Toistaiseksi he eivät ole ketään vielä saaneet tuotteitansa käyttäjille markkinoitua, mutta kannattaa silti lukea ne käyttöehdot ajatuksella läpi, ennen kuin tosiaan haluaa sinne reksiteröityä, ja lähetellä sieltä 10 mainoksellista tekstiviestiä päivässä.
Itse käyttäisin mieluiten GoHomen palvelua, vaikka sieltä ei suoraan lähetetyn viestin lähettäjänä, omaa puhelinnumeroa näekään, mutta ainakaan viestien päivittäistä lähetyslukumäärää, ei ole näkyvästi erityisemmin rajoitettu. - GRANDMASTER
Kiitos tätää sivua tarkoitin
- Stovelin
tuu nytte tai koht, ei oo saldoo soita jos vie jotai....
- löytyy
www.apinat.fi
- kata<3
- pallero
tietääkö kukaan sellaista osoitetta ,jossa ei tarvitsisi rekistöröityä ..?
- huimari
pallero kirjoitti:
tietääkö kukaan sellaista osoitetta ,jossa ei tarvitsisi rekistöröityä ..?
olen etsinyt ihan samaa ilmoittakaa kun löytynyt
- mira niskanen
sun piti soittaa mulle :D voitko soittaa nyt
- vesa
moikka soita mulle
- susannaaaaaaaaaaa
viestikunkku.fi
- kaveh
Tekstiviestipalvelu on lopetettu
- Eirajojaa
Täältä voi lähettää ilmaiset tekstiviestit kaikkiin matkapuhelinnumeroihin (myös ulkomaille)
www.viestikunkku.fi/
register.php?ref=61030
Viestien lähettäjänä näkyy oma numero, eikä viesteihin tulee mitään mainoksia tms perään.- aaaaaanteeksi
www.viestikunkku.fi/register.php?ref=61030
- MDJDJ
aaaaaanteeksi kirjoitti:
www.viestikunkku.fi/register.php?ref=61030
Tuo viimeisin on parhain mielestäni! :))) Enää ei tarvitse laittaa viestejä puhelimesta ollenkaan! :FDDD
- sdfgsfdhdf
http://teksta.us tässä on ja ilman mainoksia. bonuksena: voi tienata ilmaista pizzaa tai spotify premiumin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078