prahaan

tappari6

Moikka!
Kertokaa joku jolla kokemusta Prahasta.Olisi tarkoitus mennä viikoksi sinne keväällä,eli mistä kannatta ottaa matka,saa olla edullinen ja hotelli keskitasoa,lennot ehkä finnairilla?
kiitos etukäteen!

8

3183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selailemaan

      Selaa viestiketjuja, kaikesta on täällä jo keskusteltu. Lennot Finnairilla? Höh!?!

    • Prager

      Suosittelen Prahaan menoa omatoimisesti.
      Lennot CSA:lla 170e/nuppi (yksi parhaista lentoyhtiöistä jolla olen lentänyt). esim. www.csa.cz tai www.supersaver.fi
      Majoitusta esim.
      www.hotelsprague.cz
      www.supersaver.fi
      www.pis.cz
      Edellä mainituista pitäisi löytyä mieluinen majoitus!
      Lentokentältä keskustaan bussi 119 metro. Viikkolippu yleisiin 280 korunaa (n. 9,5 euroa), saa ostettua jo lentoasemalta liikennelaitoksen tiskiltä.

      • Prager

        Näyttää lento maksavan ensi vuonna alkaen 184e
        Sterlingillä 79e suunta.


      • mistä
        Prager kirjoitti:

        Näyttää lento maksavan ensi vuonna alkaen 184e
        Sterlingillä 79e suunta.

        aloittaa lentonsa. Minä ainakin lensin Tampereelta Prahaan. Ei siihen paljon lisää tullut, vaikka käytin mennessä Finnairia ja tullessa Tsekkien lentoyhtiötä. Tre-Hki-Tre Aerolla. Hintaa en muista mutta kaikki eivät tosiaan lähde Vantaalta matkaan.


      • suomesta
        mistä kirjoitti:

        aloittaa lentonsa. Minä ainakin lensin Tampereelta Prahaan. Ei siihen paljon lisää tullut, vaikka käytin mennessä Finnairia ja tullessa Tsekkien lentoyhtiötä. Tre-Hki-Tre Aerolla. Hintaa en muista mutta kaikki eivät tosiaan lähde Vantaalta matkaan.

        Hyvä yhteys esim. Oulusta Prahaan on SAS:lla. Koneenvaihto joko Kööpenhaminassa tai Tukholmassa.


      • maaliskuussa Prahaan
        suomesta kirjoitti:

        Hyvä yhteys esim. Oulusta Prahaan on SAS:lla. Koneenvaihto joko Kööpenhaminassa tai Tukholmassa.

        Me otimme lennot Sterlingiltä. Halvimmillaan olisi maksanut 316 euroa/2 hlöä, mutta koska halusimme viikonlopuksi, tuli hinnaksi 356 euroa. Ei paha kuitenkaan.

        www.sterling.fi

        Kannattaa vaan olla tarkkana nettibuukkauksen kanssa, ohjelma kun tarjoaa muitakin vaihtoehtoja kuin toivomasi päivämäärät eli pitää tsekata ennen maksua, että on varmasti oikeat päivät! Ainakaan silloin, kun itse varasin, ei tullut mitään ns. vahvistussivua näkyviin ennen maksamista...


      • vappuviikonloppuna
        maaliskuussa Prahaan kirjoitti:

        Me otimme lennot Sterlingiltä. Halvimmillaan olisi maksanut 316 euroa/2 hlöä, mutta koska halusimme viikonlopuksi, tuli hinnaksi 356 euroa. Ei paha kuitenkaan.

        www.sterling.fi

        Kannattaa vaan olla tarkkana nettibuukkauksen kanssa, ohjelma kun tarjoaa muitakin vaihtoehtoja kuin toivomasi päivämäärät eli pitää tsekata ennen maksua, että on varmasti oikeat päivät! Ainakaan silloin, kun itse varasin, ei tullut mitään ns. vahvistussivua näkyviin ennen maksamista...

        Moikka, vertaa.fi kautta lentoliput pidennetyksi vappuviikonlopuksi non-stoppina Finskillä 189€/hlö. Hotelli 3 yöksi 3*** jonkun tsekkivaraamon www.hotelsprague.cz kautta. Koko lystille hintaa vajaa 350€/hlö.


      • nina
        vappuviikonloppuna kirjoitti:

        Moikka, vertaa.fi kautta lentoliput pidennetyksi vappuviikonlopuksi non-stoppina Finskillä 189€/hlö. Hotelli 3 yöksi 3*** jonkun tsekkivaraamon www.hotelsprague.cz kautta. Koko lystille hintaa vajaa 350€/hlö.

        me menemme pääsiäiseksi prahaan; suorat lennot finnairilta 170€/ henkilö ja 4-tähden hotelli netistä; kolmen vuorokauden matka 340 €/ henkilö. joten aina ei finnairkaan ole kallein, kunhan vaan liput tilaaa ajoissa, tosin niitä ei voi vaihtaa, mutta ei taida saada vaihtaa näiden halpalentoyhtiöidenkään. aikainen lintu madon nappaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe